Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå Oktober


Tekopp
 Share

Recommended Posts

4 minutter siden, Tinkie skrev:

 

Hjelp :frantics:  Så utrolig tragisk! VELDIG glad jeg ikke visste det da søster var syk, jeg får vondt i magen bare av å høre det. Jeg tenkte at det sikkert bare var de gamle alkoholikerne som døde...

Det går vel hest bra, som det heter. Veldig glad for at det gikk fint med søsteren din. Det er mange år siden den kollegaen plutselig døde, det var helt uvirkelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjapt innpå - huset er solgt! Helgegjesten kom akkurat inn døra, rett etter at jeg og megler avsluttet handelen, så mer info senere. Det ble til under takst, med bare en som bød, men vi fikk halt litt

Nå er jeg himla glad!  Minien min har ikke PL på den måten som ble mistenkt. Hun har vært hos vet. høgskolen i hele dag, og konklusjonen er; korsbåndsskade på venstre bakbein som gjør at kneskåla luks

Mel. Nøtteliten Her på Hundesonen har vi det så bra Vi kan være sure eller vi kan være glad Vi krangler litt og klemmer litt og synger på en trall Ser på bildene av hundene og sier dill og dall Men nå

Posted Images

28 minutter siden, Symra&Pippin skrev:

Du verden, nå får jeg skrive her igjen. Hei hei alle sammen! Fikk lov til å poste bilder, men ikke skrive. RAH hjalp meg ut av knipen. :)

Siterer deg for å teste om quoten fortsatt er der neste gang jeg skriver innlegg!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Symra&Pippin skrev:

Da siterer jeg deg for å teste jeg også. 

Men hvor har smilefjesene tatt veien tro? Må jeg pugge koder? :aww:

Smilefjesene er der de, på den verktøyslinja? Andre til høyre for Size knappen :) Quoten fra sist forsvant, så kanskje sonen virker bra hos meg igjen, endelig! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Margrete :hug: Det blir bra til slutt!

Inne fra tur. Nå jobbe litt med presentasjonen til mandag før jeg drar på lutefiskmiddag hos pappa. Mamma er der hun også altså, men hun spiser ikke lutefisk :P Tenkte å kjøpe meg en ny dongeribukse også - kanskje gjøre det før jeg drar og spiser meg stappmett? :lol: 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Lola Pagola skrev:

Smilefjesene er der de, på den verktøyslinja? Andre til høyre for Size knappen :) Quoten fra sist forsvant, så kanskje sonen virker bra hos meg igjen, endelig! :D

Nope, ingen smiletryner til høyre for size her. 

Edit: Der var de tilbake. Sletting av cache hjelper mot det meste. Tror jeg skal prøve det neste gang jeg er syk eller har andre problemer også jeg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg at jeg gikk tur omkring på Hundhammeren med mine to hunder løse. Vi passerte andre hunder uten noe som hest problem. Etter turen fikk jeg besøk. Siden en av gjestene var skeptisk til hunder ba jeg begge to gå inn på soverommet og legge seg, og det gjorde de, helt uten bjeffing og fornærmet krafsing på døra.

Sånn tror jeg hundehold fungerer i himmelen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

**** me jeg er trøtt.... Ikke veit jeg om eller når det blir middag idag heller, C sier han skal komme hjem til middag men veit ikke når enda, så hvor mye skal jeg spise til frokost/lunsj? Skal jeg ta opp kjøttdeig til tining, eller blir det bortkastet hvis han kommer hjem veldig seint og kanskje har spist på forhånd? Kanskje jeg bare skal stikke ned å kjøpe noe lettvint (og smågodt! :P) men jeg burde egentlig gå tur med hundene, de har jo liggi å sovi siden igår, men jeg er så sliten og dørstokkmila er jævelig lang nå + det er sånn ekkelt yr ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har tatt litt tid før jeg har kunne skrive noe her inne, både fra dataen og mobilen. Fryktelig plagsomt, men nå kan jeg skive igjen :D 

Hvor er alle smilyene blitt av egentlig *klø seg litt i hodet*

 

I dag har jeg bestemt at vi skal ha kalkun til middag med masse godt tilbehør :D Må få tuslet en tur også før den tid. Kanskje lager jeg en dessert også, men det må jeg tenke litt på.

klarte seff å file ned ene kloen til casper så det begynte å blø... Snakk om å ikke følge med på det man gjør. det går fint med han da, fått på plaster (jepp) og potessokk så han har det selvfølgelig heeeeelt forferdelig :lol: 

 

Hadde egentlig planer om haloween party i kveld, og pepperkakebaking i morgen. Begge deler har vi avlyst. Sånn er det når formen er dårlig. Funderer litt på om jeg skal kle meg ut for meg sev da :P Har fryktelig lyst :lol: Får se om jeg gidder.

