Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

1 time siden, Perfect Image skrev:

 

12299262_728425240634391_693595226162826

 

:huh::|

 

1 time siden, Perfect Image skrev:

Jeg skulle seriøst ønske det. Dette minner meg litt om amerikanerene som nekter å tro på evolusjonsteorien...

 

14 minutter siden, Wednesday skrev:

Det er noen evolusjonsnektere her og. Fant siden du hentet den fra! Og... må logge av internett litt :| 

Dette tror pappaen min på. :):):):):) 
Det ville faktisk ikke overrasket meg en døyt om det var ham som har postet dette, har unngått å søke opp kilden spesifikt for å ikke se at det er pappa som har vært ute og vært høylytt rasist igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Perfect Image skrev:

 

12299262_728425240634391_693595226162826

 

:huh::|

Ka fader sir man til sånt? *riste oppgitt på hodet*

 

------

I dag har vi ett års dag, planen var egentlig å feire på restaurant. Men nå har livet bestemt at jeg skal være grise dårlig (og så vidt komme ut av sengen om dagene) og typen skal være grise dårlig, så restaurant ble et ikke tema.

Vi ville likevel ordne noe god mat, så kjøpte reinsdyrbiff og masse digg tilbehør. Ble sinnsykt godt! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irritert over meg selv. Har en dårlig dag, og istedefor å tenke: har en dårlig dag, ta en rolig hviledag, og så blir morgendagen bedre. Så har jeg brukt mesteparten av dagen på sur energi fordi jeg har en dårlig dag, noe som straffer seg imorgen...idioti..

Og jeg har lyst på dampvasker!!!! Kan sonen finne noe annet å snakke om???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Wednesday skrev:

Sukk... 

:frantics: 

Ja, nei, vet ikke helt hva en kan si til slikt :lol: Jeg blir litt frustrert. 

Nei, jeg blir målløs faktisk. Det, atte nei, det er bare vondt :no: 

 

____

 

@Mud vet ikke hva ventilator er en gang jeg :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Aslan skrev:

Nei, jeg blir målløs faktisk. Det, atte nei, det er bare vondt :no: 

 

____

 

@Mud vet ikke hva ventilator er en gang jeg :lol: 

Jeg var sammen med en baptist for noen år siden (det varte såklart ikke særlig lenge :lol:). Mora hans gikk ganske langt i å antyde at jeg måtte være helt stokk tett som gikk rundt og trodde på evolusjon. Og fyren sjøl syntes jo det var veldig leit at jeg skulle til *******. 

Ingen kan si jeg ikke gir folk en sjanse hvertfall :aww:  

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Wednesday skrev:

Jeg var sammen med en baptist for noen år siden (det varte såklart ikke særlig lenge :lol:). Mora hans gikk ganske langt i å antyde at jeg måtte være helt stokk tett som gikk rundt og trodde på evolusjon. Og fyren sjøl syntes jo det var veldig leit at jeg skulle til *******. 

Ingen kan si jeg ikke gir folk en sjanse hvertfall :aww:  

Nei, det får'n si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Debbie skrev:

Irritert over meg selv. Har en dårlig dag, og istedefor å tenke: har en dårlig dag, ta en rolig hviledag, og så blir morgendagen bedre. Så har jeg brukt mesteparten av dagen på sur energi fordi jeg har en dårlig dag, noe som straffer seg imorgen...idioti..

Og jeg har lyst på dampvasker!!!! Kan sonen finne noe annet å snakke om???????

:hug: Håper dagen i morgen blir bedre!  

 

27 minutter siden, Eplefe skrev:

 

 

Dette tror pappaen min på. :):):):):) 
Det ville faktisk ikke overrasket meg en døyt om det var ham som har postet dette, har unngått å søke opp kilden spesifikt for å ikke se at det er pappa som har vært ute og vært høylytt rasist igjen. 

:hug:  

 

 

Sitter og venter på at barnet skal sovne, hun går vel snart tom for futt. Så ned og lese litt. Bonden skal på gravlaksfest i morgen kveld han, så da får jeg hele kvelden etter at mini har sovna til å lese (om jeg orker da - begynner å bli støl i øya, ene øyet bare renner i dag og ser ut som jeg fått meg en på trynet :lol: ). 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Raksha skrev:

:hug:  

Takk. Er liksom en ting man aldri helt blir vant til som farget barn av en megarasist. Rett etter at jeg skrev det tidligere delte han selvsagt en eller annen sinnsvak "muslimene vil ha julesangene våre, nok er nok!"-bullshittirade. Kjenner jeg er glad han holder seg i rasismens høyborg i julen i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"En, to, fier, fem, sekssss, sju, åtte, ni, ti, elve, toooolv - engang til! En, to, fier, fem..."

Kommer det fra sprinkelsenga. Tre har visst ramlet ut, og vi mangler litt på uttalen på fire. men hun er 2 år (og snart fire mnd). Syns hun er flink jeg, og alt er bedre enn hyling. :lol: 

 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Eplefe skrev:

Takk. Er liksom en ting man aldri helt blir vant til som farget barn av en megarasist. Rett etter at jeg skrev det tidligere delte han selvsagt en eller annen sinnsvak "muslimene vil ha julesangene våre, nok er nok!"-bullshittirade. Kjenner jeg er glad han holder seg i rasismens høyborg i julen i år.

