Kristina Skrevet 5. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2016 I dag har jeg hatt hjemmedag så benyttet sjansen til å ta hundene med på en tur i skogen mens det var dagslys. Møtte tilfeldigvis en Golden retriever vi tok følge med på turen. Nå ligger de fornøyde og sover begge to. :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 5. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2016 Børsta en og har tre igjen å børste i dag og evt. I morra. Spørs hvor sliten jeg blir i hånda ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 5. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2016 Tuslet gjennom skogen og ned til dyrlegen. Tinka kjøpte med seg en favn roser for å bytte ut den grusomme glitterjulestjerna som dessverre lever og fremdeles står på disken der nede. Monica (dyrlegen) og jeg klippet stilker med en mystisk dyrlegesaks og danderte rosa og hvite roser i en vase som hun satte på hylla bak disken for hun syntes synd på styggestjerna , så den fikk stå! Tinka vimet rundt og ryddet opp i godbitsøl og veide seg og er 6,1 kilo lett og bør legge på seg litt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 5. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2016 Børsta nummer to nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 5. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2016 Nesten ingenting Morgenlufting 20 min der vi fikk konstatert at bakken med is, tettpakket snø og en dæsj slaps og regn på toppen avlyste samtlige planer som hadde med bilkjøring å gjøre. Liten rusletur på ca 45 min midt på dagen, sofakos og kloklipp. K fikser kveldslufting senere da jeg skal på jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 5. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2016 Halve gjengen her ble med oppdretteren min på vanlig tur og den andre halvparten ble med mannen hennes på joggetur klokka halv 6 i morges. Jeg sov I ettermiddag tok vi med oss de 5 som kunne bli med på 1,5 times skogtur i DYP snø, jeg hadde seriøst snø opp til hoftene og vi mer svømte enn gikk Blir nok ikke mer enn lufting i hagen resten av kvelden. Oppdretteren min har bursdag i dag, så det kommer folk på middag her om en times tid 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 5. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2016 10 timer siden, maysofie skrev: Det er det! Eneste bakdelen er at bikkjene og alt hjemme lukter bål gudsommelig lenge Lyn er det siste tilskuddet her i hus, hun er en 3 år gammel border collie-tispe. Snerten gjeterhund, litt smådum innimellom og verdens søteste smisketryne Hun heter Lyn og ja! Ikke Lyng Haha. Har lest Lyng hver gang du har skrevet navnet hennes. Hun var fin da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 5. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2016 Børsta nummer tre nå i en times tid og jeg tar fjerdemann i morra. Sliten. Er som en liten treningsøkt for meg å børste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 5. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2016 2 timer siden, MegaMarie skrev: Hun heter Lyn og ja! Ikke Lyng Haha. Har lest Lyng hver gang du har skrevet navnet hennes. Hun var fin da Uttales Lynn i tillegg, ikke Lyn som i lynnedslag, bare for å gjøre forvirrelsen komplett Hun er snerten! Idag har vi egentlig ikke gjort stort, sei morgen med morgenlufting, trasket litt tur hvor de har fått lekt fra seg litt galskap en times tid og loket i sofaen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 5. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2016 Lynn er ett fint navn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 6. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2016 Storm og jeg har sykla ei mil og nå ligger han på lading til neste eventyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 6. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2016 I dag ble det en økt feltsøk på begge to i hagen. Jeg har hatt tidligvakt på jobb, og da blir jeg helt tiltaksløs og ødelagt. I tillegg skal jeg på nyttårsbord i kveld, så hadde ikke all verdens tid. Heldigvis kommer roomien hjem litt etter at jeg har gått og lufter de mens jeg er borte Feltøkte var veldig bra og begge hundene storkoste seg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 6. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2016 I dag har vi vært på fotballbanen, trent lp og lekt + at vi har gått tur da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 6. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2016 I dag har Toddy prøvd å ta livet av meg Vi har gått på ski i en helsikes fart!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 6. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2016 3x3,5 km tur der de har gått mesteparten løse, også har jentene vært endel ute og hjulpet til med snømåking :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 7. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2016 2 timer skogtur med 6 av hundene, ca 2/3 i snø opp til knærne og siste del på brøytet vei. Ellers har det vært diverse besøk her store deler av dagen, så det har blitt mye kos og oppmerksomhet. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2016 Her har vi hatt 45 min. tur løs i skogen etterfulgt av 45 min. løs i skogen med to gale samojeder, men ikke noe etter det. Burde nok gå ut en tur nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 7. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2016 I dag har vi vært på første kursdag på fri ved fot-kurs. Sliter med at frøkna havner litt langt frem, men det blir det forhåpentligvis orden på nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 7. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2016 Vi har gått ca ei mil på ski, og hun fikk være løs mesteparten av tiden. Da ruller hun seg i snøen, spretter rundt og koser seg Hun ble sliten på slutten da, sikkert fordi vi gikk en 12- km runde på ski i går. Det merkes at hunden er blitt senior. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 7. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2016 Vi gikk tur i dag tidlig, fra litt før 10 til 13. Det var en god skogstur i skikkelig ulendt terreng ettersom skogsstiene var grusomt glatte. Jeg var nær døden "bare" 3 ganger Gikk opp til Linderudkollen, kjøpte kanelbolle og dro ned igjen. Nå ligger dyret på ryggen til lading. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 7. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2016 Har vært på utstilling i mange mange timer så hundene ligger rett ut her nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 7. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2016 Vi rakk å gå i 20 minutter før vi fikk beskjed om at tispa hjemme var begynt å presse Kasta oss rundt og gikk så fort vi greide i tung kramsnø til over knærne og endte på en drøy time før vi småløp på blankisen siste stykket og kom hjem til en nyfødt gutt Det får holde for i dag, resten av kvelden går med til å ta imot de resterende små! 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 7. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2016 Har vært til fjells i dag i solskinn Ble en kort tur for Eine begynte å fryse ganske tidlig. Var vel omslag -18 effektive kuldegrader, med vind, så ble kaldt for ham, selv med ulldekken. Var uansett fint til fjells 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katharina Skrevet 7. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2016 17 minutter siden, Monab88 skrev: Vi rakk å gå i 20 minutter før vi fikk beskjed om at tispa hjemme var begynt å presse Kasta oss rundt og gikk så fort vi greide i tung kramsnø til over knærne og endte på en drøy time før vi småløp på blankisen siste stykket og kom hjem til en nyfødt gutt Det får holde for i dag, resten av kvelden går med til å ta imot de resterende små! Gratulerer med bebiser. Så liten og søt da. Blir jo ikke valpeesyk nå ❤️? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 8. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2016 Gikk en kort tur i regn og haggel.. Ble 1 times tur og hundene var fornøyd Hadde med meg @Enits sin Lumi i tillegg til Pepper Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts