Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå September


Tricolor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 3.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Too late! Jeg overtar dette 1. desember

I dag har livet tatt en ganske stor vending! Har vært planlagt en stund, men gikk ikke helt opp for meg før i dag; jeg har kjøpt meg dyrebutikk!

Hei Sonen, hils på Pelle - pappaen til B-gjengen i Pied Piper

Posted Images

:D

Blir aldri kvitt den smileyen :aww:

Pannekaker stekt, hunder fornøyde og jeg er fortsatt rystet langt inn i grunnvollene over at A har begynt tannfelling.  

Heter det tannfelling på barn? 

 

 

 

Er det 5 år han er? Min niese begynte å miste tenner da hun var 4 :P Hadde jo nettopp fått dem jo! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What??? Det går ikke an å være BÅDE bortskjemt drittbikkje OG dokka til mor altså... tenke seg til liksom :aww:.

Jeg vet - jeg følte meg skikkelig gæern - jeg spiste til og med vingummi i bilen på veien hjem... 

Jeg er enig med huseieren altså... Bjørk er bare herk, skygge, løv og kvist og kvas som må ryddes. Jeg var sååå glad da mine bjørketrær forsvant :). Plutselig var det verken kvister, greier eller løv i hagen - men masse sol på terrassen :D

Har hundene og jeg vært på deilig tur - og endelig turte jeg å la Yasmine gå løs. Det er vel særdeles liten sjanse for å møte på sau der oppe i skogen nå. Willy derimot - han får fortsatt gå i bånd :aww:. NÅ skal vi ut og hundene skal få seg en dusj. 

Jeg tror det er nettopp fordi hun er dokka til mor at hun er en bortskjemt drittbikkje :lol:  

Vingummi? :o Du tar virkelig av du *flir* 

Bjørk er koselig, og skygge er greit å ha innimellom :aww: Særlig når man har hunder som ikke har vett på å ta det rolig selv om de er steikende sol :P 

Jeg hadde planer om å bade Ali i dag, men en runde i hagen senere så er hun full av gress og shit igjen, og jeg har herpa hånda mi på raking og morrans børsting, så jeg tror kanskje bading og blåsing må vente til i morra :lol: 

:D

Blir aldri kvitt den smileyen :aww:

Pannekaker stekt, hunder fornøyde og jeg er fortsatt rystet langt inn i grunnvollene over at A har begynt tannfelling.  

Heter det tannfelling på barn? 

Blir du aldri kvitt den smileyen? På samme måte som at du aldri kom til å slutte å sitere meg? Jeg begynner å skjønne hvorfor du liker belgere :P  

Og ja, det heter tannfelling på barn også :P  

--

AN har jeg spist middag som datterbarnet har laget til meg :ahappy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er det 5 år han er? Min niese begynte å miste tenner da 

 

Han blir 5 lørdag. Jeg har liksom ikke rukket å forberede meg, jeg har innbilt meg at de mistet tenner sånn ca første skoledag eller noe. Sånn akkurat tidsnok til at det blir funky førsteklasse bilder liksom.  

 

@2ne : jeg ble kvitt Smileyen gitt!  :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får sånn godfølelse av å etterlate Trym hos mamma og pappa, han koser seg virkelig glugg ihjel der! Så mye at han ikke gadd å bli med ned å si hade til oss engang :P Han tvinner de to + farmor rundt lillefingeren, gud veit hvor mange Markies han har spist hitill idag + sleiket middagstallerkenene.... Når han ikke gidder å være hos mamma og pappa lengre dytter han opp verandadøra og går bort til farmor og står å hyler der til hun kommer å åpner opp :lol: Bortskjemt? De har et lite problem natt til søndag da, for da kommer tanta og onkelen min og skal sove over, på det rommet som pappa og Trym blir forvist til (mamma orker ikke å ha han i senga, det skjønner jeg godt!) så da lurte de på hvor han skulle sove da. Herregud han klarer da fint en natt oppi stua eller noe! :lol:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er nettopp fordi hun er dokka til mor at hun er en bortskjemt drittbikkje :lol:  

Dokker er da ikke bortskjemte drittbikkjer - de har bare litt ehhh... prinsessenykker :aww:.

Vingummi? :o Du tar virkelig av du *flir* 

Jeg vet - det må være været eller noe, tror jeg.... 

Bjørk er koselig, og skygge er greit å ha innimellom :aww: Særlig når man har hunder som ikke har vett på å ta det rolig selv om de er steikende sol :P 

De er IKKE koselige når de lager skygge der du vil sitte når det er sol - og bikkjer kan finne seg skygge annet sted :aww:

Jeg hadde planer om å bade Ali i dag, men en runde i hagen senere så er hun full av gress og shit igjen, og jeg har herpa hånda mi på raking og morrans børsting, så jeg tror kanskje bading og blåsing må vente til i morra :lol:  

Her er prinsessen nybadet og velduftende igjen... i motsetning til linselusa i bakgrunnen. Han er verken nybadet eller spesielt velduftende... heller tvert i mot *sukk*.
12006385_1186190668074807_17139640511981

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite utdrag fra samtalen mellom meg og damen jeg møtte på tur:

"Den schæferen du har der, er den snill?"