Klarer ikke forestille meg det engang... Jeg syns det er skikkelig pinelig med en mor som kaller folk med downs syndrom for mongolide og mener at alle disse er superlykkelige og glade hele tiden... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Raksha skrev:

"En, to, fier, fem, sekssss, sju, åtte, ni, ti, elve, toooolv - engang til! En, to, fier, fem..."

Kommer det fra sprinkelsenga. Tre har visst ramlet ut, og vi mangler litt på uttalen på fire. men hun er 2 år (og snart fire mnd). Syns hun er flink jeg, og alt er bedre enn hyling. :lol: 

 

"To, tre, to, tre, to, tre, to, tre". 

Hun er kjempeflink! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Eplefe :hug: Det må være tøft faktisk :hug: 

 

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om Toddy jeg.  Han er jo noe kreativ må man kunne si, så jeg kjøpte et stort bur søster kunne ha han i hvis han må være alene noen timer.  Det burde gå bra da, sant? 

Han har vært alene 2 ganger denne uken. 1 gang kom de hjem til dette...

IMG_20691.jpg

 

Her har han altså tredd skittentøyskurvens innhold inn i buret på et vis. 

I dag flyttet de kurven til andre siden av rommet og kom hjem til dette...IMG_20811.jpg

 

Og en husky som sov fornøyd i senga :lol: 

Bur fungerer åpenbart ikke helt etter planen, og han har åpenbart sterke meninger om hva den skal brukes til. Han tok ut vannskåla si da. Fornuftig nok. 

  • Like 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Raksha skrev:

:lol: 

Gått over til kun hikke nå da, så da er det vel håp når hun bare blir kvitt den. Antar skremme barn for å få bort ikke ikke er lov? :aww: 

 

Jeg pleier å skremme dem jeg. Men ikke helt plutselig helt ut av det blå :lol: Forbereder dem litt først, og da er det gøy, og dermed lov :D Kanskje ikke lurt når målet er at hun skal sove da :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh! Typen har bestemt seg for at vi skal kjøpe gaver for 2-3000 til hverandre,  og om jeg prøver å mane til fornuft så er det ett tegn på manglende kjærleik. 

...og det kom rett etter at han påsto at man ikke hadde råd til å besøke søstra mi i jula, det kosta jo tett på en tusenlapp for oss begge å ta toget til dem. :gaah:

Hva er egentlig normalt å bruke på kjærsten sin som man ikke bor sammen med engang?

Endret av Tekopp
La til en viktig null.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tekopp skrev:

Argh! Typen har bestemt seg for at vi skal kjøpe gaver for 2-300 til hverandre,  og om jeg prøver å mane til fornuft så er det ett tegn på manglende kjærleik. 

...og det kom rett etter at han påsto at man ikke hadde råd til å besøke søstra mi i jula, det kosta jo tett på en tusenlapp for oss begge å ta toget til dem. :gaah:

Hva er egentlig normalt å bruke på kjærsten sin som man ikke bor sammen med engang?

Bestill på salg i kveld, kjøp noe som har verdi på 2-300? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Mud skrev:

@Eplefe :hug: Det må være tøft faktisk :hug: 

 

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om Toddy jeg.  Han er jo noe kreativ må man kunne si, så jeg kjøpte et stort bur søster kunne ha han i hvis han må være alene noen timer.  Det burde gå bra da, sant? 

Han har vært alene 2 ganger denne uken. 1 gang kom de hjem til dette...

IMG_20691.jpg

 

Her har han altså tredd skittentøyskurvens innhold inn i buret på et vis. 

I dag flyttet de kurven til andre siden av rommet og kom hjem til dette...IMG_20811.jpg

 

Og en husky som sov fornøyd i senga :lol: 

Bur fungerer åpenbart ikke helt etter planen, og han har åpenbart sterke meninger om hva den skal brukes til. Han tok ut vannskåla si da. Fornuftig nok. 

Hehe :lol: 

Huskyen til venninnen min er tidenes Houdini. Han dytter plastbrettet ut av buret, før han kryper ut selv. Han kryper ut mellom de to nederste sprinklene :o:lol: Helt sant!

Kanskje du har møt han også, han bor i kongsberg :) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Snoffe skrev:

Hehe :lol: 

Huskyen til venninnen min er tidenes Houdini. Han dytter plastbrettet ut av buret, før han kryper ut selv. Han kryper ut mellom de to nederste sprinklene :o:lol: Helt sant!

Kanskje du har møt han også, han bor i kongsberg :) 

Vi bor i Lier , men vi hadde en gård i kongsberg.  Var mye huskyer i nabolaget, men de tilhørte en hundekjører :P 

Svoger lurte på om Toddy hadde vært på Houdini -kurs, jeg svarte at han ikke trenger, han kan holde kurs :aww: 

Det verste er at han er helt avslappet rundt å være alene. Det er bare det at ingen er der for å stoppe han fra prosjekter :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...