Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Januar


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

19 timer siden, SFX skrev:

Nei, bare fordi vitenskapen kan gjøre noe, betyr det ikke at det er det riktige å gjøre. En ting er om det er et ledd i opptrening etter noe, men når det ble framstilt som permanent, da ville jeg latt hunden få slippe...

Helt enig!

 

9 timer siden, Artemis skrev:

"Hei, er det du som har hund i lasterommet?"

:vegg:

 

Blir visst ikke flere flyturer på oss, men vi måtte jo nesten komme oss hjem igjen også... ? 

Ohno! Hva har han klart nå? 

 

5 timer siden, Betty skrev:

Det er sikkert ikke noe pent å flire av dem, men ... :lol:

Akkurat nå føler jeg meg ikke noe bra overhodet, tungt og vondt hode og sår hals. Sistnevnte er fryktelig teit når man jobber på kundesenter, og bare skal svare på telefoner. :/

:lol: 

god bedring! 

 

________________

Da er Aron røntga!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk 5 på eksamen!  5!    

Sonen, hils på Lyn!  

Møtte en rosa goldendoodle på tur i dag. Den hadde tygget hull i en tube med konditorfarge, og husets femten år gamle datter hadde tatt ham i dusjen for å få det av. Men det kom ikke av, det bare ble

Posted Images

Sitter med tre pudler rundt meg. Det er så koselig, deilig og varmt! I morgen skal Zelda til dyrlegen, disse anfallene hun har hatt (nevnte det vel for.. to år siden - så ingen burde huske det) har lenge vært borte før hun fikk et forrige helg. Dyrlegen mener det er drypp, men det viser seg at en slektning av Zelda hadde liknende anfall og da ble diagnostisert med diabetes. Da blir det en liten sjekk for å bekrefte/avkrefte at det kan være diabetes. Det hadde blitt en god start på helgen om det "bare" er drypp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg en valp som for andre gang på 2 timer har SLUKT skålene med kattemat. De sto trygt lenge, nå var det tydligvis slutt og matskålene er oppe i høyden. 

Valpen selges billig i dag. Hun eier ikke magamål og det begynner å bli meget irriterende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, hva var det? Pippin sto på kjøkkenet og småsutret fordi vannet i vannskålen var to timer gammelt, det skal være friskt når han er tørst. Siden jeg var midt i en film bykset jeg inn på kjøkkenet for å bytte ut vannet. og da krøp han plutselig sammen som om han trodde jeg skulle slå! Jeg slå en hund liksom! Fikk helt vondt inni meg jeg, nå sitter vi tett sammen i sofaen og er bare glad i hverandre. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Wachita skrev:

Har jeg en valp som for andre gang på 2 timer har SLUKT skålene med kattemat. De sto trygt lenge, nå var det tydligvis slutt og matskålene er oppe i høyden. 

Valpen selges billig i dag. Hun eier ikke magamål og det begynner å bli meget irriterende :P

Min er omvendt og det er litt irriterende det også. Her må det trikses og fikses for å få ham til å spise nok. Skal prøve med forbytte, han er lang og trenger mer muskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Jøss, hva var det? Pippin sto på kjøkkenet og småsutret fordi vannet i vannskålen var to timer gammelt, det skal være friskt når han er tørst. Siden jeg var midt i en film bykset jeg inn på kjøkkenet for å bytte ut vannet. og da krøp han plutselig sammen som om han trodde jeg skulle slå! Jeg slå en hund liksom! Fikk helt vondt inni meg jeg, nå sitter vi tett sammen i sofaen og er bare glad i hverandre. 

Ånei, så fælt!

Er det en wheaten-ting, det å måtte ha friskt vann? :lol:  Furbie til mamma og pappa måtte også det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pixie skrev:

Min er omvendt og det er litt irriterende det også. Her må det trikses og fikses for å få ham til å spise nok. Skal prøve med forbytte, han er lang og trenger mer muskler.

