Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

 

 

 

Æsj, da får jeg lete videre. Selv om de ikke skal stramme båndene, så blir det bare til at jeg ikke gidder å bruke dem hvis de ikke er gode å holde i. Og om refleksen er dårlig, så er hele poenget borte. Jeg har jo gode lærkobbel :/

Hvorfor vil du ikke ha flettet?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Hundekjørermann høres ut som en økonomisk katastrofe :lol: Men det så skikkelig herlig ut! God start på dagen :D

Jeg venter på at klokka skal bli 14 så vi kan dra og trene lydighet. Og så later jeg som om jeg ikke kan gjøre noe fornuftig før det, for det er jo tross alt bare to timer :P

Jeg sitter og letter etter reflekskobbel. Jeg vil ha ca 180 cm langt, ikke flettet, tre forskjellige farger (hvilke forskjellige farger er ikke så viktig), god refleks, solid og godt å holde i. Det eneste som fyller alle kriteriene så langt er hurrta. Supersolid trenger det jo ikke å være, de skal gå pent i bånd, så der holder nok hurrta. Men er det noen som vet om refleksbåndene deres er gode å holde i?

Har du sett på Rukka sine bånd? Jeg har det som heter Bliss polar til valpen og det har utrolig godt håndtak - lengden kan reguleres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Æsj, da får jeg lete videre. Selv om de ikke skal stramme båndene, så blir det bare til at jeg ikke gidder å bruke dem hvis de ikke er gode å holde i. Og om refleksen er dårlig, så er hele poenget borte. Jeg har jo gode lærkobbel :/

Du kan jo bare kjøpe slike og ha på lærkoblene dine.....?

http://www.horze.no/hodelag/horze-bzeen-refleks-for-tøyler-og-hodelag-4.pakning/29025.html

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyttisøren jeg er trøtt :yawn: Vekt av Trym som hadde tidenes snorkekor samtidig som han lå på rygg under dyna mi og strakk på alle fire beina :P Greit å stå opp nå da så jeg får sove igjen til natta.... Fant ut at husfliden leier ut brudekroner da :D De originale blir desverre ikke leid ut lengre pga slitasje, men en kopi er bedre enn ingenting. Håper bare de ikke skal ha en formue i leie!

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at husfliden leier ut brudekroner da :D De originale blir desverre ikke leid ut lengre pga slitasje, men en kopi er bedre enn ingenting. Håper bare de ikke skal ha en formue i leie!

Noen lokale husflidslag/bondekvinnelag/historielag har også kroner de leier/låner ut til de som ønsker i sitt område. Sånn hvis dere skal gifte dere litt i urenluren- strøk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var reglene for reklame av seg selv i andre tråder? :)

"§1.9

Annonser/reklame skal kun legges i forumene for Kjøp & Salg. Alle tråder opprettet utenom dette dedikerte området som kan tolkes som reklame eller rekruttering til tjenester for egen vinning slettes. Affiliatelenker, eller lenker som på en eller annen måte tjener deg økonomisk tolereres ikke og vil bli fjernet. Unntaket er at man har lov til å svare på en tråd hvor en bestemt tjeneste eller produkt etterspørres og man kan tilby dette. Misbruk av dette kan medføre utestengelse for en periode eller for alltid. For generelle annonseavtaler, send en e-post til post@hundesonen.no."

Sjekka sjøl for ikke så lenge siden, mulig vi tenker på samme innlegg. :P

Akkurat nå skal jeg se en episode med Grey's og strikke litt, før jeg og bikkjedyrene skal ut og se om kantarellene har vokst seg litt større siden sist. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen lokale husflidslag/bondekvinnelag/historielag har også kroner de leier/låner ut til de som ønsker i sitt område. Sånn hvis dere skal gifte dere litt i urenluren- strøk

Jeg tror de eneste originale brudekronene på Sunnmøre er på museet der, og de har sluttet å låne de ut pga slitasje. Så da må det nesten bli en kopi :) Men takk for tips, det skader jo ikke å sjekke ut om det finnes flere i omløp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten så sliten. Og Prima er sliten, deilig. Det burde hun etter å ha drasset rundt på sin overvektige hundematmor i fire timer.

Så har jeg vært vill og gal og meldt meg på stevne i rally...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere er sjansen at det firma vil ordne 1:2 turnus istedenfor vanlig turnus? Kan man egentlig jobbe slike skift i helsesektoren, noen som vet?

De mangler folk, skikkelig.. Det vet jeg, så jeg liker å tro det er håp :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pavlova i ovnen her og, denne gangen klappet den fullstendig sammen da, jaja, smaker vel bra uansett. :ahappy:

Bonden har kommet frem omsider, orket ikke styre med hundene inne i natt (må ha inn bilburet) så de sover i bilen i natt, satser på at de ikke holder naboene våkne.

Blir uansett ikke mange timer til jeg skal opp med lillemor. Jage bonden opp med henne i morgen kl 7-8 utgår gitt.

