Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Desember


Guest Belgerpia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Herregud!  Dere vet den eksamenskarakteren jeg fikk, som var midlertidig? Vel, jeg har fått den endelige: Jeg fikk A!!!!!!!!!!!

Jeg må legge det ut her også Min lille Nora er mestvinnende berner sennenhund tispe i Norge i 2015

Oh, forresten så sendte jeg inn dette bildet av Nora og meg til konkurransen "Jakten på kjæledyret" for noen uker siden, og i forige uke fikk jeg telefon om at jeg hadde fått andreplassen og vunnet 1

Posted Images

9 timer siden, Perfect Image skrev:

Nå spiser jeg red velvet muffins, kjøpt på bakeriet. Fordi jeg har bursdag, selv om jeg ikke har sovet :aww: 

Gratulerer med dagen! :flowers:

 

8 minutter siden, Turb skrev:

Jeg vil ha snøøøø... teite vinteren som ikke har skjønt Desember

Helt enig! dumme Desember!

 

Her har vi fint vær i dag. Deilig å få litt dagslys siden jeg ikke skal på jobb før i ettermiddag. Bare synd jeg må være på jobb helt til 22:15 :P

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen @Perfect Image - LILL! Og fremdeles god bedring @Pippin&Symra (jeg tror du har influensa, muskelsmerter er standardsymptom - beklager :/ ) og @Wednesday. Her er det faktisk helt nydelig vær i dag, man blir helt overrasket av at det ikke regner sidelengs nå om dagen. Jeg ønsker meg hvit jul ... 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Tekopp skrev:

Har du skaffa deg sykemelding til eksamen i morgen? Kunne vært en god idé. God bedring :)

Nei. Veldig usikker på hva jeg skal gjøre :( Hadde vært så greit å få den unnagjort, så det ikke hoper seg opp med arbeid igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Wednesday skrev:

Nei. Veldig usikker på hva jeg skal gjøre :( Hadde vært så greit å få den unnagjort, så det ikke hoper seg opp med arbeid igjen.

Men nå får du ikke lest, eller prestert spesielt bra på eksamen. Kanskje du kan ringe skolen og høre med de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest *Kat84*

Jeg har en PC som går meg på nervene Jeg har en PC som går meg på nervene Jeg har en PC som går meg på nervene Jeg har en PC som går meg på nervene Jeg har en PC som går meg på nervene Jeg har en PC som går meg på nervene Jeg har en PC som går meg på nervene Jeg har en PC som går meg på nervene Jeg har en PC som går meg på nervene... 

:vegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom plussgrader i natt, og så litt minusgrader - hurra for holkeføre. Godt jeg kjøpte meg nye piggsko likevel, de skal komme i dag. :aww: 

Sovet skikkelig dårlig, værskifter er hat, og lillemor var urolig og måtte ligge i "storsenga" fra vi la oss, hun har vridd seg og styra en hel haug stakkars. Og måtte ligge hos meg, kunne ikke ligge inntil pappaen som sover gjennom alt bare han har sovna.

Nå må jeg reise meg og fyre i ovnen, basenjien skjelver, piper og stønner. Da må han enten bæsje eller så fryser han, men siden han løper mellom meg og jøtulen så tror jeg løsningen er åpenbar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Pippin&Symra skrev:

Jeg har åpnet den allerede jeg.  a076.gif

Du er crazy :shocked: hva fikk du? 

10 timer siden, Perfect Image skrev:

Nå spiser jeg red velvet muffins, kjøpt på bakeriet. Fordi jeg har bursdag, selv om jeg ikke har sovet :aww: 

Gratulerer med dagen, nytt liv og nytt hus :sorcerer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Wednesday skrev:

Mamma ringte nettopp for å si at vi kan ringes senere. Altså. 

:lol: Mamma ringte istad, jeg var på do så kunne ikke akkurat ta den, ringte opp igjen med en gang - telefonsvarer. Luftet hunder og ringte opp igjen, nei da måtte hun ringe meg senere for hun var på tur ut... Vi snakker 3 min mellom hun ringte og jeg ringte tilbake :lol: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Raksha skrev:

:lol: Mamma ringte istad, jeg var på do så kunne ikke akkurat ta den, ringte opp igjen med en gang - telefonsvarer. Luftet hunder og ringte opp igjen, nei da måtte hun ringe meg senere for hun var på tur ut... Vi snakker 3 min mellom hun ringte og jeg ringte tilbake :lol: 

 

Haha! Må ha med telefon på do! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

1,5 time+ i skogen i fantastisk vær. Veldig glatt deler av turen, da. Timmy er tydeligvis i form igjen, heldigvis.

Nå er det to som er fornøyde med å ha løpt løs og brukt hodene sine, så nå er det nok tid for å sove litt.

Og jeg har som vanlig ikke fått i meg frokost, klokka er jo "bare" 12, så det er vel på høy tid.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Perfect Image skrev:

Nå spiser jeg red velvet muffins, kjøpt på bakeriet. Fordi jeg har bursdag, selv om jeg ikke har sovet :aww: 

Gratulerer med dagen!! :D

2 timer siden, Wednesday skrev:

Takk! 

Jeg synes skikkelig synd på deg, jeg har mer enn nok med meg selv når jeg er syk. Mens du må itilegg passe på gutta dine liksom! Jeg skjønner aldri hvordan foreldre klarer det, men er sikkert noe med at når du må så... Stooor klem ihvertfall og god bedring! :hug:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Stine skrev:

Gratulerer med dagen!! :D

Jeg synes skikkelig synd på deg, jeg har mer enn nok med meg selv når jeg er syk. Mens du må itilegg passe på gutta dine liksom! Jeg skjønner aldri hvordan foreldre klarer det, men er sikkert noe med at når du må så... Stooor klem ihvertfall og god bedring! :hug:

Jeg er veldig glad for at det ikke er helg, for å si det sånn! Så de er i barnehagen. Jeg lar dem få litt lange dager der nå, dessverre. Også kommer mamma og hjelper med å legge dem om kvelden. Takk for omtanke! :hug: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ha gikt i en alder av 24 er faktisk ganske interessant, for ingen tror meg når jeg sier at jeg ikke orker å stå opp av senga på dager som idag :lol: Skal tvinge meg ut å jogge, for det hjelper faktisk. Med støttestrømper, selvsagt. Hahaha. Jeg gleder meg til jeg er 90 :o

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Timmy har nå prøvd å drepe peiskosten, den prøvde nemlig å sope vekk litt rask foran ovnen, og junior hadde satt seg i hodet at det var hans, og da blir han meget irritabel. Dessverre var ikke peiskosten særlig medgjørlig, og rasket forsvant inn i ovnen.

Det første han gjør når han kommer hjem til venninna mi, er å stikke hodet i feiebrettet, og se om det er noe spennende han kan spise. Det er det alltid,

T og B fikk hver sin gulrot, og delte hver sin ende av restene av den store boksen med julepostei til meget stor entusiasme. Klipte den i to, og holdt i hver ende, så fikk de kose seg uten at Bizi skal stjele fra Timmy, eller ressursforsvaret hans tar av. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...