Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Januar


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

9 minutter siden, Krutsi skrev:

 

For en Thorvald var sikkert en slitsom valp :lol: 

Nei, han var dritenkel, sov hele natta, så godt som husrein fra dag 1, tygde nesten bare på sine egne ting (minus tre laptopladere på en uke, da..), så jeg tenker jo at vi sikkert får et monster om vi får en valp til :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk 5 på eksamen!  5!    

Sonen, hils på Lyn!  

Møtte en rosa goldendoodle på tur i dag. Den hadde tygget hull i en tube med konditorfarge, og husets femten år gamle datter hadde tatt ham i dusjen for å få det av. Men det kom ikke av, det bare ble

Posted Images

11 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Jeg er skikkelig lei av juletreet mitt! Røde gardiner, røde løpere og puter med reinsdyr er ok, men juletre er så last week!

Jeg og! Men får ikke kaste de ut enda. :( Lovet å vente til helga, men DA!

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Krutsi skrev:

Jeg er enig! Prøve en som ikke har handy og det var litt merkelig når jeg kunne fikse mer enn det han kunne.. Enda værre ble det når han trodde han var handy og skulle fikse alt :lol: 

Å, de der er de absolutt verste altså :lol:. Det er sånne som ødelegger mer enn de gagner... Jeg har hatt noen slike på besøk - og jeg henger som en hauk over dem og påpeker stadig det åpenbare som de åpenbart IKKE har tenkt på :aww:. Jeg kunne nok like gjerne gjort ting selv ja... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå håper jeg at Decoy er unormalt nedrøytet pga at jeg bomma totalt med forvalgene sist, og at nå når han er tilbake på Brit Care igjen kommer opp i normal pels igjen (dyrebutikken sluttet å selge det, så nå bestiller jeg over nett siden hverken profine eller acana ikke funka helt). De har gått på Brit i 5 dager nå, og nesten samme dag som de fikk kun Brit (blandet ut med acana til acanaen var brukt opp) så slutta Decoy å fise og de driter i normale tørrformengder. Ikke må man ha gassmaske for å plukke dritten heller.

Så håper jeg pelsen til Decoy kommer tilbake igjen. Så nedrøytetsom han er nå har han aldri vorre i sitt snart 9 år lange liv ...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Siri skrev:

Å, de der er de absolutt verste altså :lol:. Det er sånne som ødelegger mer enn de gagner... Jeg har hatt noen slike på besøk - og jeg henger som en hauk over dem og påpeker stadig det åpenbare som de åpenbart IKKE har tenkt på :aww:. Jeg kunne nok like gjerne gjort ting selv ja... 

Og jeg som trodde Siri var for standhaftig til å la seg forlokke, og så kjem det frem at hun til og med har hatt flere innom..

Oj oj oj,  Det får man si :aww::teehe: 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh, jeg vil bare være i fred. Som om det ikke var nok med at diverse familie ringer flere ganger hver dag, så har fader meg Microsoft-svindel-opplegget begynt å ringe nesten hver dag også. Forskjellige numre, jeg googler dem. Er aldri noen som snakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Krutsi skrev:

Og jeg som trodde Siri var for standhaftig til å la seg forlokke, og så kjem det frem at hun til og med har hatt flere innom..

Oj oj oj,  Det får man si :aww::teehe: 

Vel - de kommer jo aldri tilbake vet du *ler*. Eller - det er kanskje fordi jeg aldri inviterer dem igjen *fnis*. Men jeg kan vel telle dem på en hånd... eller to fingre egentlig :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Det er altså utrolig hvor fascinert noen kan bli av godbitballer, både egne og andres, selv om de ikke har fått påfyll av fiskepudding på to dager. Det har tydeligvis stor underholdningeverdi å sutte på den ene, og kaste den andre rundt på gulvet. For det er jo alltid et håp om at de ikke er helt tomme.:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Siri skrev:

