Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Nei, kanskje vi skulle hive oss rundt og leke litt på ag-banen i Frognerparken. Det har ikke vært noen der, bortsett fra oss denne sommeren. Kjempedeilig :) Til og med Hundejordet har vært nærmest hundefritt!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber på NMBU, ja. Jobber ikke overtid nå, men jobber jo i helga og syns det hadde vært greit med helgetillegg tross alt. Hvor finner jeg reglene som sier at jeg har krav på helgetillegg når jeg er timelønnsansatt?

Tiden går fort! Fire år siden jeg så på for første gang og ble litt skremt over hva foreningene her drev på med. :P I år var jeg med i Touren for andre gang og fikk bare skrubbsår på begge albuer + legger og knær. :D Vi var i ferd med å vinne heatet vårt helt til Hunnkattene stakk av med traktoren vår. :(

Hva studerte du her på Ås? :)

Gikk Naturvitenskapelig linje, den var 5 årig da, men det endret seg iløpet av studietiden. Så endte opp med en Bachelor i matematisk naturvitenskaplige fag og en master i husdyrbiologi, retning etologi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, det så helt nydelig ut :D Så synd at venninna mi slutta med hundekjøring, det var så gøy å være med henne ut! Jeg må finne meg en hundekjørermann altså.

Bra start på dagen ja! Har vært for varmt til å trene de siste dagene, så veldig glad for å ha fått kommet oss ut i dag.

Hundekjørermann anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra start på dagen ja! Har vært for varmt til å trene de siste dagene, så veldig glad for å ha fått kommet oss ut i dag.

Hundekjørermann anbefales :)

Ja, det skjønner jeg er en god start på dagen :)

Ja, du får sende potensielle kandidater til meg, hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh grøss! Hatt hundene her i mindre enn 10 timer, og allerede plukket 5 kravlende flått av hottie. Føler det kravler og kryper over hele meg og lurer på hvordan gutta og bror sin hund egentlig ser ut, ikke like enkelt å se på dem.

Det varierer veldig fra hund til hund hvor mye flått de får på seg. Det er ikke sikkert de er så ille.

Flåttmiddel anbefales på Sørlandet!

I går gikk jeg opp på Ulriken fra Montana. Tidligere har jeg alltid tatt banen opp. Planen var egentlig å finne nederste cachen, men så "plutselig" var vi så høyt oppe at en likegodt kunne presse seg helt opp

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer veldig fra hund til hund hvor mye flått de får på seg. Det er ikke sikkert de er så ille.

Flåttmiddel anbefales på Sørlandet!

I går gikk jeg opp på Ulriken fra Montana. Tidligere har jeg alltid tatt banen opp. Planen var egentlig å finne nederste cachen, men så "plutselig" var vi så høyt oppe at en likegodt kunne presse seg helt opp

Burde vel ha noe på dem ja. Fant to på kasko og, ingen som hadde bitt seg fast da, men grøss.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Bra start på dagen ja! Har vært for varmt til å trene de siste dagene, så veldig glad for å ha fått kommet oss ut i dag.

Hundekjørermann anbefales :)

Hundekjørermann høres ut som en økonomisk katastrofe :lol: Men det så skikkelig herlig ut! God start på dagen :D

Jeg venter på at klokka skal bli 14 så vi kan dra og trene lydighet. Og så later jeg som om jeg ikke kan gjøre noe fornuftig før det, for det er jo tross alt bare to timer :P

Jeg sitter og letter etter reflekskobbel. Jeg vil ha ca 180 cm langt, ikke flettet, tre forskjellige farger (hvilke forskjellige farger er ikke så viktig), god refleks, solid og godt å holde i. Det eneste som fyller alle kriteriene så langt er hurrta. Supersolid trenger det jo ikke å være, de skal gå pent i bånd, så der holder nok hurrta. Men er det noen som vet om refleksbåndene deres er gode å holde i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde vel ha noe på dem ja. Fant to på kasko og, ingen som hadde bitt seg fast da, men grøss.