"Det er ikke en schæfer, det er en belger."

"Åja. Ja, så klart, jeg hadde jo sånn selv før." 

Jeg måtte fnise litt av damen :P Til hennes forsvar var hennes tidligere hund grå, mens min er rød. :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

@rosinbolle Haha, høres kjent ut! Jeg møtte en skoleklasse på tur en gang og noen av jentene nistirret på terven når de gikk forbi meg. Idet de hadde passert hørte jeg en av jentene si: "Herregud, så dere hvor liten og tynn den schaferen var? Stakkars!" med en sjokkert stemme :P Jeg er blitt så vant til at folk kaller henne schafer/schaferblanding, at da jeg ringte politiet for å melde henne savnet sa jeg schaferblanding :lol: Måtte rette meg opp da, sånn i tilfelle noen som så at det var en belger hadde sett/funnet henne og ringt inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi traff på en ugle på kveldsturen, hvor kult er ikke det? Den skreik og skreik til oss, tror kanskje at den var irritert på hodelykta mi? Jeg har sjekket både på youtube og i en bok med lydspor som jeg har, og funnet ut at det mest sannsynlig var en kattugle.

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, det må jeg si.

Mister lapphund sin matfar sende meg sms i dag, og lurte på om jeg er hjemme i morgen på dagen, eller om jeg skal skrive oppgaven min på jobb.. 

Det var ikke et problem at jeg må dra omtrent når han tenkte å komme, han hadde planlagt at han skal innom grustaket og hente pukk med tilhengeren sin, og reparere veien min som ble ødelagt i flommen.

Det betyr altså at han skal kjøre fire mil bare for å ordne veien min mens jeg ikke er hjemme, også fire mil hjem igjen...

Snill, eller! :wub:

 

Måtte også flire litt av den søte naboen min som kom løpende da jeg var ute med T og B her om dagen. Hun sa at du, nå må vi snakke sammen! Jasså, må vi det, sa jeg? Hun lurte på om jeg hadde fått meg kavaler? Hun hadde nemlig sett at det var en herremann her flere ganger nå, som hadde klippet plenen min i lengre tid i virkelig striregn, så da tenkte hun at det må jo bety noe.:D Samtidig presiserte hun at det på ingen måte er slik at de følger med på hva jeg driver med. Altså. Neida, så...:ahappy:

Endret av Klematis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite utdrag fra samtalen mellom meg og damen jeg møtte på tur:

"Den schæferen du har der, er den snill?"

"Det er ikke en schæfer, det er en belger."

"Åja. Ja, så klart, jeg hadde jo sånn selv før." 

Jeg måtte fnise litt av damen :P Til hennes forsvar var hennes tidligere hund grå, mens min er rød. :)

Jeg møtte på en utstillingsdommer en dag som sa jeg hadde en veldig flott hollender :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dokker er da ikke bortskjemte drittbikkjer - de har bare litt ehhh... prinsessenykker :aww:. 

Jeg vet - det må være været eller noe, tror jeg.... 

De er IKKE koselige når de lager skygge der du vil sitte når det er sol - og bikkjer kan finne seg skygge annet sted :aww:

Her er prinsessen nybadet og velduftende igjen... i motsetning til linselusa i bakgrunnen. Han er verken nybadet eller spesielt velduftende... heller tvert i mot *sukk*.
12006385_1186190668074807_17139640511981

Ah, er det sånn det er? Greit å vite :lol: Lille dokka har bare prinsessenykker hun :ahappy: Men! Hun holder fortsatt kjeft og sitter rolig til jeg er ferdig med å klippe klørne hennes! :D 

Ja, det er typisk vingummivær nå, egentlig *fnis* Jeg drikker kakao som om jeg fikk betalt for det da.. hehe

Men vi har så stor hage at vi kan sitte i sola selv om vi har bjørk vi, skjønner du :P 

Ingen av de hårete dyrene her er nybada og lukter godt. Snarere tvert i mot, de lukter vondt, begge to. Terven derimot, som ikke har blitt badet siden tidlig i sommer, hun lukter godt :ahappy: Men hun lukter nesten alltid godt :ahappy: 

Et lite utdrag fra samtalen mellom meg og damen jeg møtte på tur:

"Den schæferen du har der, er den snill?"

"Det er ikke en schæfer, det er en belger."

"Åja. Ja, så klart, jeg hadde jo sånn selv før." 

Jeg måtte fnise litt av damen :P Til hennes forsvar var hennes tidligere hund grå, mens min er rød. :)

:lol: Jeg har også hørt noen sånne. Enten så har de hatt belger før sjøl, eller så har de hatt schäfer. Det er tydeligvis to veldig like raser, selv om jeg ikke syns det ser sånn ut :lol: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...