Vel - de kommer jo aldri tilbake vet du *ler*. Eller - det er kanskje fordi jeg aldri inviterer dem igjen *fnis*. Men jeg kan vel telle dem på en hånd... eller to fingre egentlig :P

:lol: det kunne dog ha blitt en mye mer spennende historie hvis du hadde griser og hadde aner fra Selbu :lol: 

8 minutter siden, Line skrev:

Smula ligger sammen med oss i dag, ikke på en pute for seg selv ved døra. Jeg tar det som et godt tegn :ahappy: 

Men jeg må jo bare le, noe annet er ikke mulig. Nå holder jeg på og får bihulebetennelse :lol: Herregud...

Ring legen og si du vil ha rinexin ;) mener det heter det.. gull :heart: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Wednesday skrev:

Argh, jeg vil bare være i fred. Som om det ikke var nok med at diverse familie ringer flere ganger hver dag, så har fader meg Microsoft-svindel-opplegget begynt å ringe nesten hver dag også. Forskjellige numre, jeg googler dem. Er aldri noen som snakker.

Jeg ble også ringt av de microsoft-folka i dag. På skjult nummer til meg da, og de snakket til meg. "Ehm, hello madam, I call from Microsoft", så la jeg på :lol: Ikke ringt opp igjen da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Å vente på e-post kan gjøre en gallllll:huh:. Kommern eller kommern ikke blæææææææææ. 

Men men over til noe mer levelig. Jeg har hatt min første muntlige prøve i mitt liv i dag og fikk 5 - Den er jeg kjempe fornøyd med, når en legger til at jeg har prestasjonsangst så det holder etter på prøver og i tilelg hatt en jul hvor det har vært vanskelig å lese

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var leiligheten støvsugd, vasket og ryddet litt. Nå kan vi få fremmed i morgen. 

Gruer meg ordentlig mye til å vaske og rydde til fotograferingen av leiligheten, og til visningen. Får jo helt prestasjons angst! 

 

I morgen skal jeg på en deilig tur. Jeg orker ikke å være dårlig i morgen, for jeg har så lyst å rusle i skogen! 

Casper sin harking har gitt seg, men vi holder oss unna andre hunder en stund til. Liker egentlig at andre viker unna når jeg sier han er syk :P folk i nabolaget forventer at alle hunder hilser på alle, og jeg er litt små lei.

Tok meg selv en gang i å bare gå bort til noen med hunde i nabolaget uten å spørre eller noe:icon_redface: Fytti så flau jeg ble når jeg begynte å tenke over hva jeg hadde gjort:icon_redface: 

Må begynne å trene på å gå forbi andre hunder uten å bry seg. Er min feil at han vil bort å hilse på alle hunder, men like vel så er det litt plagsomt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rakk å tenke tanken og konstatere at klokka var lite nok og energien stor nok, til å rydde og vaske kjøleskapet. Så begynte lillemor å gråte. Etter å ha løpt opp og ned trappa ørten ganger, lista meg ut og stått og holdt pusten uten for døra hennes like mange ganger så resignerte jeg og konkluderte med at kjøleskapet neppe er helsefarlig selv om det ikke er vasket på en stund :aww: Så da sitter jeg på mørkt kaldt rom og håper lillemor skal få sove. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Aslan skrev:

Jeg ble også ringt av de microsoft-folka i dag. På skjult nummer til meg da, og de snakket til meg. "Ehm, hello madam, I call from Microsoft", så la jeg på :lol: Ikke ringt opp igjen da :) 

Vært skjult nummer mange ganger i det siste også! Da er det vel dem da og. Hvorfor snakker de aldri til meg tro? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Krutsi skrev:

:lol: det kunne dog ha blitt en mye mer spennende historie hvis du hadde griser og hadde aner fra Selbu :lol: 

Men det er ingen som vet hva jeg fôrer hundene med da.... og jeg er jo direkte etterkommer av en selbygg, så... 

heks.gif~c200

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...