Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva har du gjort sammen med hunden din i dag?


Tonje
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Idag har Aska og jeg blitt heisa ned med tau fra helikopter, satt av på fjellet, og så heisa opp igjen! Litt av en opplevelse!! Jeg var litt nervøs da det ble min tur. Tenk om Aska skulle få panikk..

Vi har gått sesongens første blodsporprøve. 1. premie og 2. plass (av 19 startende)

Idag dro vi til Valnesfjorden på skitur. Hadde en helt fantastisk tur i - 20. Aska var i tillegg en eksemplarisk trekkhund idag. Hun er en stor schæfer, og når hun virkelig tar i så merkes det! Er så

Posted Images

Guest Snusmumrikk
26 minutter siden, Tonje skrev:

Skitur sammen med @Malamuten. Fikk prøve å låne både Varga og Vims og jeg MÅ jo bare ha en hund til jeg... Dårlig smøring, trynings og litt kaos, men vi kom oss 8 km på 1,5 time :P

Mens 20 kuldegrader, ingen smøring, sol og god glid gav  meg 16 km på samme tida :lol: Hvis du bare slutter å kjøpe så små hunder, så trenger du ikke så mange vet du Tonje :lol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Snusmumrikk skrev:

Mens 20 kuldegrader, ingen smøring, sol og god glid gav  meg 16 km på samme tida :lol: Hvis du bare slutter å kjøpe så små hunder, så trenger du ikke så mange vet du Tonje :lol:

 

Det som er så synd med store hunder er jo at det er så upraktisk all den tida man ikke er i skiløypa :P En mellomstor en får vel duge etterhvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snusmumrikk skrev:

Mens 20 kuldegrader, ingen smøring, sol og god glid gav  meg 16 km på samme tida :lol: Hvis du bare slutter å kjøpe så små hunder, så trenger du ikke så mange vet du Tonje :lol:

 

Mens vi fikk 19 km på 2 t med småhunder :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Snusmumrikk skrev:

Mens 20 kuldegrader, ingen smøring, sol og god glid gav  meg 16 km på samme tida :lol: Hvis du bare slutter å kjøpe så små hunder, så trenger du ikke så mange vet du Tonje :lol:

 

Uten smurning(evt med rett smurning) hadde nok vi også gått 16 km på samme tiden :P 

 

36 minutter siden, Tonje skrev:

Skitur sammen med @Malamuten. Fikk prøve å låne både Varga og Vims og jeg MÅ jo bare ha en hund til jeg... Dårlig smøring, trynings og litt kaos, men vi kom oss 8 km på 1,5 time :P

Litt av en tur ja, kjøre fast begge bilene, helt feil smurning, nedsnødde løyper (selv om de var ganske nykjørte) og snøvær. Jaja, vi var nå ihvertfall ute og alle ble slitne og fornøyde så den gjorde nå nytten sin :) 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk
11 minutter siden, Malamuten skrev:

Uten smurning(evt med rett smurning) hadde nok vi også gått 16 km på samme tiden :P 

 

Litt av en tur ja, kjøre fast begge bilene, helt feil smurning, nedsnødde løyper (selv om de var ganske nykjørte) og snøvær. Jaja, vi var nå ihvertfall ute og alle ble slitne og fornøyde så den gjorde nå nytten sin :) 

 

Med skikkelige minusgrader skal du smøre veldig ille om du får til kladding da :P Men ingen smøring er aller greiest ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer lite her og i dag, som så mange andre brygger jeg på noe. Har trent frysmarkering på et lokk med tanke på smellerkurset vi snart skal på. Greit å friske opp frysmarkeringen sånn at han husker den værtfall :) Han får seg en løpetur med mannen om ikke så lenge, så han lider ingen nød :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg og hunden vært med på gåtur og kjøretur med min far. Vært ute i 2 timer inkludert spisepause og fått gått 5 km. Gledelig overrasket over at vi ikke møtte en eneste bil da det er blitt sperret der heldigvis (for andre enn beboere etc), så hunden fikk gå løs hele runden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgenlufting. Til lunsj dro vi en liten tur innom dyrebutikken før vi fant oss en strand å kose oss på, hundene fikk traske løse i en times tid og fikk lete opp hver sitt okseøre. Dro dem med i skogen for en liten Geocache-tur etterpå.

Chillet på sofaen frem til i kveld. 1,5t agilitytrening med fokus på grunntrening og hoppteknikk :) 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...