Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, Desember


Guest Belgerpia
 Share

Recommended Posts

1 time siden, SFX skrev:

Det er så inderlig vondt når tre blir til to. Jeg visste hun var en stor karakter, men herregud så tomt det er.
X'en fikk sovne inn i går etter en tid med sykdom. Jeg er takknemlig for de ekstra ukene vi fikk til å si farvel, men jeg tror ikke jeg noen gang blir helt ferdig med den fantastiske hunden.

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med meg selv nå, jeg bare gråter til jeg sovner, våkner og gråter igjen.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Herregud!  Dere vet den eksamenskarakteren jeg fikk, som var midlertidig? Vel, jeg har fått den endelige: Jeg fikk A!!!!!!!!!!!

Jeg må legge det ut her også Min lille Nora er mestvinnende berner sennenhund tispe i Norge i 2015

Oh, forresten så sendte jeg inn dette bildet av Nora og meg til konkurransen "Jakten på kjæledyret" for noen uker siden, og i forige uke fikk jeg telefon om at jeg hadde fått andreplassen og vunnet 1

Posted Images

1 time siden, SFX skrev:

Det er så inderlig vondt når tre blir til to. Jeg visste hun var en stor karakter, men herregud så tomt det er.
X'en fikk sovne inn i går etter en tid med sykdom. Jeg er takknemlig for de ekstra ukene vi fikk til å si farvel, men jeg tror ikke jeg noen gang blir helt ferdig med den fantastiske hunden.

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med meg selv nå, jeg bare gråter til jeg sovner, våkner og gråter igjen.

:console:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvor i Oslo de har bra utvalg på "dessert-ting"? Skal være med og arrangere julebord på fredag, og tenkte å lage "julecupcakes". Da trenger jeg røde cupcake-former og kanskje pynt som er litt julerelatert (snøfnugg, stjerner, nisseluer osv) :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SFX skrev:

Det er så inderlig vondt når tre blir til to. Jeg visste hun var en stor karakter, men herregud så tomt det er.
X'en fikk sovne inn i går etter en tid med sykdom. Jeg er takknemlig for de ekstra ukene vi fikk til å si farvel, men jeg tror ikke jeg noen gang blir helt ferdig med den fantastiske hunden.

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med meg selv nå, jeg bare gråter til jeg sovner, våkner og gråter igjen.

:hug::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Benedicte skrev:

Er det noen som vet hvor i Oslo de har bra utvalg på "dessert-ting"? Skal være med og arrangere julebord på fredag, og tenkte å lage "julecupcakes". Da trenger jeg røde cupcake-former og kanskje pynt som er litt julerelatert (snøfnugg, stjerner, nisseluer osv) :) 

Traktøren pleier å ha sånt, i alle butikkene sine :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Perfect Image skrev:

Nå lo jeg høyt, etter en liten diskusjon i en rasegruppe så ble tråden slettet fordi vedkommende som startet tråden gikk tom for argumenter. Så kommer det da en status fra vedkommende som startet diskusjonen om noe totalt urelatert men hintet på meg da :lol: Og bare så dere vet det så tror jeg at Sheltie og Collie er det samme, og jeg respekterer ikke oppdrettere som har holdt på i ørti førti år fordi jeg mener at man ikke skal prakke kritikk på andres hunder ubedt og dermed tror jeg at jeg er verdens mester :aww: Jeg GLEMTE at man må være over 65 og holdt på i 80 år før man fikk ha en mening. 

Haha, den får jeg ofte i fleisen og :lol: Tross alt både ung og fersk på rasen, så jeg må jo bare holde kjeft og høre på de gamle og vise, uansett tema :rofl::lol: 

Jeg gjør ikke det :teehe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SFX skrev:

Det er så inderlig vondt når tre blir til to. Jeg visste hun var en stor karakter, men herregud så tomt det er.
X'en fikk sovne inn i går etter en tid med sykdom. Jeg er takknemlig for de ekstra ukene vi fikk til å si farvel, men jeg tror ikke jeg noen gang blir helt ferdig med den fantastiske hunden.

Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med meg selv nå, jeg bare gråter til jeg sovner, våkner og gråter igjen.

Ånei, nå ble jeg skikkelig lei meg! Så vondt å høre :heart:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Benedicte skrev:

Er det noen som vet hvor i Oslo de har bra utvalg på "dessert-ting"? Skal være med og arrangere julebord på fredag, og tenkte å lage "julecupcakes". Da trenger jeg røde cupcake-former og kanskje pynt som er litt julerelatert (snøfnugg, stjerner, nisseluer osv) :) 

Kitch´n har også noe fra Cacas :-)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, @SFX, dette var helt forferdelig lesning. Man trenger ikke ha lest mye på hundesonen for å vite hvor mye X'en har betydd for deg, uendelig med tårer har hun gjort seg fortjent til. Store skikkelser gir så stor sorg, det føles jo helt uutholdelig. Og så stor var X'en, at hun får oss alle til å klemme de vi er glade i litt ekstra godt i dag, og det klarer hun i tomheten hun etterlot. Stor klem til deg! 

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Mari skrev:

Herregud, @SFX, dette var helt forferdelig lesning. Man trenger ikke ha lest mye på hundesonen for å vite hvor mye X'en har betydd for deg, uendelig med tårer har hun gjort seg fortjent til. Store skikkelser gir så stor sorg, det føles jo helt uutholdelig. Og så stor var X'en, at hun får oss alle til å klemme de vi er glade i litt ekstra godt i dag, og det klarer hun i tomheten hun etterlot. Stor klem til deg! 

Jeg måtte bare like det du skrev, det var så fint :heart: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fryktelig kjipt å ikke ha Nico her når poden ikke får sove fordi han er redd noen skal bryte seg inn. I kveld kunne jeg ikke minne han på at Nico holder vakt, hun er nemlig avgårde med sambo. Jeg måtte skryte på meg evnen til å bli et monster i stedenfor...

 

Har blitt holdt løpende oppdatert på varetellingen per telefon og vet så noenlunde hva jeg skal begynne på i morgen tidlig.  Revisoren trodde jeg tullet når jeg sa jeg skulle dra hjem fordi jeg måtte hente ungen min i sted. Sånt gjør man åpenbart ikke i hans verden :lol: Og han har vel vent seg til å kunne mase på meg til langt på natt tidligere år.... 

Men ingenting av det jeg kunne gjort i dag/natt er det nødvendig at jeg gjør.  Det er i morgen mine oppgaver virkelig begynner,  og om en uke skal avvikene være rettet, varetellingen lukket og 13 uker med varetelling er over. Like godt/vondt hvert år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stooor klem til @SFX Forferdelig å miste disse firbente :( 


-----

Ene hunden i stallen ble sparket i hodet idag, et forferdelig uhell. Hesten hun ble sparket av er ca den tryggeste rundt hunder og har kjent henne siden hun var valp liksom. (Samme eier på både hest og hund) Han er også en hest som så og si aldri sparker, selv ikke i flokkoppgjør. Det er så vanvittig tragisk. Fineste godeste lille voffen. :( Usikkert om hun får varig mèn eller ei, hadde en pupill som ikke responderte på noen timer og det kan tyde på blødninger eller skade på sentralnervesystemet. Ikke noen store brudd, skulle inn og ta flere røtngen etterhvert. Fikk komme hjem i kveld under oppsyn, og de nærmeste dagene vil være kritiske. 50/50% sjangsen for om hun vil klare seg eller ei. Går selv og alt sånn da heldigvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...