Slitsomt det og! Vi har en hannhund på snart 2 år som vi brukte 1 år på å få opp i vekt, forskjellige fórbytter og mengder. Nå får han 5% av kroppsvekten sin med VogH og har endelig begynt å legge på seg.

Denne valpen må jeg holde borte fra Khal om jeg skal gi han belønning. Hvis ikke er hun inni munnen hans for å ta godbiten HAN får. Ganske tungvindt når vi trenger innkalling feks med begge løs. Kommer som et skudd begge to, men valp på holdes fast med 1 hånd mens jeg belønner med andre så ikke hun skal ta den :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tinkie skrev:

Ånei, så fælt!

Er det en wheaten-ting, det å måtte ha friskt vann? :lol:  Furbie til mamma og pappa måtte også det!

Ja, det var ekkelt. :(

Jeg vet ikke om det med rent vann er en wheatengreie, Pippin har alltid vært sånn i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så frustrert av enkelte folk! 
En som ringte i dag tidleg og ville på visning mellom 20 og 20:30 i kveld, så eg stressa i veg etter jobb, med rydding og vaskin. Pappa kom opp for og hjelpe med visninga, så vi satt no her og venta. Vi venta til 20:45, då ringte telefonen, men då var dei ikkje lenger interessert i og komme allikavel. Kunne gitt beskjed litt før... Så då var den dagen ødelagt.  :gaah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Wachita skrev:

Slitsomt det og! Vi har en hannhund på snart 2 år som vi brukte 1 år på å få opp i vekt, forskjellige fórbytter og mengder. Nå får han 5% av kroppsvekten sin med VogH og har endelig begynt å legge på seg.

Denne valpen må jeg holde borte fra Khal om jeg skal gi han belønning. Hvis ikke er hun inni munnen hans for å ta godbiten HAN får. Ganske tungvindt når vi trenger innkalling feks med begge løs. Kommer som et skudd begge to, men valp på holdes fast med 1 hånd mens jeg belønner med andre så ikke hun skal ta den :P 

Godbiter er noe heeelt annet, det kunne han spist ubegrenset av! Det, kylling og kokte gulrøtter, det hadde blitt lykkelig valp :P

Han er 4 mnd og vokser mye, så han er sånn lang og hengslete for tiden. Har til og med brukt litt av et RC-for vi fikk en kg av bare for å få ham til å spise, selv om han fiser mye mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Pixie skrev:

Godbiter er noe heeelt annet, det kunne han spist ubegrenset av! Det, kylling og kokte gulrøtter, det hadde blitt lykkelig valp :P

Han er 4 mnd og vokser mye, så han er sånn lang og hengslete for tiden. Har til og med brukt litt av et RC-for vi fikk en kg av bare for å få ham til å spise, selv om han fiser mye mer.

Han er 4 måneder, om han ikke har startet tannfellingen så er den rett rundt hjørnet. Det er helt normalt at valper kan spise mindre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

I følge yr.no er det -12 grader her nå.

I følge målestokken min er det -22,5 på verandaen.

Så sjekka jeg yr.no igjen, og målestasjonen er i byen, og det er jo over ei mil herfra.

Hva er da poenget med å ha plassen jeg bor på som eget sted på yr.no?

Bedre å holde seg til området der målestasjonen faktisk er da, kanskje, når forskjellen er så stor.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Pixie skrev:

Godbiter er noe heeelt annet, det kunne han spist ubegrenset av! Det, kylling og kokte gulrøtter, det hadde blitt lykkelig valp :P

Han er 4 mnd og vokser mye, så han er sånn lang og hengslete for tiden. Har til og med brukt litt av et RC-for vi fikk en kg av bare for å få ham til å spise, selv om han fiser mye mer.

Hun her og er 4 mnd. Hun spiser ALT, alt er godbiter i hennes øyne. Rett etter frokost løper hun til matskålen til khal for å slikke den ren, så på kjøkkenet for å se om det er noe mer der. Prøver å stjele middagen får ut av hendene våre om hun har mulighet. 

