Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September


Tricolor
 Share

Recommended Posts

 

Den følelsen når valpen plutselig blir dritfokusert, stuper under sofaen og blir liggende og slikke på/grave på gulvlista. Ingen synlige grunner til det, om vi fjerner ham graver han seg inn igjen og blir liggende på akkurat samme sted. Burde ikke være mus i veggen på et hus bygd i 2009 vel?

2009 er ikke så nytt at mus ikke kan ha flyttet inn, spesielt om forholdene på tomta ligger til rette for det (at veggen på utsida ikke er tett nok/mye egna yngleplasser i området osv).

Vet om folk som har fått mus i hus som ikke var et år gammel engang, så man er aldri helt sikker :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Too late! Jeg overtar dette 1. desember

I dag har livet tatt en ganske stor vending! Har vært planlagt en stund, men gikk ikke helt opp for meg før i dag; jeg har kjøpt meg dyrebutikk!

Hei Sonen, hils på Pelle - pappaen til B-gjengen i Pied Piper

Posted Images

Herregud for et surr... kommer fortsatt ikke inn via mobil. Måtte google trådens navn for å komme direkte til an. Også jeg som stort sett bare bruker mobil da. 

Bye bye sonen? :(

Gå til innstillinger -> Avansert: personvern -> slett nettleserdata i mobilbrowseren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Enten har jeg gjort noe feil eller så virker det ikke. Men takk for tips :)

 

 

...avgårde på trening, siste innsats før stevnehelg :ahappy:

Funker ikke her heller, om det er noe trøst. Dvs jeg kommer "inn" men fremsiden virker ikke, noen ganger virker nytt innhold og jeg kan rote meg litt rundt på forumet fra pc. Men på mobil funker ingenting. Inkognitomodus funker da... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker ikke her heller, om det er noe trøst. Dvs jeg kommer "inn" men fremsiden virker ikke, noen ganger virker nytt innhold og jeg kan rote meg litt rundt på forumet fra pc. Men på mobil funker ingenting. Inkognitomodus funker da... 

 

Som @Hoppetussa så fint sa det, vi kan være venneløs sammen :P

Jeg restartet telefonen, og tømte historikken og cacher mange ganger. Til slutt funket det! :)

Skal prøve det senere! Takk for innspill :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå lurer jeg på om jeg skal lese siste del av pensum i nasjonalbudsjettet, eller begynne å skrive på en jobbsøknad som jeg skal sende inn i løpet av helgen. Eller strikke. :whistle:

Ikke overraskende stemmer jeg også på strikking... :ahappy:

Perfekt strikkevær her i dag, siden vi endelig har fått besøk av Petra vi også, selv om det ikke er mye futt igjen i dama, bare såpass guffent at jeg tror både hund og kjæreste ikke egentlig vil bli med meg på tur senere i dag.

Fredager er forøvrig kanelsnurr med melis-dag i kantina her, så nå er jeg litt småkvalm av alt sukkeret.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....surfer jeg også på hus og har tittet på ett en stund. Men er bare feil tidspunkt. :P

Og lurer jeg på om det vil ha en verdi å pusse opp kjøkkenet mitt eller ikke når jeg egentlig tenker flytte om 6-24/36 mnd (eller brått aldri, det er en litt åpen plan :lol: )

Det er alltid verdi i å pusse opp kjøkken, kjøkken og bad er de to tingene som selger eller ikke selger huset, tror jeg. Det koster litt å pusse opp, og det er alltid pes mens man pusser det opp, så uansett, om du har mulighet til det, så ville jeg pussa opp kjøkkenet, var jeg deg. 

Hvor har du tenkt å flytte hen om du flytter? Ikke langt unna? :)  

--

AN venter guttebarnet og jeg på at rundstykkene skal bli ferdig :ahappy:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke overraskende stemmer jeg også på strikking... :ahappy:

Perfekt strikkevær her i dag, siden vi endelig har fått besøk av Petra vi også, selv om det ikke er mye futt igjen i dama, bare såpass guffent at jeg tror både hund og kjæreste ikke egentlig vil bli med meg på tur senere i dag.

Fredager er forøvrig kanelsnurr med melis-dag i kantina her, så nå er jeg litt småkvalm av alt sukkeret.

 

Da kan ikke skrive sånt *se streng ut*, skillingsbolle med melis er noe av det beste som finnes! Og siden du skrev det så vil jeg ha, og jeg har ikke skillingsbolle med melis :icon_cry: :P :lol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.matprat.no/oppskrifter/sunn/grillet-svinekjott-pa-spyd-med-asiatiske-pannekaker/

Dette så utrolig godt ut, så det tror jeg blir middag idag! Mulig jeg må droppe chillien i typens del, men da kan jeg heller ta ekstra chilli i min del. Elsker sterk mat, typen tåler ikke for sterkt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter oppe med gråtende baby. Jeg sitter og ser på Glee og har nettopp sett episoden hvor Finn dør, så da gråter jeg også..

