Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva har du gjort sammen med hunden din i dag?


Tonje
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Idag har Aska og jeg blitt heisa ned med tau fra helikopter, satt av på fjellet, og så heisa opp igjen! Litt av en opplevelse!! Jeg var litt nervøs da det ble min tur. Tenk om Aska skulle få panikk..

Vi har gått sesongens første blodsporprøve. 1. premie og 2. plass (av 19 startende)

Idag dro vi til Valnesfjorden på skitur. Hadde en helt fantastisk tur i - 20. Aska var i tillegg en eksemplarisk trekkhund idag. Hun er en stor schæfer, og når hun virkelig tar i så merkes det! Er så

Posted Images

Guest Yellow

I dag har vi gått en tre kvarters båndtur i nabolaget (turstier nedsnødd) og hunden er blitt ordentlig stelt. I kveld skal jeg prøve å tørke svineører, så da får hunden også lørdagssnop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har Eine fått en løpetur sammen med mannen også fikk han se noen hester på nært holdt, blant annet med meg oppå. Jeg tror ikke helt han skjønte at jeg satt oppå der, men ble mektig overrasket over at hesten snakket til ham og visste hva han het! :teehe:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært i skogen i tre timer. Den siste timen var jeg dog alene, for begge hundene forsvant. Jeg gikk hjem for å se om de hadde fulgt baksporet dit, men ingen hunder der, så da tok jeg bilen tilbake til skogen og begynte å lete der de forsvant. De dukka opp, Felix først og Blaze noen minutter etterpå og da ble jeg så letta at jeg grein. 

De har vært temmelig slitne etter det, så vi har bare vært ute og lufta oss og nå spiser de oksemuskel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgentur på 30min, så bar det på agilitystevne fra 08-13. Lyn har fått brydd nøtta si med å ikke fiksere på hver liten hund vi kunne se, vanskelig gitt! Hilst på folk og noen ålreite firbeinte. Keo har fått brynt nøtta si med å gå konkurranse (inkludert oppvarming og nedgåing), samt å ikke kjefte tilbake på alle de som kjeftet på han :) 

De har fått ligget i kennelen etter vi kom hjem i 17-tiden. Trent sitt/dekk med Lyn med hennes kveldsmat. Nå har vi gått 30min tur hvor de har fått rast av seg litt galskap langs stien/på jordet i 40cm snø. Sofasliting en stund til, så siste kveldslufting før leggetid, tenker jeg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nora har fått 1 time løs i skogen med tre andre bernere midt på dagen og 1,5 time/7,5 km løs sammen med fire bernere og to pommer nå før vi la oss. Ellers har det vært lufting i hagen og 3 runder med besøk til valpene, så det har vanket mye kos i løpet av dagen :)

Snapchat-7603241631459317744.thumb.jpg.d

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eine har fått vært min personlige trener i dag når jeg løp bakkeintervaller. Han er flink å holde humøret oppe: "Kom igjen, mor, dette går bra!", "Du løper jo så bra!", "Jaaa, nå gasser vi på!!" :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi gjort minst mulig :D

Gikk en times tur i pissvåt snø til knærne langs hestestien og på jordet, dyra har fått lekt og herjet løse så mye de ville med litt innkallingstrening innimellom. Annet enn det har vi bare slækket på sofaen og gått lufteturer :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært ute i nesten 2 timer. Kjettingtrekk mesteparten av turen, gått litt løs, lekt litt og trent litt søk :) ikke kjempelang tur, men vært ute en stund. I morgen blir det sannsynligvis rolig, siden bilen er på verksted :thumbsdown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kost oss inne først med yoga og sånn, og så har de vært ute alene litt før vi dro på tur med firehjulingen :P 


56ddf640e20c7_Yogateddybear.jpg.b2524f08

My yoga-teddy bear

56ddf659a0ab6_Twistedkelpiepose.jpg.2975

Twisted kelpie pose

56ddf684784b2_Baileyyogaleg.jpg.93071e8e

Bailey blei bråtrøtt under en pose, og sovnet på baksiden av benet mitt

Ranger.jpg.475b2f090f58662d2fdf41e448c1b
 

Ute med firehjulingen, må legge inn litt pauser (og i dag var det sommervarme her!)
 

56ddf6ed52115_Baileytongue.jpg.0f4abc365

VM i lang valpetunge

56ddf70104dc4_Danyrunning.jpg.348c84779d

Dany er i Nirvana

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...