Første dagen vi hadde henne prøvde hun å klatre oppå stuebordet for å stjele pizzaen vår. Vi hadde hatt henne i 2 timer og jeg viste ikke hvordan jeg skulle reagere. Men det satte vel standaren :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge yr.no er det -12 grader her nå.

I følge målestokken min er det -22,5 på verandaen.

Så sjekka jeg yr.no igjen, og målestasjonen er i byen, og det er jo over ei mil herfra.

Hva er da poenget med å ha plassen jeg bor på som eget sted på yr.no?

Bedre å holde seg til området der målestasjonen faktisk er da, kanskje, når forskjellen er så stor.

 

Yr har en sak på sida som om at temperaturen kan være helt bærtur nå når det er kaldt. Har med kuldedumper og stillestående luft å gjøre. Noen ganger kan temperaturen variere med ti grader på en kilometer.

...og løpetidstispa er så slitsom at jeg holder på å klikke. Surv Surv Surv. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lola Pagola skrev:

Ja det er deilig at det ikke er en negativ utvikling :D jo det er sant det, men jeg har nettingdekkenet, og tror det blir litt tynt i 19 minus. Kunne hatt det under ett annet dekken, men han kan jo ikke bruke halsbånd og har ikke stor nok sele emoji14.png litt klumpete og sikkert emoji14.png

 

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

 

 

Jeg bruker nettingdekkenet under vanlig dekken på Aïda! Men skjønner jo det om du ikke kan bruke halsbånd... Du har ikke en regulerbar h-sele e.l. liggende å slenge da? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har damene gått. Nyte stillheten et øyeblikk før jeg slipper ned sultne hunder. :aww: Pusekattene har vært stengt på vaskerommet (med katteluke ut og mat ogvann og do) men ser ut som to av tre har tilgitt meg torturen. :lol: 

Aldri fått så mye skryt for ei kake før, så jeg kunne virkelig ikke si at det er toro sin langpannekake :lol: 

Spiste opp all kyllingsalaten gjorde de også, jeg som hadde tenkt å ha kyllingslat til morgen, middag og kvelds i morgen :o Sultne damer :aww:

 

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lola Pagola skrev: Ja det er deilig at det ikke er en negativ utvikling [emoji3] jo det er sant det, men jeg har nettingdekkenet, og tror det blir litt tynt i 19 minus. Kunne hatt det under ett annet dekken, men han kan jo ikke bruke halsbånd og har ikke stor nok sele [emoji14] litt klumpete og sikkert [emoji14]

 

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

 

 

Jeg bruker nettingdekkenet under vanlig dekken på Aïda! Men skjønner jo det om du ikke kan bruke halsbånd... Du har ikke en regulerbar h-sele e.l. liggende å slenge da? [emoji4] 

Jo massevis av H seler, men tror ikke de kan bli så store at de går rundt bobledekken... får prøve i morgen, men ser for meg at det blir klumpete og irriterende (for meg iallefall [emoji38] takler ikke å ha på klumpete klær)

Blir vel brått mildere, så da kan jeg gå over til å bare bruke bot.

Sent fra min SM-G903F via Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Tinkie skrev:

Fra Russian Diamond, sa hun. Her er en av guttene fra samme kull, tatt i går

12493965_581126858708106_814645974276683

Oi, det ble digert, men siden du liker ovcharkaer så gjør det sikkert ikke noe :lol:  Nå skal jeg sitte på facebooken deres og snoke en liten time, tror jeg... :aww::wub:  

Helt ukjent kennel for meg, far var veldig ukjent, men morslinjen har noe av samme slekta bak som Argyr, min første charkis. :) Tror det blir noen digre hoder på de valpene der! Bare gled deg, jeg tror ikke det finnes noe finere enn ovtcharkavalper. :wub:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...