Gå til innhold
Hundesonen.no

flinkbisk.no (kjøp pakke for 99kr, få verdi for 400kr?)


Gjest
 Share

Recommended Posts

  • Svar 205
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nico klarte å få fram et lite pip etter å ha strevd i en halvtime. Han skvatt så mye at han kastet leken i ansiktet mitt og løp til andre enden av stua  

Hørt at folk ikke er så imponert over innholdet i pakkene... Men 99kr er det nok verdt   Skjønner ikke helt greia med slike pakker, er jo billigere og morsommere å bestemme hva man skal

Akkurat. Selskapet sender med Post Nord. Som ikke leverer i Dagali at all. Fikk hentemelding nå, det er over en time å kjøre til det postkontoret. Bra mamma kjører forbi der i idag. Jesus. Avbestiller

Posted Images

Kompisen min kjenner han som driver dette godt og han sa at de skulle begynne å sende fakturaen separat istedenfor. Aner ikke hvorfor..

Når jeg spurte etter separat faktura/leveringsadresse fikk jeg beskjed om at det var umulig, så fryktelig merkelig at faktura nå er separat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sto på nettsiden at den ble levert på døren, i postkassen eller på nermeste postkontor. Tror ikke han som leverte den gadd å vente til spar åpna, så han løste det slik:

DSC_0024.thumb.JPG.18200bbe07dc2a0bef639

Fikk heller ingen sms om at pakken har kommet overhode, så egentlig kunne hvem som helst tatt den. 

Ene godteriet har gått ut på dato og ingen ting passer Damir i forhold til størrelse. Greit han er "litt" større enn 25kg men mini godbiter og tygg som jeg kunne gitt til Ozzy som veide 7kg?  

Nei, ikke veldig imponert. 

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forøvrig regnet på prisen, totalt kommer tingene på 222kr.

Fire av prisene er tatt fra jobben min, en dyrebutikk med normale priser (dyrere enn nettbutikk, midt på treet av fysiske butikker), og to av prisene er fra en nettside i danmark siden jeg ikke fant merket i norge.  Skal jo strengt talt lønne seg med slike bokser. Gjør jo forsåvidt det når den koster 99 nå første gangen men å betale 300 kroner for noe som har en såpass lav verdi og er av så dårlig kvalitet er jo ran spør du meg. 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ozzy skrev:

Det sto på nettsiden at den ble levert på døren, i postkassen eller på nermeste postkontor. Tror ikke han som leverte den gadd å vente til spar åpna, så han løste det slik:

DSC_0024.thumb.JPG.18200bbe07dc2a0bef639

Fikk heller ingen sms om at pakken har kommet overhode, så egentlig kunne hvem som helst tatt den. 

Ene godteriet har gått ut på dato og ingen ting passer Damir i forhold til størrelse. Greit han er "litt" større enn 25kg men mini godbiter og tygg som jeg kunne gitt til Ozzy som veide 7kg?  

Nei, ikke veldig imponert. 

Sånn så det ut her også:lol: Lo litt, og er glad vi bor i et ærlig nabolag:P
Har ikke åpnet den enda, men spent på innholdet etter hva alle andre beretter:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått pakken vi også. Synes den var helt grei. Jeg trengte bæsjeposer og godbiter. Tyggegreiene var stusselige, men det går greit. Pipeleken ble favoritten her, hun ville heller ha den enn en tyggebit. Har gjemt den vekk så hun ikke ødelegger den (med en gang). Synes pipeleken var grei, sikkert mest passende for store hunder, siden hele greia er et eneste stort "pip".

Sånn id-tønne liker jeg egentlig ikke, har fine id-tags med navn og nummer på begge halsbåndene, men skal feste den på bringkoppelet i tilfelle vi skulle glemme det noe sted (igjen). Jeg glemte bringkoppelet på standplass og det var borte dagen etter, var borte i en måned før noen andre jeg trener med tilfeldigvis fant det i en annen del av skogen. Da hadde et dyr gnagd halsbåndet i to. Elg?? Snille mamma har nettopp reparert det for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festa ene id tag'en på halsbåndet til Trym, iløpet av en tur så hadde jeg mista halve delen og nr lappen inni :teehe: Mulig jeg ikke skrudde igjen ordentlig. Tuva ødela 2 leker på 10 min, jeg har gjemt den siste, til en eller annen gang. Jeg husker jo nå hvorfor vi aldri kjøper leker til dem :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha, ELSKER bildene :lol:  Fantastisk kreativitet!

6 timer siden, Ozzy skrev:

Har forøvrig regnet på prisen, totalt kommer tingene på 222kr.

Fire av prisene er tatt fra jobben min, en dyrebutikk med normale priser (dyrere enn nettbutikk, midt på treet av fysiske butikker), og to av prisene er fra en nettside i danmark siden jeg ikke fant merket i norge.  Skal jo strengt talt lønne seg med slike bokser. Gjør jo forsåvidt det når den koster 99 nå første gangen men å betale 300 kroner for noe som har en såpass lav verdi og er av så dårlig kvalitet er jo ran spør du meg. 

 

:icon_clapping:Kjempebra jobba! Akkurat sånt man vil vite :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kangerlussuaq skrev:

Hahahaha, ELSKER bildene :lol:  Fantastisk kreativitet!

:icon_clapping:Kjempebra jobba! Akkurat sånt man vil vite :D 

Rett skal være rett, og når jeg har halve esken i hylla  på jobb må jeg nesten sjekke også.  Er litt over snittet interessert i sånt :P  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...