Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå Oktober


Tekopp
 Share

Recommended Posts

Sonen er teit, igjen... Jeg har ikke fått skrevet innlegg når jeg har brukt chrome, og nå kommer jeg meg ikke inn via den i det hele tatt. Jeg liker ikke Explorer :thumbsdown: 

Jeg hadde gleda meg til topptur i dag, men snudde etter en times tid for været var rett og slett veldig vått og utrivelig. Ble en grei tur lell, men nå kjenner jeg at jeg savner tørr bakke og litt oppholsvær. Håper det blir heftig barfrost snart :aww:

Nå skal jeg snart vekke samboern så vi får lagd oss middag sammen :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kjapt innpå - huset er solgt! Helgegjesten kom akkurat inn døra, rett etter at jeg og megler avsluttet handelen, så mer info senere. Det ble til under takst, med bare en som bød, men vi fikk halt litt

Nå er jeg himla glad!  Minien min har ikke PL på den måten som ble mistenkt. Hun har vært hos vet. høgskolen i hele dag, og konklusjonen er; korsbåndsskade på venstre bakbein som gjør at kneskåla luks

Mel. Nøtteliten Her på Hundesonen har vi det så bra Vi kan være sure eller vi kan være glad Vi krangler litt og klemmer litt og synger på en trall Ser på bildene av hundene og sier dill og dall Men nå

Posted Images

For en stund siden snakket noen her inne om noe man kunne smøre rundt ett sår for at hunden ikke skulle slikke seg? Hector har våteksem på knærne, og gnager på dette stadig vekk.. Får behandling for selve sårene, men han lar de ikke være i fred og han virkelig HATER krage... slutter å drikke, spise osv.. Så hva kan jeg smøre i pelsen rundt for at han ikke skal ville slikke der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg dør, av både den ene eller den andre grunnen.. En her i huset holder nemlig på å sprite opp stemningen med vitser, som er på kanten til rasistiske.. Og det værste er at man kan ikke annet enn å le, fordi han er jo ****** god på å fortelle vitser også..

 

heldigvis trenger man ikke å være politisk korrekt hele tiden :lol: 

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Synnikken skrev:

For en stund siden snakket noen her inne om noe man kunne smøre rundt ett sår for at hunden ikke skulle slikke seg? Hector har våteksem på knærne, og gnager på dette stadig vekk.. Får behandling for selve sårene, men han lar de ikke være i fred og han virkelig HATER krage... slutter å drikke, spise osv.. Så hva kan jeg smøre i pelsen rundt for at han ikke skal ville slikke der?

Sinksalve? Eddik? pH-spray?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mareritt i hele natt pga The Walking Dead :baby: Men klarer jeg å la være å se på? Eh NEIDA :teehe: Er jo så spennende! Og hva gjør vel noen søvnløse netter :shifty: 

Så sesong 6 episode 3 ooog...

 

 

 

Endret av Aslan
gahd, fikk ikke til spoiler, så klippa ut :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tur i skogen i dag passerte vi en henger med en død elgkalv på. Bris syntes den var kjempeskummel og var overbevist om at den når som helst kunne reise seg og ta han :lol: Ikke så lenge etter vi kom hjem fra tur kom en kamerat med noen ferske elgbein vi kunne få. Isak ble overlykkelig, Bris bare går unna når jeg gir de til han (han har spist slik før). Jeg tro han nettopp innså at elgbein ikke kommer fra butikken :lol:

 

 

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet mange ikke er så glad i "stemme-tigging", men jeg spør likevel her om noen (med fb-konto) kunne tenke seg å like bildet mitt på denne linken? :)
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153612200425225&set=p.10153612200425225&type=3&theater

Vi hadde nemlig så fint besøk av de tre søteste trick or treat'erne jeg har sett på lenge i kveld:aww: :lol:
12182915_10153612200425225_3145832108870

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet mange ikke er så glad i "stemme-tigging", men jeg spør likevel her om noen (med fb-konto) kunne tenke seg å like bildet mitt på denne linken? :)
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153612200425225&set=p.10153612200425225&type=3&theater

Vi hadde nemlig så fint besøk av de tre søteste trick or treat'erne jeg har sett på lenge i kveld:aww: :lol:
12182915_10153612200425225_3145832108870

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Stine skrev:

Ser at "Pay it forward" går ikveld, elsker den filmen :heart:

Gran Torino går også! Hvorfor må det sendes så mange gode filmer på en kveld når det er så mye søppel ellers?..

 

Vært på lutefiskmiddag, og så skuffa er det lenge siden jeg har vært. Pappa hadde kjøpt 1.9 kilo, men når det kom ut av ovnen var det knapt en porsjon til oss hver igjen :( 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Monab88 skrev:

Jeg vet mange ikke er så glad i "stemme-tigging", men jeg spør likevel her om noen (med fb-konto) kunne tenke seg å like bildet mitt på denne linken? :)
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153612200425225&set=p.10153612200425225&type=3&theater

Vi hadde nemlig så fint besøk av de tre søteste trick or treat'erne jeg har sett på lenge i kveld:aww: :lol:
12182915_10153612200425225_3145832108870

Jeg får ikke til å like det jeg :-/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Siri skrev:

:aww::lol::D

Roen har senket seg, og jeg er glad jeg ikke skal stille hundene før på søndag. I morgen skal vi bare sløve og kose oss, tenker jeg :) 

Dette så ikke jeg før nå. Jeg skulle ønske jeg så det før jeg satt å trykte f5 på liveresultatene til dkk i hele morges og ble kjempeivrig når de endelig begynte med briard:aww:

32 minutter siden, Krutsi skrev:

Jeg får ikke til å like det jeg :-/ 

Åh, men fanken da :( Men takk for at du prøvde:flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, JeanetteH skrev:

Jeg må med skam si at jeg var på eidsvollbygningen for første gang i dag. :P

...rekker gej ta lit tu ekki res ted nem ,rettylf gej røf ted ekøseb laks gej ta tknet rah geJ

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Raksha skrev:

:o Hvordan skjedde det ?

 

Jeg har slitt veldig med innlogging, et eller sted på veien forsvant forhistorien min. Vet ikke om det har så mye å si, men kanskje jeg prøver å få RAH til å lete fram den gamle brukeren, orker ikke akkurat nå.

Ok Pippin, jeg skal ikke bli sint for den bjeffinga, det var tross alt en skrikende heks og en dauing som presset ansiktene mot vinduet uti gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SFX skrev:

...rekker gej ta lit tu ekki res ted nem ,rettylf gej røf ted ekøseb laks gej ta tknet rah geJ

Forstod det nesten. Eller kanskje ikke :lol:

 

DER TOK JEG ANN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...