Siden du ikke skal være der så lenge med hund og har småbarn, gå for påflekkingsmiddel fx expot. Scalibour halsbånda skal bruke ei uke før de virker skikkelig, så det er jo litt liten vits i... Tipper du kan få resept over telefon på mandag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundekjørermann høres ut som en økonomisk katastrofe :lol: Men det så skikkelig herlig ut! God start på dagen :D

Jeg venter på at klokka skal bli 14 så vi kan dra og trene lydighet. Og så later jeg som om jeg ikke kan gjøre noe fornuftig før det, for det er jo tross alt bare to timer :P

Jeg sitter og letter etter reflekskobbel. Jeg vil ha ca 180 cm langt, ikke flettet, tre forskjellige farger (hvilke forskjellige farger er ikke så viktig), god refleks, solid og godt å holde i. Det eneste som fyller alle kriteriene så langt er hurrta. Supersolid trenger det jo ikke å være, de skal gå pent i bånd, så der holder nok hurrta. Men er det noen som vet om refleksbåndene deres er gode å holde i?

Jeg har ett refekskobbel fra Hurtta, og det er ikke noe godt å holde i. Men det er 3-4 år gammelt, så kan hende de har laget noen nå som er bedre å holde i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundekjørermann høres ut som en økonomisk katastrofe :lol: Men det så skikkelig herlig ut! God start på dagen :D

Jeg venter på at klokka skal bli 14 så vi kan dra og trene lydighet. Og så later jeg som om jeg ikke kan gjøre noe fornuftig før det, for det er jo tross alt bare to timer :P

Jeg sitter og letter etter reflekskobbel. Jeg vil ha ca 180 cm langt, ikke flettet, tre forskjellige farger (hvilke forskjellige farger er ikke så viktig), god refleks, solid og godt å holde i. Det eneste som fyller alle kriteriene så langt er hurrta. Supersolid trenger det jo ikke å være, de skal gå pent i bånd, så der holder nok hurrta. Men er det noen som vet om refleksbåndene deres er gode å holde i?

Greie nok, men synes refleksen er dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Jeg har ett refekskobbel fra Hurtta, og det er ikke noe godt å holde i. Men det er 3-4 år gammelt, så kan hende de har laget noen nå som er bedre å holde i :)

Greie nok, men synes refleksen er dårlig.

Æsj, da får jeg lete videre. Selv om de ikke skal stramme båndene, så blir det bare til at jeg ikke gidder å bruke dem hvis de ikke er gode å holde i. Og om refleksen er dårlig, så er hele poenget borte. Jeg har jo gode lærkobbel :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, da får jeg lete videre. Selv om de ikke skal stramme båndene, så blir det bare til at jeg ikke gidder å bruke dem hvis de ikke er gode å holde i. Og om refleksen er dårlig, så er hele poenget borte. Jeg har jo gode lærkobbel :/

Når det gjelder refleks så har jeg ikke sett noen som kan matche de fra norsk hundeutstyr, men de er flettet da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundekjørermann høres ut som en økonomisk katastrofe :lol: Men det så skikkelig herlig ut! God start på dagen :D

Jeg venter på at klokka skal bli 14 så vi kan dra og trene lydighet. Og så later jeg som om jeg ikke kan gjøre noe fornuftig før det, for det er jo tross alt bare to timer :P

Jeg sitter og letter etter reflekskobbel. Jeg vil ha ca 180 cm langt, ikke flettet, tre forskjellige farger (hvilke forskjellige farger er ikke så viktig), god refleks, solid og godt å holde i. Det eneste som fyller alle kriteriene så langt er hurrta. Supersolid trenger det jo ikke å være, de skal gå pent i bånd, så der holder nok hurrta. Men er det noen som vet om refleksbåndene deres er gode å holde i?

det er vel egentlig jeg som er værst men ikke si det til noen :) All fritid og økomoni kanaliseres i en retning...

har reflekskobbel fra coop jeg men det er ensfarga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Noen som har hatt hund på smertestillende over lengre tid, som kan si noe om hvor fort dere merket endringer på hunden?

Av smertene så så jeg endringen med en gang. bivirkninger har vel vært fra ikke noe til etter tre måneder før dem kom. Den som jeg ikke merket bivirkninger de med smertestillende i ca tre år. HAr hørt at hunder har kunnet leve 7 -8 år uten bivirkninger på smertestillende også. Så ja du må bare se tiden ann og tenke at minien skal ha et fullverdig liv den tiden han har igjen. Fullverdig blir det jo ikke med smerter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...