Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Januar


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk 5 på eksamen!  5!    

Sonen, hils på Lyn!  

Møtte en rosa goldendoodle på tur i dag. Den hadde tygget hull i en tube med konditorfarge, og husets femten år gamle datter hadde tatt ham i dusjen for å få det av. Men det kom ikke av, det bare ble

Posted Images

21 minutter siden, Snoffe skrev:

Jeg vil også drikke mer kaffe hos @Eplefe ! Den kaffen jeg fikk av deg var super god! Nesten så jeg drømmer om den:drool:

 

Vintersol! Alle tullingene bak baren skal kunne lage den!

19 minutter siden, Perfect Image skrev:

Så hvis man er kaffeelsker og er i Bergen så vet man hvor man må gå :lol:

 

Ser ikke verre ut. :P 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..er jeg irritert, men tenker også at det er jo greit å av og til få bekreftet at fordommene man har faktisk stemmer. Ble kastet ut av en gruppe for rovdyrspor fordi det ble en diskusjon om at det var utrivelig med ulv, og jeg var ikke enig. Og siden jeg bor i området de snakker om, så var det visst ikke akseptabelt å si noe sånt, hadde nok vært greiere om jeg bodde i Oslo så de kunne sagt at jeg ikke hadde noe jeg skulle sagt.

 

Avreagering er for bikkjer! Og fanatisme er for idioter.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Monab88 skrev:

Tilfeldig quote for å si at du på kullsiden må endre navnet til Foenix til det hun faktisk heter :D

Åh, takk, copy paste-trollet tullet det til.

Jeg forsvant i internettjungelen, fikk plutselig inspirasjon til å planlegge en sen sommerferie. Så da måtte jeg jo sjekke litt reiserute og overnattingsmuligheter, lage et budsjett, og pønske ut om det er gjennomførbart. Jaja, det er langt fram, drømmer er gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker mammaen min.. :lol:

 

Har mensen og er en drage uten sidestykke da,(nye p-piller.. de funker ikke likt som de forrige.. :lol: ) våkner om natten med sinnsyke cravings og blir sint som en jordveps på speed om jeg ikke finner noe GODT helst NÅ! Hvertfall.. våknet isted, så på tlf.. skulle til å mulke litt fordi jeg var sjokoladesyk så har mamma skrevet til meg på fb "Det ligger en kinder maxi liten 5pk i bunnen av strikkevesken din.. ikke bli helt veps nå da. Suss fra mammo "  Den damen! :kiss:

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Snøfrost skrev:

og jeg liker ikke kaffe uansett hvor fancy den er....  ha'kke blitt tørr bak øra ennå :P

:baby:                   :lol: 

Sånn apropos - har nå laget meg en stor kopp med presskannekaffe som jeg skal ha med meg på sykehuset nå når jeg drar :). Bruker vanligvis å kjøpe kaffe på Narvesen da, men nå fikk jeg bare lyst til å lage sjøl :D

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Line skrev:

Jeg må bare si at jeg liker ikke 2016 så langt...

:hug: 

 

Jeg jobber med en del unge folk og har en slags lederposisjon uten egentlig personalansvar annet enn når en av mellomlederne er borte. 

No problemo,  helt til en av de unge jentene har kjærlighetssorg :blink:

Jeg er ikke rett person å snakke med. Virkelig ikke. Jeg tror ikke på "den store kjærligheten " , det har jeg aldri gjort. "Det går over, jeg lover" så ikke ut til å ha noen effekt. Jeg tilbød henne å dra hjem da,  men det ville hun ikke. 

Jeg ble veldig lettet når mellomlederen kom på jobb etter ferie i dag og jeg kunne dytte det over på vedkommende *phuh* 

Blir stresset av sånn grining jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt forundret over profiler på Instagram, der det kun legges ut selfier i ulike positurer med samme uttrykk. Hva er det som er så interessant med det? Hvilken interesser har egentlig vedkomne som kun legger ut slike bilder? Og det mest mystiske er hvordan får denne personen tusenvis av følgere? :P Jeg kan forstå at folk liker å se boobies og kropp, men kun ansiktet? :icon_confused:  Opplys meg gjerne :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Line skrev:

Jeg må bare si at jeg liker ikke 2016 så langt...

:hug: 

 

Jeg håper virkelig at dette så langt er unntaket i 2016..... Jeg har glemt mobilen hjemme ( :frantics: ), billettautomaten ville ikke gi meg parkeringsoblat og Statoilstasjonen som kan skrive ut parkeringsoblater hadde fått beskjed om at de bare skulle skrive til de med mobilbillett..... Så da står bilen min parkert med en håndskrevet lapp om manglende oblat fra maskinen. Og mobilen min ligger hjemme!!! :frantics: Og siden minibankkortet mitt ligger i mobildekselet, så er minibankkortet mitt hjemme også. :pinch:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Stine skrev:

:hug: Det kan bare bli bedre nå! Hvordan går det med Smula idag da?

Samme som de siste dagene, drikker mye og må jo derfor tisse mye. Henter nyrefôr på vei hjem i dag. Ellers er hun litt roligere enn normalt, men i tilsynelatende fin form.

Men i tillegg så må bilen inn på verksted, og det er jo ikke helt gratis heller. Og så er kollegaen min fortsatt sykemeldt, slik at jeg får alt ansvaret i faget, for alle elevene, inntil videre. 

Jeg trenger ferie, kjenner jeg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg havnet i grøften med bilen i romjulen, men det så ut til at alt hadde gått fint (utrolig nok, etter at jeg begynte å skli på en helt rett veistrekning i omtrent 70 km/t...). I går oppdaget jeg imidlertid at spylervæsketanken lekker. :thumbsdown: Og med lekker mener jeg at det renner rett gjennom på tre steder når jeg prøver å fylle... DET hadde jeg ikke tenkt å bruke penger på, kjenner jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tinkie skrev:

Jeg havnet i grøften med bilen i romjulen, men det så ut til at alt hadde gått fint (utrolig nok, etter at jeg begynte å skli på en helt rett veistrekning i omtrent 70 km/t...). I går oppdaget jeg imidlertid at spylervæsketanken lekker. :thumbsdown: Og med lekker mener jeg at det renner rett gjennom på tre steder når jeg prøver å fylle... DET hadde jeg ikke tenkt å bruke penger på, kjenner jeg. 

Haha, jeg har akkurat samme problem. Prøvde fylle spylervæske for litt siden, det bare rant rett igjennom :P Tenkte å enten finne en ny tank på skroten, eller bare prøve å gaffe den... Igjen, fordeler med gammel bil :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Wednesday skrev:

Haha, jeg har akkurat samme problem. Prøvde fylle spylervæske for litt siden, det bare rant rett igjennom :P Tenkte å enten finne en ny tank på skroten, eller bare prøve å gaffe den... Igjen, fordeler med gammel bil :aww: 

Min er heller ikke helt ny, men her er det altså hull minst tre steder, minst ett om ikke to er i slangen, og for å komme til må jeg få bilen en del høyere opp fra bakken enn den er naturlig, så jeg tror det blir vanskelig å få fikset på egenhånd :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bihulene mine, halsen og ørene mine gjør vooooondt. Våknet i natt av at jeg var helt susete, hvis noen hadde bedt meg om å stave navnet mitt tror jeg ikke jeg hadde klart det. Vandra rundt i huset og skjønte virkelig ingenting annet enn at jeg var veldig varm. Hadde jeg vært litt klarere i toppen tror jeg at jeg hadde sjekket tempen :P Har hatt feber jevnt i hele går, men tror den steg en del i natt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...