Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå Oktober


Tekopp
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjapt innpå - huset er solgt! Helgegjesten kom akkurat inn døra, rett etter at jeg og megler avsluttet handelen, så mer info senere. Det ble til under takst, med bare en som bød, men vi fikk halt litt

Nå er jeg himla glad!  Minien min har ikke PL på den måten som ble mistenkt. Hun har vært hos vet. høgskolen i hele dag, og konklusjonen er; korsbåndsskade på venstre bakbein som gjør at kneskåla luks

Mel. Nøtteliten Her på Hundesonen har vi det så bra Vi kan være sure eller vi kan være glad Vi krangler litt og klemmer litt og synger på en trall Ser på bildene av hundene og sier dill og dall Men nå

Posted Images

Herregud for en herlig sveis:)

 

Vært på kurs, og det er gøy. Men jeg spenner meg så, pga nerver at nå sitter jeg her med en hofte full av kramper AU

Det er en vakker alder :D

Ta en varm dusj?

Den sveisen :lol: Herlig gjeng!

Han er fiiiiiiiin :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg følt meg skikkelig sliten. Orket såvidt å gå tur med Teo etter jobb.... :hmm: Har lenge følt at jeg er unormalt trøtt på kvelden, så i dag var jeg innom apoteket og kjøpte kosttiskudd. Så håper jeg det vil hjelpe etter hvert..... :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:  :hug:  til alle som trenger det!

 

jeg er SÅ sliten.. 41 timer jobb fra fredag klokka 14 til i dag klokka 14. Var deilig å være ferdig halv 3 (etter halvtime overtid) i dag, og jeg skal ikke på jobb igjen før klokka 2 i morra :)  ooog jeg har tidligvakt på onsdag, og deretter fri fram til mandag morgen :D  jeg digger jobben min, men det er godt med langfri etter 10 dager jobbing! 

Endret av Monikawt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phu, man vet man er sliten etter 12 timers jobbing, når man gleder seg til søndag og fridag, allerede på mandag! :lol:

Neida, elsker virkelig jobben min altså, bare litt sliten :)

i morgen blir det en kortere, men tyngre dag! :D

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12118928_10156034325540136_2382266494502

Tre fornøyde tryner som fikk dratt meg ut på tur, selv om jeg var sliten. Hvorfor klarer jeg ikke å huske hvor deilig det er å bevege kroppen og puste inn frisk luft når jeg er den type sliten?

Om torsdag var jeg innom en butikk for å kjøpe strømpebukser til kor-NM, og da var det noe som ropte på meg. Det er veldig sjelden jeg finner klesplagg jeg bare MÅ ha, sist var før EDS i Sveits i 2013. Da ble det en fin utstillingsjakke. Og nå var det en kjole som ropte... Men butikken hadde ikke min vanlige størrelse inne, så jeg gikk hjem med en liste over hvor jeg kunne finne min størrelse. Jeg rakk ikke før helga, men siden jeg ikke har klart å glemme kjolen disse dagene ble det en svipptur til Tveitasenteret nå. Og en kjole som ble med hjem... Det ironiske er at den ble for stor i min vanlige størrelse, så jeg måtte gå ned, og da kunne jeg kjøpt den her på Jessheimsenteret likevel. Jaja, da har jeg for første gang i dette årtusenet kjøpt en kjole i størrelse M, og fått meg en kjøretur i kveld. Så da har jeg klær til helga - selv om det føles som å jinxe den utstillingen, siden jeg synes det er dritkjipt å pynte seg veldig for dårlige resultat, og jeg skal stille for en dommer som statistisk sett ikke skal kunne fordra det jeg kommer med :P

 c025.gif Jeg sier ikke mer. (:wub:).

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk anbefalt @2ne som mellompuddeloppdretter i dag. Enda jeg aldri har møtt hundene hennes. :lol: Sonen er "farlig" sånn. 

Men 2ne har fantastiske mellompudler, så det er ikke noe farlig i det hele tatt :ahappy: 

--

I kveld har datterbarnet og jeg planlagt interiør-greier, jeg har visst 6-7 esker med bøker stående på lager fortsatt, og siden bokhyllene som alt er her er mer eller mindre fulle, må jeg åpenbart ha mer bokhyller, og det tar selvsagt en del veggplass, så vi har avgjort at det blir meningsløst å ha tapet, og at vi heller skal fremkalle bilder på lerret. Jeg har alt valgt to av dem, så må vi spørre @Belgerpia veldig pent om ikke hun vil ta bilder av datterbarnet og bolla, for vi kunne visst ikke bruke bildene fra konfen hennes, for da "kunne hun ikke tegne øynebryn engang", så hun var ikke spesielt fornøyd med hvordan hun så ut der. Jeg skjønner jo det :aww: Egentlig burde jeg overtalt guttebarnet til å være modell også, men jeg ser for meg at det blir vanskelig, han er ikke veldig fan av sånt *sukk* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først blir hele byen skikkelig tåkelagt, så går det jordskjelv over hele byen. What's next??

