Gå til innhold
Hundesonen.no

flinkbisk.no (kjøp pakke for 99kr, få verdi for 400kr?)


Gjest
 Share

Recommended Posts

  • Svar 205
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nico klarte å få fram et lite pip etter å ha strevd i en halvtime. Han skvatt så mye at han kastet leken i ansiktet mitt og løp til andre enden av stua  

Hørt at folk ikke er så imponert over innholdet i pakkene... Men 99kr er det nok verdt   Skjønner ikke helt greia med slike pakker, er jo billigere og morsommere å bestemme hva man skal

Akkurat. Selskapet sender med Post Nord. Som ikke leverer i Dagali at all. Fikk hentemelding nå, det er over en time å kjøre til det postkontoret. Bra mamma kjører forbi der i idag. Jesus. Avbestiller

Posted Images

Må bre si at jeg synes ikke pakken var verd 99 kroner en gang.
"Dentastickene" er det mest latterlige jeg har sett, og livsfarlige for Ganzie. Hun prøvde å inhalere dem begge gangene hun fikk en, og sist endte det med at jeg måtte bruke rå makt for å fjerne den fra ganen hennes. (satt kilt fast mellom tennene)
Adressetønne bruker vi ikke.
Pipeleken er sånn passe, men alt for stor for mine så det er kun ungen som får til å bruke pipen.
Strøpesnopet er sånn dårlig snop som jeg ikke gir mine, og Ganzie kan ikke få det fordi hun mest sansynlig kommer til å bite av store biter og sette i halsen. Inya nekter å spise det.
Eneste som er brukbart er hundeposene, og da blir det veldig dyre drittposer:lol:

Så om de skulle ha dette som en "se så flotte pakker vi har"-kampanje, så har de bomma totalt.

Abonnementet er sagt opp og bekreftelse er mottatt.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Ganzie skrev:

Må bre si at jeg synes ikke pakken var verd 99 kroner en gang.
"Dentastickene" er det mest latterlige jeg har sett, og livsfarlige for Ganzie. Hun prøvde å inhalere dem begge gangene hun fikk en, og sist endte det med at jeg måtte bruke rå makt for å fjerne den fra ganen hennes. (satt kilt fast mellom tennene)
Adressetønne bruker vi ikke.
Pipeleken er sånn passe, men alt for stor for mine så det er kun ungen som får til å bruke pipen.
Strøpesnopet er sånn dårlig snop som jeg ikke gir mine, og Ganzie kan ikke få det fordi hun mest sansynlig kommer til å bite av store biter og sette i halsen. Inya nekter å spise det.
Eneste som er brukbart er hundeposene, og da blir det veldig dyre drittposer:lol:

Så om de skulle ha dette som en "se så flotte pakker vi har"-kampanje, så har de bomma totalt.

Abonnementet er sagt opp og bekreftelse er mottatt.
 

Fikk du ikke fish4dogs-godbitene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Syns det har vært grusomt mye styr med de.

Vi spurte om å få medium pakke istedenfor liten, noe de sa vi skulle. Vi fikk liten likevel. (Dette var november-pakken). De var ålreite og sendte et tyggebein til medium hund. Så gikk lyset i stykker. Vi fikk nytt, men dette gikk også i stykker etter en tur.

Vi avsluttet abonnementet, men i desember stod det en pakke på døra. Etter å ha snakket med de ble vi enige om at vi kunne betale 99kr også for denne pakken. I dag kom det en purring i posten. Fordi vi ikke kunne finne den forrige regninga akkurat da så betalte vi den nye regninga med purregebyr med en gang. For litt siden fant vi den opprinnelige regninga med betalingsfrist 13.1, altså om nesten en uke.. Surt å betale 67kr ekstra for en pakke vi i utgangspunktet aldri skulle fått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at flinkbisk er svindel... stemmer det? 
Søsteren min tenkte å bestille, men ombestemte seg da hun fikk høre at det var svindel. 

Hun bruker å bestille fra doggiebag. Første pakken var super, andre pakken (Desember pakken) var skuffende sa hun. Dårlig godbiter, ikke noe fancy eller dyrt og leken var skuffende. 
Vet ikke om hun har bestilt en til eller stoppet det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teit, fikk nettopp sms: 

Nyttårstilbud! Ny FlinkBisk januarpakke med mange overraskelser til kun 99,-. Se her: http://flinkbisk.no/xec300 Mvh Zentio. Avreg? Send STANS til 1906

 

Sendte da stans til 1906 og fikk følgande svar:

Hei, vi kjente ikke igjen kodeordet. Kontroller at du sender til riktig nummer. Svar slik: F.eks DEKRYSS FANT. Ønsker du å stoppe alle tjenester? send: STOPP til 1906

 

Mulig det ikke er flink bisk sin feil, men sånne avmeldinger burde jo fungere da... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Ozzy skrev:

Teit, fikk nettopp sms: 

Nyttårstilbud! Ny FlinkBisk januarpakke med mange overraskelser til kun 99,-. Se her: http://flinkbisk.no/xec300 Mvh Zentio. Avreg? Send STANS til 1906

 

Sendte da stans til 1906 og fikk følgande svar:

Hei, vi kjente ikke igjen kodeordet. Kontroller at du sender til riktig nummer. Svar slik: F.eks DEKRYSS FANT. Ønsker du å stoppe alle tjenester? send: STOPP til 1906

 

Mulig det ikke er flink bisk sin feil, men sånne avmeldinger burde jo fungere da... 

