Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå, november


xxx12345
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Penny, aka bowlingkjeglen har bursadag i dag, 3 år. Dagen er feiret med mat og ro, siden hun trolig har livmorbetennelse.  Kjøpte take-away i dag, og hun var meget fornøyd når hun fikk sitte i bakset

Svigerfar er våken!

JEG KOM INN PÅ PPU DELTID!  jEG ER SÅ GLAD AT JEG IKKE VET HVOR JEG SKAL GJØRE AV MEG ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Posted Images

Akkurat nå, mokken skrev:

35 minutter her, en misfornøyd hund som synes det var veldig knapt og en som ikke kunne komme fort nok hjem igjen :lol: 

Måtte hund nummer to her i heimen mislike regn like mye som den første, for det er helt usannsynlig at det blir to turer på dem. :P 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Eplefe skrev:

Måtte hund nummer to her i heimen mislike regn like mye som den første, for det er helt usannsynlig at det blir to turer på dem. :P 

Hvis dere går for en mynde av noe slag burde dere være ganske safe der tror jeg! :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mokken skrev:

Hvis dere går for en mynde av noe slag burde dere være ganske safe der tror jeg! :P

Tror ikke det blir mynde her i gården, eneste mynden mr. Eple liker er Borzoi. (Og whippet, men han vil bare at alle vi kjenner skal ha en, ikke vi)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodepine :( 

Dag 4 I varetelling og jeg er sliten alt.  Begynner virkelig å bli gammel!  I morgen har jeg tatt meg feriedag :D

Kjøpte julekalender til sambo på jobb. Wera -bits kalender.  Det er favoritt bitsene hans, så heldig at vi hadde julekalender med komplett bitssett i år! Han ble helt rar av glede :lol: Han kommer til å slite maks med å ikke åpne alle lukene med en gang.  Han satt og stirret på kalenderen under hele middagen.  

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmelens sluser har åpnet seg (igjen) og turen jeg hadde håpa skulle foregå med snø på bakken og i lufta ble en heller våt affære..Litt for varmt på toppene også i dag gitt, og all den fine snøen forsvinner nok i alt regnet som er meldt det neste døgnet :no:

På den positive siden; Jeg har blitt mye tøffere i mørket! Steder jeg aldri i verden hadde sett for meg å gå tidligere er ikke såå skumle lenger og i dag var det veldig mørkt gjennom skogen, allikevel gikk det greit *klappe seg selv på skuldra*. 

Nå har jeg tatt helgevasken og tenker ikke å gjøre stort mer. Blir deilig med helg i morgen, pluss at samboern kommer hjem igjen :ahappy:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken myndene eller  basenjien her hater regn nok til at man må dra dem med seg på tur. H tusler vedsiden av meg og dør litt, og de må ha litt tenketid for å gå ned trappa om det virkelig pøser, men ingen som må dras med på tur. :aww: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freya må ha dekken på om det virkelig regner, og hvis det er skikkelig ille så kan det være hun prøver seg på å bestemme hvor vi skal gå (les korteste vei hjem). Smula er like blid uansett :lol: Det minner meg på at jeg skal kjøpe nytt regndekken til Freya, så hun får et litt større med plass til genser under, og da skal Smula også få et. Dette tenkte jeg:

62038_Hurtta_Torrent_Coat_regndekken_1.j

Håpe de har litt tilbud i morgen kanskje? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Raksha skrev:

Hverken myndene eller  basenjien her hater regn nok til at man må dra dem med seg på tur. H tusler vedsiden av meg og dør litt, og de må ha litt tenketid for å gå ned trappa om det virkelig pøser, men ingen som må dras med på tur. :aww: 

 

Nico har mensen og det er kaldt ute. Ikke pokker om hun går ut døra frivillig.  Aller helst vil hun ligge i fred og synes synd på selv. 

Synd for henne at hun skal på skogstur i helgen . Sove i telt og greier :P 

 

Helt ærlig plager det meg litt at hun blir så utafor av løpetid.  Nå venter det noen måneder med apatisk oppførsel igjen tipper jeg.  Håper hun blir hyggelig mot Toddy igjen litt fortere. 

Har tisper som er veldig  hormonelle større risiko for livmorsbetennelse?  Har ikke peil på tisper kjenner jeg :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Ojsann, sovna to timer på sofaen etter middag, jeg. Skulle bare hvile øynene litt.

Har gitt læreren min et lite hint om at jeg må levere oppgaven min denne uken, altså senest søndag kveld. 

Har ventet på en tilbakemelding siden lørdag, så nå begynner jeg jo å bli litt utålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sabla vondt i tanna igjen, og hvorfor jeg ikke har kommet på å lyse inn i kjeften min å titte før er til å undres over. Ser ut som dritten er sprekt... Hva gjør man med det? Tannlege selvfølgelig, men hvor himla dyrt kan det bli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....skal jeg putte masse lys på Talli og valpen som er ekstrem valp i dag. Masse energi og null kontroll [emoji38] 

Dere syntes godt. Kjørte forbi mår du gikk inn i skogen. Så to juletrær ;)

Gikk spontan tur i lysløypa uten lys og refleks,godt det vsr lys der [emoji14]

Sent fra min SM-G850F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krisemaksimering, eller det var C som sa det var en sprekk så skylder på han :Laugh: Nysgjerrig som jeg er begynte jeg å pelle borti den tanna han mente det var med pinsett (jada, veit man ikke skal gjøre det) også gjorde det ikke vondt noe sted liksom! Tar da en sytråd i mangel av noe annet og drar den mellom de to tenna der det gjør vondt, og jaggu satt det ikke noe hardt mellom der :P å nå føles det mye bedre alt! Invistere i tanntråd da kanskje...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...