Jeg antar det kan være koret mitt sin skyld. Vi sang om ragnarok TO ganger på lørdag, om verdens ende, troll, tusser, dverger, alver, draugen og huldra, og verden som går under.

På en korøvelse vi hadde, hoppet plutselig ei padde rundt mellom oss. Jeg formoder det bare var starten, og at Trondheim nå går under.

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jeg antar det kan være koret mitt sin skyld. Vi sang om ragnarok TO ganger på lørdag, om verdens ende, troll, tusser, dverger, alver, draugen og huldra, og verden som går under.

På en korøvelse vi hadde, hoppet plutselig ei padde rundt mellom oss. Jeg formoder det bare var starten, og at Trondheim nå går under.

Haha :lol: Når jeg skal i marka i morgen så forventer jeg nesten å møte troll, tusser, dverger, draugen og huldra! Hvis byen går under syns jeg den kan vente til jeg reiser bort i helga :aww: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Må le av Timmy. Nå har jeg vært på jobb i kveld,hunder lufta og spist,og plutselig så ble junior så opptatt av det ene tyggebeinet inni huset sitt at han absolutt ikke hadde tid til å komme for å legge seg. Det beinet har ligget der siden i går,først nå ble det utrolig viktig å ligge inni der og stirre på det. Han er en pussig skrue. Han kommer nok,når han skjønner at jeg og B har sovna uten han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme! Hvilken luksus! Aaah... 

@Maria føler med deg! Jeg grein da jeg reiste fra min første hund for to ukers ferie i syden. Grein altså. Du har det jo en million ganger verre! Stor klem!

@Teserere det der er så ekkelt! Venninna mi har en hund som får sånne spontane allergiske reaksjoner med vabler og store hevelser i hodet. Vet ikke årsak og det dukker opp ut av det blå. Hun må få kortison, for allmenntilstanden daler ganske fort også. Utrolig ekkelt det der. Kanskje det kan være en ide å ha kortison hjemme i tillfelle det skjer igjen? 

Det har jeg heldigvis! Vi var på tur hvor hun lekte med to hunder og rullet mye rundt på bakken, og hylte til en gang, så med all den daffe vepsen og biene rundt om kring nå slår jeg en mynt for at det var det denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Akkurat nå har jeg en veldig grumpy whippet ved siden av meg :lol: Han vil krype under teppet, og ligge helt inntil meg. Jeg er derimot lei av å løfte på teppet hele tiden. Så han prøver å "grave" med snuten for å komme under, når det ikke funker så løfter han armen min :lol: ikke lett å være whippet :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:console: til alle som trenger det.

 

Oppstart på fellesukene for helse og sosial-studiene idag. Siste foreleseren idag var fantastisk flink!

Nå prøver jeg å planlegge middag for noen dager fremover.. er det rart med fiskepudding/fiskekaker i pitabrød? :P Har lyst på fiskepudding, men så usikker hva jeg vil ha til. Men pitabrød funker vel til alt? :P

pitabrød med rå gulrøtter og remulade i pitabrød funker som middag her i huset :) sund og kjapp fiskeburger jo

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs hva som er årsaken til ørebetennelsen..

Ja, det er jo ikke godt å si. Lånehunden har slitt med tilbakevendende ørebetennelse og sopp (mage, poter) siden hun var ung. Hun fikk oppblomstring av ørene igjen nå i helga som vi fant ut i går kveld, sist runde var to uker siden.

Bare hønemor meg som legger for mye i ting, som vanlig. Men Keo, aka mister ørekjær, har i dag ristet veldig på hodet og høyreøret henger mer enn normalt. Lukter bare øre. Jeg har jo klødd dem begge i øra i løpet av helga. Neida, det går nok bra! Hønemor er hønemor :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg til å treffe masse nye folk idag. Spesielt siden vi er 11stk på gruppa, ingen kjenner hverandre, og vi skal ha eksamen på fredag. Så på oppgavene vi kan velge mellom, og jeg håper virkelig at de andre på gruppa er flinkere på denne type oppgave enn meg! Er sånne åpne oppgaver, med bare en liten fortelling eller en påstand. Også skal vi ha et fremlegg på 20min ut fra det. Går sikkert fint, men gruer meg likevel, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo ikke godt å si. Lånehunden har slitt med tilbakevendende ørebetennelse og sopp (mage, poter) siden hun var ung. Hun fikk oppblomstring av ørene igjen nå i helga som vi fant ut i går kveld, sist runde var to uker siden.

Bare hønemor meg som legger for mye i ting, som vanlig. Men Keo, aka mister ørekjær, har i dag ristet veldig på hodet og høyreøret henger mer enn normalt. Lukter bare øre. Jeg har jo klødd dem begge i øra i løpet av helga. Neida, det går nok bra! Hønemor er hønemor :lol:

Lani også hang med øret fordi valpis hadde sakset godt tak i det og hun hadde vondt :P forrige kelpien hang med øret pga tilbakevennede ørebetennelser.

Idag skal vi til groruddalen på hjerteundersøkelse rett etter jobb, er meget spent for å si det slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...