Symra&Pippin Skrevet 20. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2015 Ting man lærer som PhD-student:Pomeranian er en kyststrekning i Polen.Jeg oppdaget plutselig hvor Chesapeake bay var! Har alltid tenkt på det som en hunderase. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eplefe Skrevet 20. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2015 Venninne som skal ha toller har vært i kontakt med en oppdretter, men denne oppdretteren sitt nåværende kull er ikke på retrieverklubben sin liste. Ser HD og øyelysing er gjennomført på tispe i hvert fall, er det andre grunner til å ikke havne på raseklubben sin liste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 20. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2015 Jeg er singel igjen etter masse drama, beskyldninger om å være uærlig fordi jeg ikke er like avhengig av han som han er av meg, og at jeg ikke tør å binde meg fordi jeg ikke vil planlegge samboerskap to måneder etter at vi møttes.Akkurat nå føles det befriende, kjenner jeg.Dessverre vil han absolutt komme hit i kveld og hente lue og hansker som han glemte i bilen min, så da blir det vel masse sutring og drama. Igjen. Jeg er SÅ lei av dramatiske menn.Jeg er heller alene resten av livet enn å leve med en som klamrer seg til meg, og er helt desperat etter at vi skal være sammen hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 20. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2015 Nå ble jeg nysgjerrig på hva du ser på! I går kveld begynte jeg å lese Harry Potter igjen. Åh, det må bare til med jevne mellomrom det Broen :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 20. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2015 Jeg er singel igjen etter masse drama, beskyldninger om å være uærlig fordi jeg ikke er like avhengig av han som han er av meg, og at jeg ikke tør å binde meg fordi jeg ikke vil planlegge samboerskap to måneder etter at vi møttes.Akkurat nå føles det befriende, kjenner jeg.Dessverre vil han absolutt komme hit i kveld og hente lue og hansker som han glemte i bilen min, så da blir det vel masse sutring og drama. Igjen. Jeg er SÅ lei av dramatiske menn.Jeg er heller alene resten av livet enn å leve med en som klamrer seg til meg, og er helt desperat etter at vi skal være sammen hele tiden.God avgjørelse! Ikke tenk noe mer over det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 20. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2015 (endret) Venninne som skal ha toller har vært i kontakt med en oppdretter, men denne oppdretteren sitt nåværende kull er ikke på retrieverklubben sin liste. Ser HD og øyelysing er gjennomført på tispe i hvert fall, er det andre grunner til å ikke havne på raseklubben sin liste?Manglende utstillings- eller jaktresultat, at ingen av foreldrene har PRA-A, at hannhund ikke har kjent status på øyne (må være maks ett år gammel attest) og ikke har kjent HD status. Kan også være at hannhund har flere enn 45 avkom, da vil ikke flere kull etter den få stå på valpelisten. Eller at oppdretter ikke har orket å kjøpe plass på listen pga får inn nok henvendelser uansett. Her er kravene for å stå på valpelista til retrieverklubben.Og jeg blir ikke nysgjerrig. Neida. Endret 20. Oktober 2015 av Betty 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 20. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2015 Jeg er singel igjen etter masse drama, beskyldninger om å være uærlig fordi jeg ikke er like avhengig av han som han er av meg, og at jeg ikke tør å binde meg fordi jeg ikke vil planlegge samboerskap to måneder etter at vi møttes.Akkurat nå føles det befriende, kjenner jeg.Dessverre vil han absolutt komme hit i kveld og hente lue og hansker som han glemte i bilen min, så da blir det vel masse sutring og drama. Igjen. Jeg er SÅ lei av dramatiske menn.Jeg er heller alene resten av livet enn å leve med en som klamrer seg til meg, og er helt desperat etter at vi skal være sammen hele tiden.Putt i pose og heng på døren 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 20. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2015 Putt i pose og heng på døren Hadde jeg og gjort (eller lagt i postkassa f.eks). Ingenting godt kommer av møtes igjen for fort etter et brudd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 20. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2015 Broen :pÅja, men det ser jo jeg og på Hvilken sesong/episode? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnkiogBonita Skrevet 20. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2015 Sliten og lei. Etter planen skal man tilbake til jobb etter å ha vært sykemeldt over en lengre periode, og arbeidsplassen gir blanke i å legge til rette for en grei start. Føler meg i god form, men kan ikke forutsi hvordan jeg reagerer når jeg begynner på igjen. Hadde jeg kunnet hadde jeg gått på dagen, og det frister veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2015 (endret) Jeg oppdaget plutselig hvor Chesapeake bay var! Har alltid tenkt på det som en hunderase. Litt for arktisk nerd til at jeg ikke visste hvor det var (pluss... som geofagsstudent så ringer bjellene for stedsnavn når man hører Chesapeake BAY ). Men pomeranian trodde jeg var en lokal liten by midt inne i tyskland eller noe, ikke at det er hele polskekysten hvor vi bl.a finner STKTSTEKSIN eller hva pokkern det heter Szczecin. Måtte google. Endret 20. Oktober 2015 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 20. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2015 Litt for arktisk nerd til at jeg ikke visste hvor det var (pluss... som geofagsstudent så ringer bjellene for stedsnavn når man hører Chesapeake BAY ). Men pomeranian trodde jeg var en lokal liten by midt inne i tyskland eller noe, ikke at det er hele polskekysten hvor vi bl.a finner STKTSTEKSIN eller hva pokkern det heter Szczecin. Måtte google.Jeg har alltid syntes Pomeranian er vanskelig å stave, men jeg tror jeg dropper å klage siden det kunne vært værre (Szczecin værre) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfect Image Skrevet 20. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2015 Venninne som skal ha toller har vært i kontakt med en oppdretter, men denne oppdretteren sitt nåværende kull er ikke på retrieverklubben sin liste. Ser HD og øyelysing er gjennomført på tispe i hvert fall, er det andre grunner til å ikke havne på raseklubben sin liste?Be henne sende en mail å spørre Noen ganger så er det en ganske enkel og god grunn. Mitt siste kull feks stod ikke på listen fordi farmoren er Korthåret Collie, og raseklubben krever 6 (tror jeg) ledd med samme hårlag.Kortis kullet la jeg heller ikke ut der, fordi jeg hadde allerede fulle lister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 20. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2015 Synes jeg dommerlista til romjulsutstillingen kan komme ut...Men finner ikke lista på facebooksiden demmes! Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 20. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2015 Noen som vet hvordan kastrering/kjemisk påvirker muskelsetting/muskelbygging hos hanhunder? Syns kasko er så dårlig muskulert for tiden, og jada, han får ikke allverdens med trim, men han har fått mindre trim og hatt bedre muskler før. Så da er det 3 ting som spiller inn: 1 helsa? Ikke lenge siden han var på sjekk og fikk løst opp låsninger, men ingenting stort. 2 alder: han blir 6 år... Det er jo ingen alder. 3: han er kjemisk kastrert pga prostataproblemer. Kombinasjon sikkert. Hmpf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 20. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2015 Aktivitet samme dag som vaksine - yey or ney? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 20. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2015 Åja, men det ser jo jeg og på Hvilken sesong/episode?sesong 1 siste episode :lol: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 20. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2015 Aktivitet samme dag som vaksine - yey or ney?hvorfor ikke? Med mindre hunden blir dårlig av den, så skjønner ikke jeg hvorfor man ikke kan bruke hunden.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 20. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2015 Men finner ikke lista på facebooksiden demmes! Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk De påstår den kommer snart.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pixie Skrevet 20. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2015 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=66046247&searchclickthrough=trueHmph, stabeisen av en gubbe jeg har vil ikke ha tispe eller voksen hund. Jeg kunne fint overtatt denne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 20. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2015 Men finner ikke lista på facebooksiden demmes! Sent fra min SM-N9005 via Tapatalk https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xat1/v/t1.0-9/12105853_148903178796831_1829905810431813034_n.jpg?oh=1cb50d4661eca194ea3e3f01ae19528f&oe=568B6E7F TADA! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 20. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2015 (endret) https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xat1/v/t1.0-9/12105853_148903178796831_1829905810431813034_n.jpg?oh=1cb50d4661eca194ea3e3f01ae19528f&oe=568B6E7FTADA!Nå tenkte jeg at jeg skulle være snill å legge ut denne lista da, men så trengte jeg ikke det. John Wauben mener jeg var en hyggelig dommer, så da må vi vel melde på der også da kanskje? Edit: Ehhhhh.... Jeg har visst ikke stilt for ham før, jeg... Endret 20. Oktober 2015 av Siri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 20. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2015 (endret) Synes jeg dommerlista til romjulsutstillingen kan komme ut...Hæ, trenger du liksom dommerliste du? Hilsen allerede meldt på valpen. Edit: Glemte å si at vi nettopp har kommet hjem fra leking med @Mirai! Det var kos! Valpen er sliten, haha! Endret 20. Oktober 2015 av SoppenCamilla 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 20. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2015 Nå tenkte jeg at jeg skulle være snill å legge ut denne lista da, men så trengte jeg ikke det. John Wauben mener jeg var en hyggelig dommer, så da må vi vel melde på der også da kanskje? Edit: Ehhhhh.... Jeg har visst ikke stilt for ham før, jeg... :lol: Hadde vel meldt på uansett. Og nå var de vist påmeldt. Tror jeg har stilt for han der før, husker ikke noe spesielt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 20. Oktober 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2015 Møtte en sambygdning på tur i dag. Aldri sett henne før, men det første hun spør om er om hundene mine stakk av her om dagen?Nei, det gjorde de ikke. Ånei, for de hadde sett en svart en, og en liten lys en, og trodde det var mine.Så snakket vi litt om løst og fast, også spurte hun hvilke rasene hundene var. Hun ble begeistret over finsk lapphund, for hun hadde hatt finsk støver en gang for lenge siden. Savnet hund, men var gammel med dårlige bein, så det gikk ikke å ha hund lenger.Så ser hun på Timmy, klapper litt på han, og spørJa, det er vel en slik...CHI-HU, det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts