Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Desember


Guest Belgerpia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Herregud!  Dere vet den eksamenskarakteren jeg fikk, som var midlertidig? Vel, jeg har fått den endelige: Jeg fikk A!!!!!!!!!!!

Jeg må legge det ut her også Min lille Nora er mestvinnende berner sennenhund tispe i Norge i 2015

Oh, forresten så sendte jeg inn dette bildet av Nora og meg til konkurransen "Jakten på kjæledyret" for noen uker siden, og i forige uke fikk jeg telefon om at jeg hadde fått andreplassen og vunnet 1

Posted Images

3 minutter siden, HeleneFS skrev:

Jeg vil ha juleskum, hvorfor har ingen butikker det? Spurte jenta på REMA, hun hadde ikke hørt om det før!!! Wtf??? Har cravet siden november!

Ikke hørt om!? Født og oppvokst under en stein hun eller? Skum må man ha til jul, selv om det ikke er så sabla godt :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Perfect Image skrev:

Idag er nesten alt fra andre etasjen tømt ut og ned i garasjen, fremskritt! Vært på jessheim med ungene også, levert eksen på gardermoen blandt annet. Måtte innom senteret og da ble det starbucks. Viktig å lære ungene tidlig :aww:

 

 

12346474_10153695530845256_8163751834598

 

 

Nam, så digg ut! Har ikke fått med meg at du skulle flytte, til Jessheim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, HeleneFS skrev:

Jeg vil ha juleskum, hvorfor har ingen butikker det? Spurte jenta på REMA, hun hadde ikke hørt om det før!!! Wtf??? Har cravet siden november!

Jøss, jeg kjøpte på Rema1000. Men julegodtet på Rema1000 er veldig nedsatt så er ganske skrapet for det meste, inkl juleskum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kristiin skrev:

Hei å hopp, lest ut de mest interessante trådene nå, så da stakk man innom AN-tråden å leste de to siste siden :lol:

God bedring til alle syke :flowers::flowers:

Det er da AN som er den mest interessante tråden! Her finner man betraktninger, kommentarer og analyser på skyhøyt nivå! 

Eksen Lill?! (Neida, trenger ikke svare hvis du ikke vil vet du).

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Jahaja. Ingen hunder i senga. Timmy har i det siste enkelte netter nektet og komme å legge seg. Jeg var til og med ute for og prøve å overtale han et par ganger i tilfelle han ikke hadde fått med seg at jeg har lagt meg og venter på sengekompisen min, men han så bare dumt på meg. Det var nemlig mye mer interessant å ligge foran ovnen, og i huset sitt.

Det blei vel for varmt i senga for Bizi som forsvant plutselig, så da ligger jeg her alene i min 180x200 cm seng, da. Det var jo stusselige greier.:P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pippin&Symra skrev:

Det er da AN som er den mest interessante tråden! Her finner man betraktninger, kommentarer og analyser på skyhøyt nivå! 

Det er sant :lol:

Men rekker aldri å henge med i svingene i denne tråden, vips- så henger jeg 50 sider bak :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Pippin&Symra skrev:

Pøh.

 

10 minutter siden, Perfect Image skrev:

Fordelen med å være voksen og nå kan bestemme selv!!!!! GO FOR IT sier nå jeg bare!

Noen ting har man ikke lov til selv som voksen :aww: en av de tingene er å åpne julekalendere  før man har sovet på natta :aww::P 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ganzie skrev:

Gubben lurer på hva jeg ønsker meg til jul, og jeg vet faktisk ikke:|

Hva ønsker jeg meg? Tips taes i mot med takk:lol:

Dobbeltposter over en lav sko, sokker trenger man alltid! :D Sokker og te/stearin/kubbelys :Laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Pippin&Symra skrev:

 

Eksen Lill?! (Neida, trenger ikke svare hvis du ikke vil vet du).

Ja, ikke noe hokus pokus det har vært en stund. Ikke noe vonde følelser eller krise eller altså :P Bare har ikke gått noe særlig offentlig ut med det. Jeg og ungene flytter til et småbruk nå iløpet av de neste ukene :) Og hundene da!

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...