Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva har du gjort sammen med hunden din i dag?


Tonje
 Share

Recommended Posts

13 timer siden, Monab88 skrev:

Vi rakk å gå i 20 minutter før vi fikk beskjed om at tispa hjemme var begynt å presse :P

Kasta oss rundt og gikk så fort vi greide i tung kramsnø til over knærne og endte på en drøy time før vi småløp på blankisen siste stykket og kom hjem til en nyfødt gutt:heart:

Det får holde for i dag, resten av kvelden går med til å ta imot de resterende små!

Snapchat-6371994202478020531.thumb.jpg.d

Snapchat-2775596511323965925.thumb.jpg.7

Herregud så perfekt bliss :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Idag har Aska og jeg blitt heisa ned med tau fra helikopter, satt av på fjellet, og så heisa opp igjen! Litt av en opplevelse!! Jeg var litt nervøs da det ble min tur. Tenk om Aska skulle få panikk..

Vi har gått sesongens første blodsporprøve. 1. premie og 2. plass (av 19 startende)

Idag dro vi til Valnesfjorden på skitur. Hadde en helt fantastisk tur i - 20. Aska var i tillegg en eksemplarisk trekkhund idag. Hun er en stor schæfer, og når hun virkelig tar i så merkes det! Er så

Posted Images

På Sunday, February 07, 2016 at 8:36 PM, Katharina skrev:

Har vært på utstilling i mange mange timer så hundene ligger rett ut her nå. :D

Hvordan gikk det på utstilling?? :D

 

I dag har jeg vært på jobb halve døgnet, så vi har gått en liten tur, trent litt triks og kost oss på sofaen med middag og film...:ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på miljøtrening med valpen for første gang, det var supernyttig for ham som tror at alle hunder har lyst å leke med ham og alle mennesker har lyst å kose. Han har dratt en del i selen for å komme bort og hilse på, men har likevel vært flink til liten tass å være. Trafikk bryr han seg lite om, store hunder som står og bjeffer ser han bare dumt på, og passering går helt fint. Kontakten kan bli bedre, men det er jo så mye å snuse på! Han er helt ferdig og har tatt natta, etter lang tids intens tyggebeintygging i fanget mitt. Var mye som skulle behandles i huet der nå ja :ahappy:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2x3km tur i tillegg til lufteturer og halvannen time agilitytrening hvor Keo har fått LØPT og Lyn har fått lært seg å hoppe og løpe tunnel. Fått trent på det vi skulle, en økt terping av bakhinder og ut, så et par økter fremmadsending og svake svinger hvor jeg kunne stå i midten og ikke gjøre en døyt på Keo. Lyn har bare fått tenke hva hun skulle og løpe etter ball rett frem, så hun var godt fornøyd. Masse løping og tenking på dogsa, litt løping på syk matmor :lol:

 

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg luftet mine bare raskt i hagen idag tidlig ^^ 

Så har vi vært ute og klipt klør og sheltien røyter noe j*vlig nå,så fikk børstet henne en del.

Så har de fått leke og herje ute på tunet,med andre hunder vi kjenner, idag ^^ Nå ikveld fikk de griseøre, og har tatt livet med ro :)

Ingen tur i det hele tatt idag,men imorgen må vi på tur :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En rask morgenlufting i nabolaget når vi sto opp. På formiddagen var hundene med I bilen mens jeg gjorde et par ærend, etterpå ble det en time halvannen tur med joggeintervaller i skogen. I kveld har jeg hatt kurs så da var hundene hjemme å slækket på sofaen med K.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går gikk vi en liten time i skogen, i skikkelig ulendt terreng, på morgenen. Masse kos på ettermiddagen, og så på jobb i 3 timer før vi tok en liten tur rundt i nabolaget rundt ni-tiden.

I dag gikk vi en liten tur før hun ble med pappa på jobb. Jeg får ikke sett dyret før elleve i kveld :( Men hun koser seg nok hjemme med foreldrene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på agilitytrening med whippene. Kiwi oppførte seg som om ho har fått i seg amfetamin, herregud for en gal hund. Kan appsolutt ikke klage på motivasjonen på noen av dem! Må bare terpe mere på slalomen, siden de til tider surrer der til tider (litt min feil også, som enten klarer å gå fra dem, eller ligge bak dem :P ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært på fisketur i 6 timer. 

Vi fikk ikke fisk selvfølgelig,  men vi hadde det veldig gøy alle sammen. 

Bikkjene storkoste seg. Nico løp løs, Toddy tilbrakte store deler av dagen bindt, men de er ustlitte begge to allikevel :lol:

20160214_152617-1.jpg

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har Kiska og jeg fullført Nybegynnerkurs i agility! Nå skal vi bare vente på Videregående-kurs før vi kan begynne med faste treninger, men frem til det har vi småting å øve på, både i forbindelse med agility, LP og rally. Også litt triks da selvsagt. Etter kurset ble det en tur til svigemor hvor Kiska har fått herjet med hunden hennes (liten hund). Mens Elvis ikke har fått så veldig mye i dag, vært med på biltur mens Kiska var på kurs, også har hun og Kiska fått løpt litt fra seg på et jordet da. Men nå gjeter han katta så for han sin del er dagen ganske komplett :lol: 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det en liten skogstur som oppvarming til agilitytrening på formiddagen, ellers en rolig dag. 

I dag fikk de en liten tur i nabolaget med innlagt frokostsøk, deretter noen timers søvn etter nattevakt. I ettermiddag har vi trent litt lydighet. K tar kveldsluftingen senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...