Samme her! Sendte sms til FlinkBisk, men har ikke fått svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ozzy skrev:

Teit, fikk nettopp sms: 

Nyttårstilbud! Ny FlinkBisk januarpakke med mange overraskelser til kun 99,-. Se her: http://flinkbisk.no/xec300 Mvh Zentio. Avreg? Send STANS til 1906

 

Sendte da stans til 1906 og fikk følgande svar:

Hei, vi kjente ikke igjen kodeordet. Kontroller at du sender til riktig nummer. Svar slik: F.eks DEKRYSS FANT. Ønsker du å stoppe alle tjenester? send: STOPP til 1906

 

Mulig det ikke er flink bisk sin feil, men sånne avmeldinger burde jo fungere da... 

Samme her, prøvde "stopp" men fikk da i retur at jeg ikke abonnerer på noen tjenester på kort 1906 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn dere stopp-melding prøvde jeg på platekompaniet og, fikk samme feilmeldinga som dere har fått her på flink bisk. Jeg tror det bare er bullshit at det er lett å si opp sånt :getlost: Og kjenner meg glad jeg ikke hoppet på dette tilbudet!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2016, 00.09.34, miomio skrev:

Har hørt at flinkbisk er svindel... stemmer det? 
Søsteren min tenkte å bestille, men ombestemte seg da hun fikk høre at det var svindel. 

Hun bruker å bestille fra doggiebag. Første pakken var super, andre pakken (Desember pakken) var skuffende sa hun. Dårlig godbiter, ikke noe fancy eller dyrt og leken var skuffende. 
Vet ikke om hun har bestilt en til eller stoppet det. 

Om du leser her så ser du jo at de aller fleste har fått pakkene sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Aslan skrev:

Sånn dere stopp-melding prøvde jeg på platekompaniet og, fikk samme feilmeldinga som dere har fått her på flink bisk. Jeg tror det bare er bullshit at det er lett å si opp sånt :getlost: Og kjenner meg glad jeg ikke hoppet på dette tilbudet!

Det man sier opp på de meldingene er jo nyhetsbrev, ikke selve pakken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Raksha skrev:

Samme her, prøvde "stopp" men fikk da i retur at jeg ikke abonnerer på noen tjenester på kort 1906 

La inn bilde av meldingene jeg fikk på siden til Flinkbisk på FB. Fikk svar at de skulle ordne opp i det. Gjenstår å se om de gjør det da ...

Takk for dette, tekniske avdeling jobber med problemet og får stoppet det til de som har sendt inn stans til 1906

Uttrykksikonet smile

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Justisia skrev:

La inn bilde av meldingene jeg fikk på siden til Flinkbisk på FB. Fikk svar at de skulle ordne opp i det. Gjenstår å se om de gjør det da ...

Takk for dette, tekniske avdeling jobber med problemet og får stoppet det til de som har sendt inn stans til 1906

Uttrykksikonet smile

Flott! :D

Jeg regner ikke med at jeg får flere pakker uansett, for abonnementet er oppsagt og bekreftet, men trenger ikke masing på sms. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8. januar 2016 kl. 00.09.34, miomio skrev:

Har hørt at flinkbisk er svindel... stemmer det? 
Søsteren min tenkte å bestille, men ombestemte seg da hun fikk høre at det var svindel. 

Hun bruker å bestille fra doggiebag. Første pakken var super, andre pakken (Desember pakken) var skuffende sa hun. Dårlig godbiter, ikke noe fancy eller dyrt og leken var skuffende. 
Vet ikke om hun har bestilt en til eller stoppet det. 

 

Dette høres ut som et rykte satt ut av noen som vil smutse til sine konkurrenter. Vi er jo ørten stk her inne som mottok julepakken, har betalt 99kr, og største problemet virker å være en liten teknisk feil med avmelding fra en SMS-tjeneste...

 

Vi har også fått SMS, plager meg minimalt. På jobbmailen min har jeg meldt meg av et nyhetsbrev 25 ganger, fungerer aldri fordi en forbanna nisse på jobb fortsetter å legge inn en hel liste til et nyhetsbrev :P Knurr. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke fått bekreftelse på at jeg har sagt opp de tre abonnementene. Men det kom en slik automatisk generert mail om at de hadde mottatt henvendelsen min så jeg får håpe det holder. Jeg er ikke interessert i pakkene. Var egentlig svært misfornøyd med kvaliteten på leke og mat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ny pakke i dag. Igjen helt greit innhold til 99 kr. En ball til å putte snacks i, en rull bæsjeposer,  fiskesnacks med søtpotet, hudpinner med noe greier rundt og bittesmå biter av Dentasticks. Ikke sånn som januarpakken, men enda mindre i godbitstørrelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...