Den episoden er så vakker og vond :icon_cry:

....surfer jeg også på hus og har tittet på ett en stund. Men er bare feil tidspunkt. :P

Og lurer jeg på om det vil ha en verdi å pusse opp kjøkkenet mitt eller ikke når jeg egentlig tenker flytte om 6-24/36 mnd (eller brått aldri, det er en litt åpen plan :lol: )

Jeg tenker at det er et maksnivå for hva slags verdi en kan få på disse rekkehusene våre, uansett hvor mye en pusser opp. En når et punkt hvor det ikke er aktuelt for kjøper - selv om en pusset opp alle rom og oppdaterte kjelleren til å være fancy TV-stue, så vil ikke disse være verdt 2 millioner med det første. En ser jo bare hvordan de slet med å få solgt den som lå ute til 300.000 mer enn andre på feltet.

Så hva slags verdi har huset ditt fått nå, vil du få igjen pengene, eller har du allerede nådd maksen?

Kjøkkenet ditt er jo ikke i dårlig stand, det er jo ikke et slikt kjøkken som får kjøperne til å snu og dra igjen, tenker jeg. Med mindre du skal rive en vegg så du får større kjøkken? For det gjør jo en drastisk forskjell, for de som liker sånt.

Gratulerer så mye med hus @SFX ! 

Det ser veldig fint ut der. Og for en grei pris. Nesten så jeg vurderer om vi skal flytte likevel når det finnes slike ting på den kanten av landet. 

Tusen takk!

Jeg tror det blir veldig bra der, og huset er passe slitt, med lite som må gjøres NÅ. Det er ikke lett å finne noe som er i akseptabel stand og passer en single persons økonomi. Jeg har sett eiendommer til 1.2 milloner med utedo, så jeg føler at jeg gjorde et kupp her :P Jeg betalte mer enn prisantydning, men godt innenfor smertegrensa mi. Det er mye jeg VIL gjøre i forhold til oppussing, men jeg kan flytte rett inn sånn det står. Det er ikke alle boliger i den prisklassen som en kan det med.

...er jeg installert hos Toril, og skal passe hunder og katter mens hun er borte. Det er helt tullete hvor glade mine hunder er for å komme hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå burde jeg pakke slik at man kommer seg til Bodø i dag og Hellas i morgen. Det skal bli morsomt med så mange personer under samme tak i natt ettersom vi ikke har hus på Fauske lengre :lol:

Passet ligger sammen med pengeboka, HELFO-kortet i bilen og mobilbanken er nok en gang kaputt etter de nye oppdateringene JS har bedrevet. Alt som normalt før tur da :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid verdi i å pusse opp kjøkken, kjøkken og bad er de to tingene som selger eller ikke selger huset, tror jeg. Det koster litt å pusse opp, og det er alltid pes mens man pusser det opp, så uansett, om du har mulighet til det, så ville jeg pussa opp kjøkkenet, var jeg deg. 

Hvor har du tenkt å flytte hen om du flytter? Ikke langt unna? :)  

--

Nå ser jeg egentlig i retning Vormsund, Skarnes, Eidsvoll o.l. Sånn at det ikke passerer en time å pendle til jobb.

 

Jeg tenker at det er et maksnivå for hva slags verdi en kan få på disse rekkehusene våre, uansett hvor mye en pusser opp. En når et punkt hvor det ikke er aktuelt for kjøper - selv om en pusset opp alle rom og oppdaterte kjelleren til å være fancy TV-stue, så vil ikke disse være verdt 2 millioner med det første. En ser jo bare hvordan de slet med å få solgt den som lå ute til 300.000 mer enn andre på feltet.

Så hva slags verdi har huset ditt fått nå, vil du få igjen pengene, eller har du allerede nådd maksen?

Kjøkkenet ditt er jo ikke i dårlig stand, det er jo ikke et slikt kjøkken som får kjøperne til å snu og dra igjen, tenker jeg. Med mindre du skal rive en vegg så du får større kjøkken? For det gjør jo en drastisk forskjell, for de som liker sånt.

 

Det er akkurat det. Jeg vil ikke kommer over 1.8-2 uansett hvor mye jeg pusser opp. Og nå har tatt det dyreste av alt: badet.

Og nei kjøkkenet mitt er ikke noe "feil" med. Bare utrolig dårlig løsning..

Har ikke taksert det på nytt.

Endret av Jonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strikke er alltid en god ide :innocent:

Ikke overraskende stemmer jeg også på strikking... :ahappy:

Perfekt strikkevær her i dag, siden vi endelig har fått besøk av Petra vi også, selv om det ikke er mye futt igjen i dama, bare såpass guffent at jeg tror både hund og kjæreste ikke egentlig vil bli med meg på tur senere i dag.

Fredager er forøvrig kanelsnurr med melis-dag i kantina her, så nå er jeg litt småkvalm av alt sukkeret.

 

Jeg stemte for strikking selv, men fornuften tok overhånd så nå har jeg lest litt pensum, brettet og lagt på plass klær og småryddet litt. Så nå ser det ikke ut til at det blir særlig med strikking før i ettermiddag/kveld, for turbesøket kommer snart. Kommer aaaaldri til å bli ferdig med ermene. :aww:

Neste genser skal jeg starte med ermene, de er så kjedelige å strikke altså ...

Åååh jeg og vil ha kanelsnurr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sonen funker dårlig her hos meg, kommer ikke inn på hovedsiden så jeg må "lure" meg inn til AN via notifications. 

Helikopteret i byen har vært veldig aktivt i natt og morgentimene, det er visst en mann som er savnet i fjellene her. Han hadde også med seg en ungarsk gjeterhund (Er det puli?), rart de ikke finne de :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...