Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Januar


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

Guest Christine

Vi skal lære om vold og overgrep mot barn på skolen fremover(lære hva vi skal se etter, hvordan reagere osv), og hadde første time i dag. Jeg ser hvor viktig det er at vi lærer om det, men blir så trist over at det er nødvendig :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk 5 på eksamen!  5!    

Sonen, hils på Lyn!  

Møtte en rosa goldendoodle på tur i dag. Den hadde tygget hull i en tube med konditorfarge, og husets femten år gamle datter hadde tatt ham i dusjen for å få det av. Men det kom ikke av, det bare ble

Posted Images

4 minutter siden, Martine skrev:

Etter å ha lest om alle som må fikse bilene sine her, og hvor dyrt det blir så kjenner jeg igjen at jeg er veldig glad for at samboeren jobber som bilmekaniker :lol: 

Du tror ikke han vil bare ... sette i en  ny dunk for meg, da? :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Martine skrev:

Etter å ha lest om alle som må fikse bilene sine her, og hvor dyrt det blir så kjenner jeg igjen at jeg er veldig glad for at samboeren jobber som bilmekaniker :lol: 

Samme her, men jeg er glad jeg ikke er det selv. Han får jo aldri fred fra folk han kjenner som har biltrøbbel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Tinkie skrev:

Du tror ikke han vil bare ... sette i en  ny dunk for meg, da? :D 

 

Akkurat nå, Caroline skrev:

Samme her, men jeg er glad jeg ikke er det selv. Han får jo aldri fred fra folk han kjenner som har biltrøbbel. 

 

:icon_redface::lol:  

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Line skrev:

Samme som de siste dagene, drikker mye og må jo derfor tisse mye. Henter nyrefôr på vei hjem i dag. Ellers er hun litt roligere enn normalt, men i tilsynelatende fin form.

Men i tillegg så må bilen inn på verksted, og det er jo ikke helt gratis heller. Og så er kollegaen min fortsatt sykemeldt, slik at jeg får alt ansvaret i faget, for alle elevene, inntil videre. 

Jeg trenger ferie, kjenner jeg :P 

Det er snart vinterferie! :D

Årets første skitur i "preparert" løype, jeg gikk mer på is og blåbærlyng enn snø, men løype er løype :P Ble litt lenger enn planlagt siden jeg selvfølgelig gikk feil en gang, og da stoppa sporet gitt, så da var det bare å snu da :lol: Lurer på om det kommer en SH i hus fortere enn planlagt, ca 11 km på ski og jentene er helt utslitt.... Ikke var det noe særlig fres idem idag heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tinkie skrev:

 

 

:icon_redface::lol:  

For å ta en sammenligning da, hvis jeg hadde f.eks. vært kokk, så tror jeg aldri jeg hadde giddet å lage middag til venner/bekjente og deres familie mot en symbolsk sum flere ganger i uka :P Jaggu nok å lage middag til seg selv (eller skru sin egen bil, hehe).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snør det snør tiddelibom, det er så gy tiddelibom. Jeg måker og måker, får musker på muskler. Og like gøy er det!!

Trodde kanskje det ble sant hvis jeg laget en sang utav det, og skrev det på Sonen.   Ekke helt overbevist.

Men nu skal vi på trening, og trening er alltid gøy. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Caroline skrev:

For å ta en sammenligning da, hvis jeg hadde f.eks. vært kokk, så tror jeg aldri jeg hadde giddet å lage middag til venner/bekjente og deres familie mot en symbolsk sum flere ganger i uka :P Jaggu nok å lage middag til seg selv (eller skru sin egen bil, hehe).

Jeg skriver på en bok der en av hovedpersonene er kokk og lager mat til/for vennene sine i bytte mot at han får skru av kundeservicefilteret sitt med dem. Basert på flere ekte personer. Det interessante med dette er at folk med yrkesutdanning blir fort irriterte av å bli spurt - men fy **** så irriterte fe blir om de IKKE blir spurt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine
1 minutt siden, mushi skrev:

Bilen rister som en traktor. Håper jeg kommer meg hjem.

