Gå til innhold
Hundesonen.no

flinkbisk.no (kjøp pakke for 99kr, få verdi for 400kr?)


Gjest
 Share

Recommended Posts

  • Svar 205
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nico klarte å få fram et lite pip etter å ha strevd i en halvtime. Han skvatt så mye at han kastet leken i ansiktet mitt og løp til andre enden av stua  

Hørt at folk ikke er så imponert over innholdet i pakkene... Men 99kr er det nok verdt   Skjønner ikke helt greia med slike pakker, er jo billigere og morsommere å bestemme hva man skal

Akkurat. Selskapet sender med Post Nord. Som ikke leverer i Dagali at all. Fikk hentemelding nå, det er over en time å kjøre til det postkontoret. Bra mamma kjører forbi der i idag. Jesus. Avbestiller

Posted Images

Jeg var ikke imponert over innholdet. Leken ble ødelagt på under minuttet her i huset. De tyggebeina var så små at jeg var redd de skulle få de i halsen. 
I en pakke lå det en stk navneholder i messing, i neste ingen og i den siste pakken lå det to stk. 

Jeg har sendt mail med oppsigelse. Har fått en automatisk generert mail tilbake om at mailen er kommet frem, men ikke hlrt mer enn det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leken varte ikke lenge her heller, måtte dra plastgreia ut av munnen på Damir så han ikke spiste den :P  

Da jeg skrev at jeg var skuffet svarte de at tyggebeina var snacks og passet alle hunder og at denta stixene kun kom i den str og at den også passer til alle hunder.  Altså, det er tydelig at de ikke har stor hund når de mener det der passer til alle hunder,  jeg kommer ikke til å gi Damir den julestrømpa fordi det er så smått at jeg er redd han svelger det.. Og når de sender nøyaktig samme innhold i alle pakkene uavhengig av størrelse er litt av poenget borte, selv om det vistnok kun var denne gangen at de gjorde det.    De svarte heller ikke på at verdien er lavere enn de selv reklamerer om.  

 

Se på fine denta stixen som passer alle hunder :lol:  Tanna til Damir er nesten større :lol:  

received_10153802369401411.thumb.jpeg.dc

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men man får jo større dentastix enn det på butikken? Og f.eks. DoggieBag og poteboks (?) har jo forskjellige størrelser på tingene de sender ut i esken til små og store hunder - det er jo poenget med å oppgi størrelse? Jeg tror ikke jeg gidder å betale 99,- en gang, i hvert fall ikke om det er trøblete å si opp i tillegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knis. Jeg hadde ikke hatt noe problem med å gi den der til Kovu, men det kommer kanskje litt an på hunden. Her i huset blandes smått og stort i alle tilfelle. Men hvis de har forskjell på størrelse i bestillingen så er det jo greit om det gjenspeiles i pakkene. :P

Hva med de som bestilte en av hver str?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leken fungerer kjempefint her. Labradoren min er destruktiv, men den får lov å leve siden den har pip i seg :) Så det er ikke dårlig kvalitet, det er nok bare i overkant destruktive hunder.
Godbitene er helt greie.

Det er - så vidt jeg har lest - ingen problemer med å si opp abbn @eplefe . Jeg sendte en enkel mail med oppsigelse og ba om bekreftelse - fikk raskt svar om at abbn var bekreftet oppsagt. Leken, og godbitene, dekket de 100kr vi måtte ut med, men helt klart en ganske dårlig PR-kampanje. Her burde de ha tenkt litt mer gjennom verdi på innholdet, og ikke minst tilpasse innhold etter størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte en stor og en medium, eneste forskjellen var fargen på bamsen, den ene lys og den andre mørk.

Synes det hadde vært kjekt med størrelseforskjell.. feks får mine hunder to like store bein holder den minste hunden på mye lengre, og den større synes synd på seg selv. Derfor hadde det vært greit med noe større i stor boksen.

Og hvorfor måte vi oppi navnene til hundene? Så ingenting med navnet deres, eller nevnt noe plass? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Kangerlussuaq skrev:

Leken fungerer kjempefint her. Labradoren min er destruktiv, men den får lov å leve siden den har pip i seg :) Så det er ikke dårlig kvalitet, det er nok bare i overkant destruktive hunder.
Godbitene er helt greie.

Det er - så vidt jeg har lest - ingen problemer med å si opp abbn @eplefe . Jeg sendte en enkel mail med oppsigelse og ba om bekreftelse - fikk raskt svar om at abbn var bekreftet oppsagt. Leken, og godbitene, dekket de 100kr vi måtte ut med, men helt klart en ganske dårlig PR-kampanje. Her burde de ha tenkt litt mer gjennom verdi på innholdet, og ikke minst tilpasse innhold etter størrelse.

Dette er mailen jeg har fått etter å ha sendt oppsigelse. Er det den samme du har fått? Jeg har ikke fått flere mail nemlig. Denne fikk jeg 22 desember. 

Takk for din henvendelse.

Den vil bli besvart innen 1-3 virkedager.

Vi ber om at du beholder emnefeltet ved nye henvendelser vedrørende samme sak.

Med vennlig hilsen,

Zentio kundeservice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mail i romjulen om at oppsigelsen var registrert. Regning kom omtrent samtidig. Det er greit - tyggetingene som er bittesmå i forhold til DentaStix varer litt lenger enn jeg trodde (setter seg i tenna, tror jeg), leken har ikke prøvd enda, fiskegodbitene (?) spytta begge ut, og det var vel noe til, men alt i alt var det vel verdt 99 kr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Monikawt skrev:

Han har jo vært snill med bamsen da! :P

aron dro av en fot, så den andre, så geviret, så reiv han like greit i stykker hodet og tok ut pipa. Pipa ble også spretta ganske fort.. 

Han driter i bamsen, det er pipa som skal dø. :lol:  Lager hull, river ut det som er inni. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her lever bamsen faktisk enda. Verre med pipen. Veldig fornøyd med bamsen, jeg. Hilsen eier av en bamsemorder :lol: 

Regning betalt og oppsigelse registrert. Blir nok ikke noe abonnement hos dem for vår del, da tror jeg heller vi går tilbake til DoggieBag. Selv om jeg heller tror jeg drar i dyrebutikk og kjøper ting bikkjene faktisk trenger for 300kr... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...