 

Typen (funderer på å finne et bedre navn enn "typen", tenke litt mer på det) har bestemt at vi skal ha James Bond maraton. Vi har siden i går kveld sett alle tre filmene med Daniel Craig. Har ikke sett dem før, en helt greie filmer. får se om jeg blir med på den nye eller om typen får se den selv med en kompis. 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele uka tenker jeg at på lørdag skal jeg rydde i hagen. Plastpotter skal kastes og en gammel benk skal skrus fra hverandre og slenges på bilhengeren. Blant annet. Hver lørdag finner jeg på alle mulige unnskyldninger for å få slippe. Nå tenker jeg at enten går jeg ut og gjør bittelitt utearbeid bare for å få litt bedre samvittighet, eller så lager jeg en bolledeig, tenner opp i peisen og henter boka mi på soverommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele uka tenker jeg at på lørdag skal jeg rydde i hagen. Plastpotter skal kastes og en gammel benk skal skrus fra hverandre og slenges på bilhengeren. Blant annet. Hver lørdag finner jeg på alle mulige unnskyldninger for å få slippe. Nå tenker jeg at enten går jeg ut og gjør bittelitt utearbeid bare for å få litt bedre samvittighet, eller så lager jeg en bolledeig, tenner opp i peisen og henter boka mi på soverommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sløv morgen i dag, men nå skal jeg få gjort noe. Sette på tørketrommel, sette på vaskemaskin, dusje, dra på Posten med et par pakker og brev jeg skulle ha sendt, kjøpe oppvaskmiddel jeg ikke fant i går, sette på oppvaskmaskin, og finne en eller annen ledig krok i dette flyttekaoset hvor jeg kan gjøre noe fornuftig. Men først fyre opp i ovnen.

Beskrivende for morgenen:
Jeg velter et krus utover stuebordet, som var fullt av Pepsi. Retter opp kruset, som nå er halvfult, tørker opp på bordet, og da blir Glam nysgjerrig på hva jeg gjør, setter frampotene på stuebordet, kommer borti laptopen som skyves bort og velter kruset på nytt, så resten av Pepsi'n gikk utover stuegulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Eplefe skrev:

Nå er muffinsene med noxkrem klare, må bare orke å bake dem med roxkrem også, så kan vi sikkert begynne med Taco. Bare prøve å ikke spise meg mett på muffins først.

Har du oppskrift på de muffinsene? Hørtes vanvittig godt ut!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynte å regne! :banana:

Har funnet ut av ett og annet på nye sonen nå, men synes fortsatt at alt går veldig tregt. Jeg tar en tur innom FB hver gang jeg må vente på oppdatering her, liksom. Regner med at det er bare hos meg det er sånn, siden ingen andre kommenterer det?

Edit: Nå har jeg renska opp litt på harddisken, det hjalp visst litt på hastigheten her. Jeg savner et sånt renskeprogram til hodet mitt, det hadde vært noe.

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snoffe skrev:

Har du oppskrift på de muffinsene? Hørtes vanvittig godt ut!

 

 

 

Muffinsene er litt sånn kastet sammen. Jeg tok 200 gram hvit sjokolade og 200 gram smør, 1dl sukker, 1,5 dl mel, 4 små egg, 1 ts bakepulver og.smeltet og blandet. Kremen er lakrisversjonen av en venninne sin roxkrem. https://veientilhjertet.wordpress.com/2015/10/18/sjokolademuffins/

 

Eneste var at nox trengte visst litt mer temperatur enn rox, så jeg måtte ta den tilbake på lav varme en stund. De ble godkjent! 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Symra&Pippin skrev:

spøkelseshunder.jpg

Så skjønne! 

Jeg har skikkelig utstillingsabstinenser,  spesielt for utstillinger utenfor landets grenser. Men jeg har hverken tid eller råd for øyeblikket.  Hjalp ikke å lese resultater fra Herning... 

Jobbhelg er det også, så enda en grunn til at både Herning og Stockholm utgår i år.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Symra&Pippin skrev:

spøkelseshunder.jpg

Jeg må visst legge til at dette bildet er det ikke jeg som har tatt, jeg fant det på en FB-gruppe som heter Med hund i Malvik og omegn. Fotografen er (så vidt jeg forstår) Odd Værnes. (Da jeg la ut bildet fikk jeg ikke til å skrive her).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dro å handlet litt og gikk en tur med Vigdis en halvtimes tur i sentrum i samme slengen :) C kommer hjem i 18 tiden, så da blir det tortilla med pulled chicken i spisestua med masse levende lys, smågodt og potetgull ble det og :D Legene er opptimistiske nå, så da skal C være hjemme inatt å slappe av litt før vi drar inn igjen i morra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Eplefe skrev:

Muffinsene er litt sånn kastet sammen. Jeg tok 200 gram hvit sjokolade og 200 gram smør, 1dl sukker, 1,5 dl mel, 4 små egg, 1 ts bakepulver og.smeltet og blandet. Kremen er lakrisversjonen av en venninne sin roxkrem. https://veientilhjertet.wordpress.com/2015/10/18/sjokolademuffins/

 

Eneste var at nox trengte visst litt mer temperatur enn rox, så jeg måtte ta den tilbake på lav varme en stund. De ble godkjent! 

Takk, det må testes ut! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...