Min pavlova smuldret omtrent helt i stykker, men det var det jo ingen som så etter at den var pyntet. :P Den gjorde uansett stor lykke i familieparty på verandaen.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør igjen jeg! Noen her som har brukt Petal cleanse(mot dyreallergi) over tid?

Ønsker også å kjøpe flasker om noen soniser har det liggende :) Begynt å bruke de fast, og sparer gjerne litt på å kjøpe hos noen som ikke trenger de lengre el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var reglene for reklame av seg selv i andre tråder? :)

Det er ingen restriksjoner på kontaktannonser, så lykke til! :D

Min pavlova smuldret omtrent helt i stykker, men det var det jo ingen som så etter at den var pyntet. :P Den gjorde uansett stor lykke i familieparty på verandaen.

Det er det fine med pavlova - alt kan dekkes med krem og vaniljekrem og bær. X'en har bursdag neste helg, så da blir det pavlovakake. Hun har ingen favorittkake, så da fikk jeg bestemme menyen.

Foenix og jeg er i Finland på utstilling. Noen ganger kommer en hjem med heder og ære, og andre ganger kommer en hjem med sånt:

11855678_10155809962715136_3426783175338

  • Like 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen restriksjoner på kontaktannonser, så lykke til! :D

Det er det fine med pavlova - alt kan dekkes med krem og vaniljekrem og bær. X'en har bursdag neste helg, så da blir det pavlovakake. Hun har ingen favorittkake, så da fikk jeg bestemme menyen.

Foenix og jeg er i Finland på utstilling. Noen ganger kommer en hjem med heder og ære, og andre ganger kommer en hjem med sånt:

11855678_10155809962715136_3426783175338

Uten å si et ord på forhånd? Jeg pleier å plage sonen med valpeskravling i flere måneder før valpekjøp! Men siden han er alldeles nydelig vakker og søt så er du tilgitt.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter ca 2 timer med Win10, må jeg innrømme at jeg liker det mye bedre enn win8! :D

Alt går kjappere, ting er lettere å finne fram på, og spill som ikke funka på win8 funker nå! Så ja, jeg har for første gang i mitt liv spilt Goat Simulator :aww:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært flink å ikke spist noe snop i helgen, men nå har jeg selvsagt skikkelig lyst på sjokolade. Bra at det ikke finnes noe i huset og at det er søndag :P

Skulle ønske jeg var like flink som deg! :)

Samboern har dratt på jobb igjen, men denne gangen var det ikke like trist da han dro for om fem dager er han hjemme igjen og ferdig med den jobben. Hundene har fått en liten tur i nærområdet og vom til middag, så nå tenker jeg å rigge meg til i sofaen med en film :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Hva tror dere er sjansen at det firma vil ordne 1:2 turnus istedenfor vanlig turnus? Kan man egentlig jobbe slike skift i helsesektoren, noen som vet?

De mangler folk, skikkelig.. Det vet jeg, så jeg liker å tro det er håp :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Spørs hvor mange i firmaet som er villig til å gjøre det samme. Men krysser fingrene for at du får det til. Det trengs jo fem personer for å bemanne en stilling 365 dager i fem skifts ordningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror dere er sjansen at det firma vil ordne 1:2 turnus istedenfor vanlig turnus? Kan man egentlig jobbe slike skift i helsesektoren, noen som vet?

De mangler folk, skikkelig.. Det vet jeg, så jeg liker å tro det er håp :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Aner ikke noe om hvor sjanse det er for at det skjer, men finnes slike turnuser i helsesektoren ja :)

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvor mange i firmaet som er villig til å gjøre det samme. Men krysser fingrene for at du får det til. Det trengs jo fem personer for å bemanne en stilling 365 dager i fem skifts ordningen

Det er offentlig sektor, så regner med at de kanskje ikke er like runde i kantene der :lol:

Men de søker etter 2 nye stillinger, har gjort lenge, så kan jo hende jeg har flaks :) mtp at de står i fare å måtte stenge i helgene pga for lite folk, så er det jo håp..

Men jeg vet ikke om jeg funker med å være borte fra hele bønsjen her ei hel uke.. Og så må jeg jo sjekke om flypriser og slikt.. Kan jo ikke bruke opp hele lønna på flybilletter liksom :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å si et ord på forhånd? Jeg pleier å plage sonen med valpeskravling i flere måneder før valpekjøp! Men siden han er alldeles nydelig vakker og søt så er du tilgitt.

Jeg er ganske sikker på at jeg sa at jeg og Foenix skulle til Finland på utstilling, altså! :innocent:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste feriedagen i dag. Følgende forberedelser på jobblivet er gjort: lade jobbtelefonen. Jeg nekter å skru den på før jeg må :P Vil ikke vite hvor mange e-poster jeg har fått...

Fin helg! Hadde hyggelig besøk både på fredag og lørdag, lørdagsbesøket overnatta til og med. Vi har fått smakt på sommertemperaturen og vi har fått ferdig nest siste veggen på stua. Lister er bestilt og kommer på tirsdag, så nå er vi straks ferdige! :D Om en time stikker vi dessuten på kino. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...