Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

Dere burde begynne som dampvaskerselgere - jeg er solgt!

Jeg har fliser på kjøkken og i gang (det er der jeg synes det er skitnest), oljet tregulv på stua og malte tregulv i 2. etasje. I kjelleren trooor jeg det er laminat, men det er jeg ikke sikker på. På badet er det oljet tregulv (ja, jeg vet :P, men det var sånn da vi flyttet inn) og fliser. 

Jeg håper jeg kan kjøre bort til Jula på Lørenskog i lunsjen, de har "få på lager". Håper de har igjen kl 11! Og så skal det VASKES! :D

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

20 timer siden, Raksha skrev:

Slo meg akkurat at i januar har jeg hatt hund mer eller mindre sammenhengende (hadde 7 uker uten egen hund mellom to hunder i 08 og var borte mesteparten av skoleåret 01/02) i 20 år. :blink: 

Fant jeg også ut, og at jeg på den sjette bikkja..vet ikke hva det sier om meg...

11 timer siden, Wednesday skrev:

Pleier dere å støvsuge på badet? 

Jepp masse sand der.

10 timer siden, Siri skrev:

Har vi vært på restaurant og spist masse god, norsk mat. Speket elgkjøtt, reinsdyrfilet og multedessert. Snadder ☺. 

Dette styrker bare mitt  inntrykk:innocent:

 

Nå har jeg lyst på julekalender, dampvasker og sjokolade. Sonen frister. 

I dag blir det faktisk en rolig dag, jeg får være husmor- og Prima kan ha kjede seg dag. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Annegru skrev:

Dere burde begynne som dampvaskerselgere - jeg er solgt!

Jeg har fliser på kjøkken og i gang (det er der jeg synes det er skitnest), oljet tregulv på stua og malte tregulv i 2. etasje. I kjelleren trooor jeg det er laminat, men det er jeg ikke sikker på. På badet er det oljet tregulv (ja, jeg vet :P, men det var sånn da vi flyttet inn) og fliser. 

Jeg håper jeg kan kjøre bort til Jula på Lørenskog i lunsjen, de har "få på lager". Håper de har igjen kl 11! Og så skal det VASKES! :D

:lol: ! Skal si det til nav nestegang jeg er der at jeg har en drøm om å bli dampvaskerselger :D 

3 minutter siden, Debbie skrev:

Fant jeg også ut, og at jeg på den sjette bikkja..vet ikke hva det sier om meg...

Omtrent det samme som meg tenker jeg, jeg er på hund nr 6,7 og 8 :aww:  

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte få valpen til å sove lengre enn til kl.5 (har stått opp 5 to dager på rad for å dra på jobb), og sov til 8. Skal på nattevakt i kveld og resten av helgen. Håper dere krysser fingrene for at valpen er lett å snu videre :P 

Nuuuu frokost også har jeg booket hallen i formiddag så vi får trent litt. Så prøve sove litt igjen kanskje også en tur før jeg drar på jobb. Også vet jeg hva det første jeg skal når jeg kommer hjem fra nattevakt er: gå en LANG tur så valpen sover :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

12 minutter siden, Annegru skrev:

Kuli! Og da bare vasker man gulvet på samme måte som man støvsuger, liksom? (jeg må ha dette inn med teskje, serru) Og så blir det magisk rent uten såpe? Blir det veldig vått etter den? Og kan man bruke den på både fliser og tregulv? 

Helt magisk :D. Og mer er det vel ikke å si om det (siden alle de andre har hjulpet til med salgsprosessen her nå :lol:). 

