Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Januar


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

:lol: 

En kollega av meg fra kurdisk Irak er veldig glad i å fiske. Vi har vært på fisketurer om sommeren sammen før. 

Han har aldri fisket om vinteren i Norge og i sted spurte han meg plutselig om pikking? ?! Jeg skjønte ikke bæret.  "Pleier du å pikke? Hvor er det dere pikker? ?" :lol: 

Han mente pilke heldigvis :P 

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk 5 på eksamen!  5!    

Sonen, hils på Lyn!  

Møtte en rosa goldendoodle på tur i dag. Den hadde tygget hull i en tube med konditorfarge, og husets femten år gamle datter hadde tatt ham i dusjen for å få det av. Men det kom ikke av, det bare ble

Posted Images

3 minutter siden, Mud skrev:

:lol: 

En kollega av meg fra kurdisk Irak er veldig glad i å fiske. Vi har vært på fisketurer om sommeren sammen før. 

Han har aldri fisket om vinteren i Norge og i sted spurte han meg plutselig om pikking? ?! Jeg skjønte ikke bæret.  "Pleier du å pikke? Hvor er det dere pikker? ?" :lol: 

Han mente pilke heldigvis :P 

:lol::lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Line skrev:

Herremijuledag :lol::lol::lol: Gunilla tar virkelig kaka!!!

Hva har hun funnet på nå da... gale damen. 

 

Har betalt regninger, noe så blæh. Tatt oppvasken, vasket gulvet. Nu skal jeg på tur med Prima, som er litt pjusk. Håper det går fort over, veldig merkelig med pjusk Prima. 

Men først burde jeg vel spise frokost- glemmer det hele tiden, eller jeg glemmer det hver morgen er vel mer rett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Ane skrev:

Det var jeg som svarte om petal cleanse(det er ikke en shampoo). Mente ikke å skrive det for å irritere... Og det er bedre å kontakte oppdrettere med rasene enn å skrive på en gruppe på face med masse "jeg har en snill puddel"-folk. Da får man svar deretter.

 

Sent fra min E6553 via Tapatalk

 

 

Haha, uff, beklager at jeg ble frustrert. Men det var ikke ditt innlegg som var roten til frustrasjonen min da om der hjelper.

Jeg HAR kontaktet oppdrettere, dette var på en måte en siste nødløsning (ble medlem av gruppen i går, så vet ikke hvordan den er) på grunn av mange faktorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mona skrev:

Sukk, gode tips mot menssmerter mottas med takk.... 

Akkurat nå er det kjipt å ikke kunne bruke smertestillende :(

Om du har mulighet, gå deg en laaang tur, eventuelt joggetur. Fysisk aktivitet skal lindre :-) Prøvd nattlysolje? Ikke noe jeg har prøvd selv, og er noen som mener det er placebo, men har hørt fra flere med skikkelige smerter at det funker fjell! Sistnevnte er vel ikke noe som løser smerter akutt da. 

---

AN lurer jeg på om jeg lider så smått av flink-pike-syndrom.. Men det er vel kanskje bare menneskelig å ha noen likheter? 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sov helt til kl. 9 i dag jeg :o Jeg var rett nok oppe en tur i halv sju tiden, men da nekta jeg å stå opp, og da sov jeg helt til ni :ahappy: 

Ulempen med å sove så lenge, er at hendene mine kommer til å være stive et par timer til :lol: Egentlig er det ikke morsomt, det er bare vondt, men jeg får ikke gjort stort med det, så da ler jeg da :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, 2ne skrev:

Jeg sov helt til kl. 9 i dag jeg :o Jeg var rett nok oppe en tur i halv sju tiden, men da nekta jeg å stå opp, og da sov jeg helt til ni :ahappy: 

Ulempen med å sove så lenge, er at hendene mine kommer til å være stive et par timer til :lol: Egentlig er det ikke morsomt, det er bare vondt, men jeg får ikke gjort stort med det, så da ler jeg da :P 

Jeg har så teite hender at jeg sover med hjemmestrikka pulsvanter som går til over knokene og så har jeg nattkjole i ull/silke i tillegg til god dyne. Din kropp finner sikkert på mer tull enn min, men det er vondere i ledd og muskler hvis jeg glemmer pulsvarmerene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Symra&Pippin skrev:

Sitter ellers her og drømmer om å renovere badet. Dere som har gjort det: hva har dere betalt? Jeg har et relativt lite bad som skal totalrenoveres, med varmekabler og hele pakka. Vil ha flis, men veldig enkel og nøktern stil (hater jålete bad). Tror ikke jeg får råd nå til sommeren, men kanskje neste?