Noen single bilmekanikere her?

Shit, nå ga du meg en forretningsidé! Datingside for praktiske/yrkesfaglærte mennesker! Kun for bilmekanikere, elektrikere, snekkere, kokker osv. Medlemskap vil naturligvis koste litt siden jeg må tjene noe på det, men tenk så genialt :D 

Og ang diskusjonen lengre opp: Kjæresten er veldig handy og flink med elektronikk. Sånn typ at han blir oppringt så raskt folk har pc-problemer, trenger hjelp med tv, data osv. Han liker å hjelpe, men blir litt sliten, og i kombinasjon med at han ikke er flink til å si nei så er han en travel mann :aww: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Christine skrev:

Shit, nå ga du meg en forretningsidé! Datingside for praktiske/yrkesfaglærte mennesker! Kun for bilmekanikere, elektrikere, snekkere, kokker osv. Medlemskap vil naturligvis koste litt siden jeg må tjene noe på det, men tenk så genialt :D 

Og ang diskusjonen lengre opp: Kjæresten er veldig handy og flink med elektronikk. Sånn typ at han blir oppringt så raskt folk har pc-problemer, trenger hjelp med tv, data osv. Han liker å hjelpe, men blir litt sliten, og i kombinasjon med at han ikke er flink til å si nei så er han en travel mann :aww: 

 

De har jo egne datingsider for leger og advokater og andre med høy utdannelse. Så hvorfor ikke for de som er på jakt etter en handyman? :D 

 

Gubben min er opprinnelig  bilmekaniker, men har ikke jobbet som det etter at han fikk fagbrevet for ca.10 år siden. Så det hjelper meg lite å ha en bilmekanikerkjæreste når han ikke kan(vil) fikse bilen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte noen sinnsyk digge appelsiner igår, det er sjeldent de er så gode liksom! Hekta..

C er ganske handy når det kommer til "alt", bare han får ræva i gir kan han gjøre det meste med både hus og bil, det er ganske deilig kjenner jeg :) Jeg hadde ikke hæla å vært sammen med noen som har 10 tommeltotter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tynnet litt i kaninrekkene, så nå er det to jenter i karentene for å se om de er drektige eller om de skal bli mat igjen av slaktegjengen. Håper de er drektige og ungene klarer seg, jeg trenger søte små kaninunger å kose med. :aww:  Nå burde jeg tusle i dusjen og vaske håret. Bonden jobber langdag i dag så jeg må vise meg offentlig for å få lillemor hjem fra barnehagen. 

 

Hengt varmelampe over frossent vannrør, kaaan jo håpe på at det tiner? Skal ha en utvendig varmekable liggende en eller annen plass. En veldig lur plass tenker jeg. Skikkelig lur. Finner den til st.hans.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Snøfrost skrev:

Lurer på hvor lenge den ene pakka sendt med posten skal være "under transport " fra Fauske,  som er første mellomstopp.  Stått sånn siden 30. desember kl 10:17 

 

Jeg venter fortsatt på et brev som ble sendt fra østlandet 2. uken i desember..... Regnet med litt "julerush" ja, men det får nå være måte på! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen @Teserere ! :D

Hjemme fra jobb og ikke ute på tur enda. 

Vi har planlagt en snowkicker /skitur når sambo kommer hjem, og jeg må spare på huskien :P 

Viktig å dra nytte av snøen når den først stikker innom :aww:

 

Jeg bor forøvrig med en håndverker og de gjør ikke en dritt hjemme. Just sayin'.. 

Finn dere en revisor.  De gjør mer.  

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Usj, det er noe galt med bilen min...har fortrengt det lenge nå, men det er tydelig noe som ikke er helt som det skal.

Ringte mekanikeren min (pappa), som skulle undersøke litt. Håper håper håper jeg slipper å ha den på verkstedet bare for å finne ut hva det er, og se tusenlappene flakse avgårde.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...