Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

43 minutter siden, Anette skrev:

Dere syntes godt. Kjørte forbi mår du gikk inn i skogen. Så to juletrær ;)

 

Gikk spontan tur i lysløypa uten lys og refleks,godt det vsr lys der emoji14.png

 

Sent fra min SM-G850F via Tapatalk

 

 

Da har jeg lykkes! :Reindear:

Forresten så skrudde de av lyset på før vannet (fra oss) når jeg passerte der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tonje skrev:

Jeg tenker å bestille noen bildekalendere på nett, men ser at moms ikke er inkludert i pris eller frakt. Uten dette blir prisen 306,-, Hvor mye må jeg regne med at momsen kommer på?

25% er vel standard momsberegning. 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mushi skrev:

 

Trenger også hodelykt! Si ifra hvis du finner noe bra :) 

Jeg har en Olight H25 Wave fra xxl og er veldig fornøyd med lysstyrken på den. 800 Lumens, litt stor batteriboks, men den kan festes på buksa :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå banner jeg over at jeg skal være superfornuftig. 30liters lekkert akvarie til 900kr med frakt... Men jeg har ikke samvittighet til å kjøpe det. Har to kar jeg driver å får i gang, det holder vel kanskje... Men det ER så fint!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tonje skrev:

Å med det havner hele bestillingen på over 350,-, så da kommer vel toll i tillegg. Æsj :/ 

Det er ikke toll eller andre avgifter på en kalender, bare mva. Men kan være posten tar sin del for "behandlingen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Tonje skrev:

Ikke 4 stk, har sjekka :) 

Ikke når du regner inn frakt og moms heller? Hva med vistaprint? Mener jeg laget der til valpekjøperne i fjor.

 

Edit: Japan foto gir 50% på kalendere i helgen, black friday tilbud.

Og da angrer jeg på at jeg bestilte forrige helg :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Tonje skrev:

Å med det havner hele bestillingen på over 350,-, så da kommer vel toll i tillegg. Æsj :/ 

Men momsen blir jo bare lagt på dersom summen av produktene og frakten kommer på over 350, ikke før man vurderer grensen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Eplefe skrev:

Haha, nei. Kun hvis valpen drar meg seg eksepsjonelle mengder sand inn.

Hvorfor ikke? 

2 minutter siden, Stine skrev:

Ja, det inngår i rutinen når jeg støvsuger :)

Samme her. Jeg spør fordi noen på kvinneguiden ( :P ) kalte det "ufresht". Og da undrer jeg, siden jeg har gjort det i alle år!

 

 

Innså nettopp at dette må være et veldig typisk "skal egentlig lese til eksamen"- spørsmål.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stine skrev:

Sabla vondt i tanna igjen, og hvorfor jeg ikke har kommet på å lyse inn i kjeften min å titte før er til å undres over. Ser ut som dritten er sprekt... Hva gjør man med det? Tannlege selvfølgelig, men hvor himla dyrt kan det bli?

Jeg knakk ei tann med gammel amalgam fylling og fikk sprekker ned i røttene. Det kostet meg 8500 så gikk den andre tanna. Der ble det bare bytting av fylling og der gikk det med ca 1500 så et sted mellom der hvis det er noe

8 minutter siden, Wednesday skrev:

Pleier dere å støvsuge på badet? 

Nei for der kan det fort ligge litt vann på gulvet og støvsuger jeg vannet så gjør støvsugeren noe annet en å støvsuge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Wednesday skrev:

Hvorfor ikke? 

Eh, latskap, mest sannsynlig? Mopper og koster, så det er ikke det at vi jukser med renholdet, men å støvsuge på badet er liksom så sykt tiltak i forhold til effekten. Ville dog ikke kalt det ufresht. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Eplefe skrev:

Eh, latskap, mest sannsynlig? Mopper og koster, så det er ikke det at vi jukser med renholdet, men å støvsuge på badet er liksom så sykt tiltak i forhold til effekten. Ville dog ikke kalt det ufresht. :P 

Skjønner! Bare lurte på om du også mente det var ufresht! :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Dagene går. Litt for mye ramp fremdeles, elsker å bite og hoppe høyt. Har vært på et kurs som ble ferdig for et par uker siden, og begynner på et nytt kurs på mandag.
    • Her går det i vom og hundemat, rett og slett fordi oppdretter begynte med det. Latte er nå 4 mnd. Synes det både er lettvint og greit, virker som hunden trives med maten, og det blir mindre avføring enn med tørrfôr. Har ikke regnet på om det lønner seg da. Vi har kjøpt 9 kgs esker med puppy easy pack.
    • Lurer på om dette er løsningen? Rett og slett at jeg gjør det selv  - Nå fikk jeg noe å tenke på. Takk for tips 👍😊
    • Jeg klipper min selv. Har kjøpt en billig klippemaskin på Biltema som fungerer helt supert, med flere ulike innstillinger for pelslengde. Klipper henne 3 mm på kroppen og 6mm på hale og ører. Når hun skal klippes tar jeg frem en slikkematte med leverpostei som hun koser seg med mens jeg klipper. Gjør dette ca. 5 minutter om dagen, så det tar en stund før hun er helt nedklippet, men hun slipper det stresset hos frisøren i hvert fall, og hun rekker ikke å bli lei ettersom det er såpass korte økter.
    • Sommeren nærmer seg (håper jeg), og jeg har begynt å tenke på om jeg skal klippe ned hunden i år også (som tidligere somre), eller ikke: Han blir så fin med kort lettstelt pels, Han takler varmen så mye bedre, han tørker fortere etter han har badet osv. Men; Han liker absolutt ikke denne timen det tar å klippe han ned. Hundefrisøren sier han er grei, oppfører seg bra. Men pistrer og piper. Og jeg må dra han inn "med makt". Og da blir jeg litt sånn; "Er det verd det? Skal han få slippe klippingen?" Skal / Skal ikke 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...