Vi betalte rundt 250 000 da vi pusset opp i sommer. Det var for flislagt bad (uten toalett) på ca. 5 kvadrat med alt av innredning og varmekabler. Vet ikke helt hva du legger i enkelt/jålete, men trooor vårt faller under kategorien ganske enkelt og nøkternt - ikke trendy, i hvert fall :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Debbie skrev:

Hva har hun funnet på nå da... gale damen. 

Hun driver jo og promoterer den datteren sin, og nå har da jentungen sunget inn Fireworks. Det er greit nok, men den videoen mora har laget..... :lol: 

Det er noe av det kleineste jeg noen gang har sett :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Line skrev:

Hun driver jo og promoterer den datteren sin, og nå har da jentungen sunget inn Fireworks. Det er greit nok, men den videoen mora har laget..... :lol: 

Det er noe av det kleineste jeg noen gang har sett :lol: 

Jeg måtte faktisk slå av! Var jo forsåvidt ingenting gale med stemmen hennes heller, men den videoen.... også lurer jeg på hvor gammel hun er, basert på brystene har hun ikke kommet i puberteten enda :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Line skrev:

Hun driver jo og promoterer den datteren sin, og nå har da jentungen sunget inn Fireworks. Det er greit nok, men den videoen mora har laget..... :lol: 

Det er noe av det kleineste jeg noen gang har sett :lol: 

Den videoen er så fiiiiiiin :wub:
Så rørende og varmt med Gunilla og den unge mannen hun castet, og jeg er imponert over datterens lipsync også.

Jeg ble i grunnen litt imponert over denne hundepartyfikseren som Åsa var hos jeg. Vurderer starte noe lignende her i landet. Buffet for for hunder, fancy kostymer ol. Også synes jeg det er imponerende hvordan hun bare lot pommen gjøre fra seg på teppet. 

Ser fremt til neste tirsdag hvor festen for Sigges boklansering skal være :P

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, HeleneFS skrev:

Jeg måtte faktisk slå av! Var jo forsåvidt ingenting gale med stemmen hennes heller, men den videoen.... også lurer jeg på hvor gammel hun er, basert på brystene har hun ikke kommet i puberteten enda :P.

Hun er 12-13 tror jeg - sånn omtrent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mona skrev:

Sukk, gode tips mot menssmerter mottas med takk.... 

Akkurat nå er det kjipt å ikke kunne bruke smertestillende :(

Ligge på sofaen med en hund eller to på magen. 

De gangene jeg bare har hatt paracetamol tilgjengelig har det ihvertfall tatt toppen av isfjellet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kokospaniel skrev:

Jeg har god erfaring med voldelige fysioterapeuter med nåler. Hu og fyse vondt der og da, men det tok det for ei stund

 

3 timer siden, *Kat84* skrev:

Da må du nok på apoteket ja. Hva med sånn håndvarmer som de har på Enklere Liv? Noen har effekt av varme. Er så individuelt det der. 

 

2 timer siden, lijenta skrev:

Jeg hadde god effekt av en tur til kiropraktor med ujevne mellomrom

 

1 time siden, Siri skrev:

 

De få gangene jeg har hatt behov for det, har jeg brukt Paracet og det har fungert utmerket :). Men nå er kroppen min generelt veldig takknemlig når det gjelder medisiner da, den oppfører seg alltid eksemplarisk og etter boka - stort sett :) 

 

 

46 minutter siden, tutle skrev:

Om du har mulighet, gå deg en laaang tur, eventuelt joggetur. Fysisk aktivitet skal lindre :-) Prøvd nattlysolje? Ikke noe jeg har prøvd selv, og er noen som mener det er placebo, men har hørt fra flere med skikkelige smerter at det funker fjell! Sistnevnte er vel ikke noe som løser smerter akutt da. 

Edit: og @Teserere 

Takk alle! Sonen altså :wub: Har faktisk prøvd akupunktur en gang, så jeg burde vel gi det en sjanse til. Kiropraktoe er også notert :)

Magen er faktisk overraskende grei nå, så da går det nok å jobbe uten smertelindring. Jeg har magesår, så jeg vil svært nødig bruke smertestillende tabletter.

