Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Januar


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk 5 på eksamen!  5!    

Sonen, hils på Lyn!  

Møtte en rosa goldendoodle på tur i dag. Den hadde tygget hull i en tube med konditorfarge, og husets femten år gamle datter hadde tatt ham i dusjen for å få det av. Men det kom ikke av, det bare ble

Posted Images

Den som gir seg er en dritt - Startet ballrulling for #2, så får vi ta det som det kommer! :yes:
Om noen vet om butikker eller gårder som søker deltidsansatte og rimelige boliger til leie i 'sentrale' Vestfold med tillatt dyrehold, skrik gjerne ut :ahappy:

Akkurat nå er jeg derimot litt oppgitt av dette lureføret. Gledet meg virkelig til å dra frem sparken i dag, vi kom oss 8m før vi skar gjennom snøen og BOM fast på asfalten. Man får ganske god fart med hobbyhusky og fraspark på 8m... Keo hadde gledet seg veldig iallefall, han hoppet seg i start ut av innkjørselen :sleep:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sittet på Heathrow i elleve timer nå... Kun to igjen... Takk og lov for at jeg hadde med meg The Sims i håndbagasjen! Etter å ha reist i over 30 timer nå så skal det bli godt å komme hjem til senga mi. :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Line skrev:

Jeg må bare si at jeg liker ikke 2016 så langt...

:console:

Gratulerer med dagen, @Teserere

Hvor lang tid tar det fra betalt medlemskap til Dogweb-tilgang igjen? Jeg skulle jo slite ut F5-tasten mens jeg venter på om bildene blir mottatt, og deretter lest - men jeg kommer ikke inn nå :( Har betalt medlemskap i dag, da jeg ikke kom inn på betalingssiden i går.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, SFX skrev:

Hvor lang tid tar det fra betalt medlemskap til Dogweb-tilgang igjen? Jeg skulle jo slite ut F5-tasten mens jeg venter på om bildene blir mottatt, og deretter lest - men jeg kommer ikke inn nå :( Har betalt medlemskap i dag, da jeg ikke kom inn på betalingssiden i går.

Dogweb er jo åpent for alle, uansett betaling det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SFX skrev:

:console:

Gratulerer med dagen, @Teserere

Hvor lang tid tar det fra betalt medlemskap til Dogweb-tilgang igjen? Jeg skulle jo slite ut F5-tasten mens jeg venter på om bildene blir mottatt, og deretter lest - men jeg kommer ikke inn nå :( Har betalt medlemskap i dag, da jeg ikke kom inn på betalingssiden i går.

Jeg har kommet inn hele tiden og betalte igår :) Ingen HD resultat på berner siden 1 til idag ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thorvald har damebesøk for tida, og siden jeg ikke kan ta noe fri fra jobb så får de bare låne husnøkkel og kommer innom med tispa enten vi er hjemme eller på jobb, det betyr jo at Thorvald hadde damebesøk i dag mens jeg var på jobb. Når jeg kommer hjem fra jobb pleier han å komme trøtt og fornøyd fra soverommet, strekke seg, logre og komme for masse kos. I dag løp han bare forbi meg og ut i hagen for å leite etter dama si.

Jeg føler meg oversett :cry: Nå vil han ikke inn heller, går bare og leiter. Hardt å være forelska/kåt :lol: 

(ingen vellykke parring enda, men i følge blodprøvene er de enda 1-2 dager for tidlig, så da er det jo ikke så rart, pfjuu. Vi venta lenge før vi slapp de sammen da vi mistenkte at hun står seint, så det var jo heldigvis riktig :) )

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis
Akkurat nå, Aslan skrev:

Thorvald har damebesøk for tida, og siden jeg ikke kan ta noe fri fra jobb så får de bare låne husnøkkel og kommer innom med tispa enten vi er hjemme eller på jobb, det betyr jo at Thorvald hadde damebesøk i dag mens jeg var på jobb. Når jeg kommer hjem fra jobb pleier han å komme trøtt og fornøyd fra soverommet, strekke seg, logre og komme for masse kos. I dag løp han bare forbi meg og ut i hagen for å leite etter dama si.

Jeg føler meg oversett :cry: Nå vil han ikke inn heller, går bare og leiter. Hardt å være forelska/kåt :lol: 

(ingen vellykke parring enda, men i følge blodprøvene er de enda 1-2 dager for tidlig, så da er det jo ikke så rart, pfjuu. Vi venta lenge før vi slapp de sammen da vi mistenkte at hun står seint, så det var jo heldigvis riktig :) )

Hvem er Thorvald's utkårede?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mud skrev:

Gratulerer med dagen @Teserere ! :D

Hjemme fra jobb og ikke ute på tur enda. 

Vi har planlagt en snowkicker /skitur når sambo kommer hjem, og jeg må spare på huskien :P 

Viktig å dra nytte av snøen når den først stikker innom :aww:

 

Jeg bor forøvrig med en håndverker og de gjør ikke en dritt hjemme. Just sayin'.. 

Finn dere en revisor.  De gjør mer.  

Jeg hadde trent i to uker før jeg måtte hjelpe til med regnskapet for treningssenteret mitt. :P Gruer meg til å få barn hvor man skal ha regnskap for fotballturneringer ol. Lukter lunta allerede :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Perfect Image skrev:

http://www.nrk.no/trondelag/malvik-kommune-trekker-anken-i-mobbesak-1.12732947

Jeg kjenner ikke personen, men etter å ha fulgt henne på fb, og på bloggen så ble jeg så lettet når jeg leste det her at jeg begynte å grine. Veldig sjeldent jeg blir så personlig involvert, men dette traff.

