Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Januar


Snøfrost
 Share

Recommended Posts

"I dag skal jeg legge meg tidlig!"

Mhm. Ikke sant? Noen kom hjem med en ny HDMI-kabel, så da ble det Marvel-marathon :lol: 

Edit: Keo sover noe forferdelig for tiden, han drømmer mye og er utrolig urolig på dagtid. Om natta ligger han helt i ro inntil meg som vanlig. Sitt normale, crazy self når han er våken. Hva skal det bety?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg fikk 5 på eksamen!  5!    

Sonen, hils på Lyn!  

Møtte en rosa goldendoodle på tur i dag. Den hadde tygget hull i en tube med konditorfarge, og husets femten år gamle datter hadde tatt ham i dusjen for å få det av. Men det kom ikke av, det bare ble

Posted Images

AN irriterer jeg meg vilt over at jeg ikke finner BOT nettingdekkenet, pleier å la Rocky sove med det, men det forsvant sporløst etter jeg tok det av her en morgen. Forstår ikke hvor jeg har lagt det! Fleece dekkenet blir for varmt igjen og da ligger han bare på gulvet, så det kan han ikke ha på seg om natten. Ikke heldig å ligge for hardt for lenge heller for stive kropper. Tror heldigvis det er memory foam senga jeg fikk hentelapp på idag, så da skal han få bli enda mer prinsesse på erten enn vanlig. :lol: 

Syns å huske noe om pudler som mente at oppredde puter i sofaen var kun for dem å sitte på. Vel, tror Rocky er litt skappuddel isåfall. :lol: 
12509909_10153311961820423_2551302856591
Det er toppen av lykke om han klarer å snike til seg en dyne i tillegg. Da er han fornøyd da. :P 

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppgitt over at lungebetennelse på vaps ikke ble oppdaget for to uker siden, den er ille ille ille og ene lungen nesten tett. Men men da er hun sykemeldt en måned til (Bleh!). Også ble jeg påkjørt bakfra idag og når han åpnet døra mi klarte jeg ikke prate men bare gurgle ord, det må ha vært litt av et syn... Han stod og ringte ambulansen når jeg klarte å få ut et par ord. Så nok uflaks for idag!

På søndag durer jeg til Barcelona for konsultasjon!

Og etter 1 år og 2 mnd begynner jeg å bli virkelig fornøyd med huset

Hatt megasjau og kastet vilt så jeg har plutselig pent og ryddig hus og ryddig kjeller!! Its like aww :wub:

Vapsen sov på røntgen bordet idag da, og da sa Veterinæren bare Oi... Har du dopet henne før du kom... [emoji14]

Sent fra min SM-G850F via Tapatalk

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh! Det er så kjipt med hylgrining om morgenen.  "Jeg vil ikke til pappa,  jeg vil være hos Toddy!"

Han er altfor knyttet til disse bikkjene , det gjør 50/50 mye tøffere for han når han må savne de oppå alt annet.

Jeg har sagt til faren at de kan låne Toddy hvis de skal på fjellet etc da, men at de ikke bør la han være alene. I helgen skal de på fjellet, men de skal stå på slalåm og da passer det dårlig å ha med Toddy. Men det skjønner ikke Ask og han mener at i såfall vil han ikke stå på slalåm. 

3 dager uten Toddy er visst uutholdelig :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor det har blitt av fønvinden min :hmm: Noen har tukla med varmepumpa, og jeg aner ikke hva disse noen har gjort, så jeg får ikke fiksa det. Jeg syns 14 grader i stua er for kaldt jeg. Selv med pelspledd og ullundertøy fryser jeg. 

Jeg hater vinter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå håper jeg på en rolig dag på telefonene, fortsatt vond hals og begynner å tettes litt til i luftveiene. Heldigvis ikke slapp da, så skal nok overleve dagen. Tenker det blir en veldig rolig helg med playstationspilling og sofasliting. Har ikke tenkt til å avslutte vikariatet her med å være borte pga sjukdom. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plussgrader (og snø/regn), litt usikker på om det altså. Mistenker det betyr at det blir skikkelig glatt før kulda kommer igjen.

Bil på verksted, gawds. Gruer meg til å høre hva som er galt, har jo noe garanti, men de snor seg sikkert unna det :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anette skrev:

Oppgitt over at lungebetennelse på vaps ikke ble oppdaget for to uker siden, den er ille ille ille og ene lungen nesten tett. Men men da er hun sykemeldt en måned til (Bleh!). Også ble jeg påkjørt bakfra idag og når han åpnet døra mi klarte jeg ikke prate men bare gurgle ord, det må ha vært litt av et syn... Han stod og ringte ambulansen når jeg klarte å få ut et par ord. Så nok uflaks for idag!

På søndag durer jeg til Barcelona for konsultasjon!

Og etter 1 år og 2 mnd begynner jeg å bli virkelig fornøyd med huset

Hatt megasjau og kastet vilt så jeg har plutselig pent og ryddig hus og ryddig kjeller!! Its like aww :wub:

Vapsen sov på røntgen bordet idag da, og da sa Veterinæren bare Oi... Har du dopet henne før du kom... emoji14.png

 

 

Sent fra min SM-G850F via Tapatalk

 

 

Jeg leste at du hadde hatt magesjau og lurte på hva det hadde med rent og ryddig hus å gjøre.

Nå har du jaggu hatt nok uflaks for flere tiår framover. Vi krysser fingre og håper på full klaff i Barcelona!

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir ingen patella-operasjon på Blaze. Veterinæren her mente også at det var såpass lite at han ikke ville gjort det, så da avvener vi. Det trenger jo ikke bli verre heller, så satser på at han holder seg slik resten av livet :) 

I dag skal jeg på skitur etter jobb. Meldt mildvær her i helga, så må skyndte meg før snøen forsvinner igjen. 

Akkurat nå skal jeg ta noen nakkeøvelser. Greier fankern ikke å finne en sittestilling foran PC'n her som funker over lengre tid.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Skulle egentlig vært på en lengre tur akkurat nå. Men med plutselig 4 grader ute og islagte fortau og veier pga komprimert snø så får vi heller satse på masse mental trening. 
Greit nok å ha bruksbeist altså, men jeg brekker ikke armer å bein på glattisen av den grunn :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, mushi skrev:

Noen unger manipulerer seg til godis, andre til hunder... :P

Jupp :P 

Men jeg synes litt synd på han . Han er jo strengt tatt vant til å ha tett nærkontakt med hundene hele tiden,  han sitter jo aldri i sofaen alene liksom. Og så er han litt lik mammaen. Han liker stort sett bikkjer bedre enn folk. 

 

Jeg skulle ønske vi fikk litt mildere vær snart også. Den forbanna elva gjør 10 minus føles verre enn 30 minus føltes i Krøderen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...