Endret av Mona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Siljus skrev:

Fram til valpehenting om ca 2 uker, kommer det til å føles som det har gått et år! 

Så forelska i den lille pelsballen :wub:

Drømte jo om Lillevalpen i natt (drømte også at jeg møtte en havfrue i et basseng på et kjøpesenter :lol:),  så ble oppriktig skuffa når han ikke hadde flytta inn enda.. 

Han er den søteste lille skapningen ever:wub:
Jeg drømte at jeg var på fest med Johnny Cash, og at han ville ha meg til å synge med han på neste sangen hans:huh: For alle vet jo at jeg har nydelig stemme liksom... :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sanne skrev:

Han er den søteste lille skapningen ever:wub:
Jeg drømte at jeg var på fest med Johnny Cash, og at han ville ha meg til å synge med han på neste sangen hans:huh: For alle vet jo at jeg har nydelig stemme liksom... :lol: 

Hahahah, fantastisk :lol: Du har fin stemme jo, men kanskje ikke helt rette stemmen til JC-sanger? :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Siljus skrev:

Hahahah, fantastisk :lol: Du har fin stemme jo, men kanskje ikke helt rette stemmen til JC-sanger? :lol: 

Hahaha, kan ikke akkurat måle meg med den legenden nei! Jeg hadde vel hørtes mer ut som en kråke ved siden av :lol: 

Akkurat nå, Line skrev:

Like bra som hans nå vel? :P 

Veldig sant :P
men han var veldig levende i drømmen altså :wub: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta
19 minutter siden, Mona skrev:

 

 

 

 

Edit: og @Teserere 

Takk alle! Sonen altså :wub: Har faktisk prøvd akupunktur en gang, så jeg burde vel gi det en sjanse til. Kiropraktoe er også notert :)

Magen er faktisk overraskende grei nå, så da går det nok å jobbe uten smertelindring. Jeg har magesår, så jeg vil svært nødig bruke smertestillende tabletter.

Skjønner godt du ikke vil bruke smertestillende med magesår. Jeg har restriksjoner på smertestillende og det som går bra er paracet jeg har reflux og tulelte mage. Så dem tør ikke gi meg sterkere medisin. Men håper du finenr en løsning som hjelper uten medisin jeg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Mona skrev:

Edit: og @Teserere 

Takk alle! Sonen altså :wub: Har faktisk prøvd akupunktur en gang, så jeg burde vel gi det en sjanse til. Kiropraktoe er også notert :)

Magen er faktisk overraskende grei nå, så da går det nok å jobbe uten smertelindring. Jeg har magesår, så jeg vil svært nødig bruke smertestillende tabletter.

Stikkpiller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Eplefe skrev:

Generelt sett veldig skeptisk til helautomatisk espressomaskin, altså. Men den ser ut til å være en ok helautomatisk maskin. Jeg vil og ha folk som gir meg gaver til 6k ut av det blå.

Hvorfor er du skeptisk? 

Hva skal man si. Søster nektet samboeren sin (som hadde fått den av jobben) å ha den fordi den er for stor :P Og da ble den gitt videre :P 

46 minutter siden, Line skrev:

Hun driver jo og promoterer den datteren sin, og nå har da jentungen sunget inn Fireworks. Det er greit nok, men den videoen mora har laget..... :lol: 

Det er noe av det kleineste jeg noen gang har sett :lol: 

OMG så kleint! :lol: 

Klarte ikke helt å forstå sammenhengen mellom sangen og videoen. Generelt var alt bare fælt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kokospaniel skrev:

Jeg har så teite hender at jeg sover med hjemmestrikka pulsvanter som går til over knokene og så har jeg nattkjole i ull/silke i tillegg til god dyne. Din kropp finner sikkert på mer tull enn min, men det er vondere i ledd og muskler hvis jeg glemmer pulsvarmerene. 

Takk for tipset, men jeg har prøvd ulltrikset før uten hell, så jeg er litt usikker på om det funker på min kropp :) 

25 minutter siden, Line skrev:

Like bra som hans nå vel? :P 

Stemmen hans er jo dødsbra :aww: 

--

Gleder meg til våren jeg, da føler jeg meg kanskje våken igjen også :yawn: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...