2 minutter siden, Debbie skrev:

Dette styrker bare mitt  inntrykk:innocent:

:whistle:  
281131_16_9_large_74.jpg

Måtte le litt her nå forresten... jeg har fortsatt hjemmekontor pga dette besøket, og sitter i godstolen min og jobber - og hører på radioen. Plutselig spiller de Lonesome Traveller (Paperboys). Tidligere har jo Willy "sunget" når han har hørt denne sangen, men nå var det lenge siden jeg hadde hørt sangen, men gjett hvem som plutselig stod midt på gulvet og "sang"??? :lol: Han er jo litt søt da :) 

 

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Annegru skrev:

En slik? Kan man vaske gulv med den? Det ser ut som det bare er en tut som spruter vann. Jeg har en rimelig vindusvasker fra Kärcher, og den er jeg veldig fornøyd med, tar snutemerker på vinduer på første forsøk, så kanskje dampvaskerne også er gode selv om de ikke er blant de dyreste..

Jeg har en sånn: http://www.jernia.no/produkt/-/vis-produkt/Karcher-Dampvasker-sc-1020/58011895 som jeg bruker MYE! Har kjøpt et ekstra sett med kluter da, har tre gulvkluter og fire småkluter til det lille munnstykket. Den er suveren på badet, til vaskene på kjøkkenet, vinduer, kjøkkengulvet, bak komfyren der det blir litt ekkelt, egentlig overalt.

Jeg kommer til å kjøpe ny når den jeg har dør på seg, men vil nok legge litt mer penger i siden jeg kjøpte billigste modell. Det blir nok lenge til, virker til å være god kvalitet og har funka supert i fem år.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk dampvasker til bursdagen et år. Jeg var ikke nevneverdig imponert, så den gikk inn igjen på fornøyd-garantien til Elkjøp. et eller anna Kärcher-greier til rundt 2500 kr trur eg. Andre magiske måter å få reint hus på etterlyses dermed. Vaskehjelp teller ikke, mens ønskes. 

Ser at et av microfiberfirmaene har homeparty og anbefaler å spare noen skitne flater til konsulenten. Kan jeg da fx spare dusjskuringa, de litt misfarga fugene på badet og et litt smulete kjøkken med pels?? :innocent: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cloudberry skrev:

.. sitter jeg i bilen og er litt nummen. Lille biskemor har høyst sannsynlig hatt et lite drypp. Veterinærens kommentar om at "enn så lenge er det forsvarlig" går på repeat i hjernen min. "Det" er jo livet til lillefloll.. :(:(:( 

:| :no::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Cloudberry skrev:

.. sitter jeg i bilen og er litt nummen. Lille biskemor har høyst sannsynlig hatt et lite drypp. Veterinærens kommentar om at "enn så lenge er det forsvarlig" går på repeat i hjernen min. "Det" er jo livet til lillefloll.. :(:(:( 

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Cloudberry skrev:

.. sitter jeg i bilen og er litt nummen. Lille biskemor har høyst sannsynlig hatt et lite drypp. Veterinærens kommentar om at "enn så lenge er det forsvarlig" går på repeat i hjernen min. "Det" er jo livet til lillefloll.. :(:(:( 

Å nei :( Hvordan har hun det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Annegru skrev:

Jeg har dampvasker!!!
Kjøpte med et ekstra sett med kluter. 

Okay, dette trodde jeg aldri jeg skulle ytre, men: Jeg GLEDER meg til helgevasken! 

:lol: Håper du blir fornøyd da :D  Følelsen av endelig ordentlig rent gulv her var bare fantastisk. :D Gleder meg til julevasken, kan ikke begynne på store prosjekter før eksamen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Cloudberry skrev:

.. sitter jeg i bilen og er litt nummen. Lille biskemor har høyst sannsynlig hatt et lite drypp. Veterinærens kommentar om at "enn så lenge er det forsvarlig" går på repeat i hjernen min. "Det" er jo livet til lillefloll.. :(:(:( 

:( huff da, det var leit! Hvordan går det med henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Raksha skrev:

:lol: Håper du blir fornøyd da :D  Følelsen av endelig ordentlig rent gulv her var bare fantastisk. :D Gleder meg til julevasken, kan ikke begynne på store prosjekter før eksamen.

Eller sånn som meg som fikk SJOKK over hvor mye som kom første vasken :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...