Jeg er også veldig glad for at hun får fred nå. Og så skal jeg avholde meg fra å si så mye mer siden jeg er dypt involvert i saken. Jeg kan jo bare legge til at det sjelden er sånn at alle sidene av en sak kommer fram i media. Men altså: Nå får hun fred, det er det viktigste. :)

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snoffe skrev:

Jeg har seriøst lyst på en Thorvald jr! 

Litt synd jeg har unghund nå, tviler på at typen er med på ny valp til til våren igjen :P 

Jeg og har litt lyst på når jeg ser de i lag :D Men her kommet det tofotet valp en 2-3 uker etter at disse valpene er leveringsklare (om de blir noe av! Krysser fingrene), så det utgår nok med høye kneløft :getlost:  :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Line skrev:

Dogweb er jo åpent for alle, uansett betaling det. 

Jeg kom inn nå som jeg forsøkte annen browser. Veldig rart. I Opera, som jeg bruker fast, får jeg bare menyknappene Frontpage, Adresses, Show entries, Medlemskap, Medlemskrav - så jeg kan se alt jeg har meldt på, men ingenting om helse, hvilke hunder jeg har, eller knapp for å gå inn på DogWeb. Mens i Firefox kom alt nå. Har selvfølgelig forsøkt å laste opp siden på nytt i Opera, men da er det vel noe som henger igjen.

17 minutter siden, Stine skrev:

Jeg har kommet inn hele tiden og betalte igår :) Ingen HD resultat på berner siden 1 til idag ihvertfall.

Tusen takk! Nå kom jeg inn og ser at bildene ikke er mottatt heller, så da ligger de sikkert i bunken enda. Jeg har selv jobbet på den avdelingen, hvor jeg i all min frekkhet tok en hel ukes sammenhengende sommerferie, og det var et ******* å komme tilbake for å bli ajour med posten. Så jeg har full forståelse med stakkaren som har vært borte i to uker og har "noen" konvolutter å åpne opp. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere, bare tilstå at det ikke er bare meg som blander sammen soniser! Det skjer særlig når to personer har samme rase og bilde av den rasen i avataren. Av og til begynner jeg å lure, er det hun som studerer biologi og har samboer og ett barn, eller er dette hun som bor alene i et hus i skogen og som jeg traff på EDS den gangen?

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, mushi skrev:

Bilen rister som en traktor. Håper jeg kommer meg hjem.

Noen single bilmekanikere her?

Fordeleren! :aww:

(Det var det den gangen bilen min ristet som en traktor. Den hoppet faktisk. Ganske gøy å sitte i bilen og håpe at den ikke skulle hoppe på bilen foran som en kåt frosk!).

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buhu, syk :( Var på jobb i hele 1 time, før jeg måtte få noen til å ta over.. 
Nå er det største problemet at jeg er møkksulten, men tørr ikke å spise noe særlig! :getlost: 

Noen som har noe tips til mat, som enten er lett å få opp igjen eller som ikke kommer opp igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, maysofie skrev:

Den som gir seg er en dritt - Startet ballrulling for #2, så får vi ta det som det kommer! :yes:
Om noen vet om butikker eller gårder som søker deltidsansatte og rimelige boliger til leie i 'sentrale' Vestfold med tillatt dyrehold, skrik gjerne ut :ahappy:

Akkurat nå er jeg derimot litt oppgitt av dette lureføret. Gledet meg virkelig til å dra frem sparken i dag, vi kom oss 8m før vi skar gjennom snøen og BOM fast på asfalten. Man får ganske god fart med hobbyhusky og fraspark på 8m... Keo hadde gledet seg veldig iallefall, han hoppet seg i start ut av innkjørselen :sleep:

Lykke til! :ahappy:

 

Gratulerer med dagen, @Teserere :flowers:

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, mushi skrev: Bilen rister som en traktor. Håper jeg kommer meg hjem.

Noen single bilmekanikere her?

Fordeleren! :aww:

(Det var det den gangen bilen min ristet som en traktor. Den hoppet faktisk. Ganske gøy å sitte i bilen og håpe at den ikke skulle hoppe på bilen foran som en kåt frosk!).

Håper det er det og ikke girkassa! Den går normalt når jeg ligger i max 35 km/h. Leverte den på verksted nå. Det skjer bare når bilen har stått og er kald. Går over etter 5-10 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Stine skrev:

Jeg kjøpte noen sinnsyk digge appelsiner igår, det er sjeldent de er så gode liksom! Hekta..

C er ganske handy når det kommer til "alt", bare han får ræva i gir kan han gjøre det meste med både hus og bil, det er ganske deilig kjenner jeg :) Jeg hadde ikke hæla å vært sammen med noen som har 10 tommeltotter :P

Jeg er enig! Prøve en som ikke har handy og det var litt merkelig når jeg kunne fikse mer enn det han kunne.. Enda værre ble det når han trodde han var handy og skulle fikse alt :lol: 

42 minutter siden, Aslan skrev:

Jeg og har litt lyst på når jeg ser de i lag :D Men her kommet det tofotet valp en 2-3 uker etter at disse valpene er leveringsklare (om de blir noe av! Krysser fingrene), så det utgår nok med høye kneløft :getlost:  :lol: 

For en Thorvald var sikkert en slitsom valp :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...