Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Guest Belgerpia

Husker nemlig ikke jeg heller :P

Resultatene fra agilityuken ble endelig lagt inn, så tenkte å søke om tittel i ag. Fikk feilmelding når jeg sendte skjema, men når jeg skulle søke på nytt fikk jeg beskjed om at jeg allerede hadde en søknad inne. Så begynte jeg å lure på om jeg hadde fått bekreftelsesmail på de andre titlene hans, men kom ikke på det. Jaja, får vente litt å se :)

Har du søkt elektronisk så får du beskjed når søknaden er behandlet og godkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skjøt fra militærleiren når vi gikk tur idag - ble fin skuddtrening for valpis. Skuddfaste hunder vi gikk med og han var meste opptatt av å valpe seg og spise og tygge og bite og løpe :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... venter jeg på at klokka blir så mye at jeg kan dra hjem fra jobb, glo på valper, sove litt, gå tur med hunder, spise god middag med kake til dessert. Sove til natten som kommer.

Dessverre er det jobb i morgen også, men så har jeg nesten to uker uten et skift. Og det blir egentlig ganske deilig.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG!

11811567_10153073096207108_1022002834279

Nomin, 5 søte små, eller...de blir søte om et par uker :) Gratulerer :)

Er egentlig det jeg tenker og. ., vgs var jo et annet liv :P hadde sikkert vært fint på cven for 10 år siden.

Har alltid bare fått jobber uten å søke, så har flaut nok ikke satt opp cv før nå...

Sent fra min SM-T525 via Tapatalk

Jeg er 40år og har aldri skrevet en cv, jeg har alltid fått jobb igjennom kjente osv :)

@Mud Så at de hadde gitt han bort til noen andre, det er helt ok :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok på meg shorts siden det var så godt og varmt ute, og ca halvveis kom det mørke skyer på himmelen. Rett før vi kom hjem kom det så vidt noen dråper med regn, og i det vi hadde kommet inn døra hølja det ned :P

Gutta fikk seg forresten nytt utstyr i dag, sele, kobbel og halsbånd fra Hurtta. Endelig begynner de å ha litt matchende utstyr, og jeg blir litt roligere i sjela :P

20012158909_b5443a10d3_z.jpg

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det så stappfullt i byen at det ikke engang gikk an å oppdrive en lovlig parkeringsplass - så jeg feilparkerte.... Det er en lovlig plass da, så jeg sto ikke i veien for noen, men det er soneparkering der. Byen myldra av folk, og med strålende vær så ble det skikkelig sydenstemning :D Artig :ahappy: Handla ingenting da. Var for lange køer overalt til at jeg gadd, siden jeg ikke hadde behov for noe. Nå hjemme hos jentene mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe er som å sette seg ned for å tisse etter en lang dag på jobben, lene deg litt bakover når du sitter for å så få ræva spylt fordi du kommer borti touchknappen man "trekker ned" med :lol:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Har du søkt elektronisk så får du beskjed når søknaden er behandlet og godkjent.

Så ingen bekreftelsesmail på at man har sendt søknad? Husker at jeg fikk mail på at de første titlene vel godkjent, men ikke om jeg fikk bekreftelse på at det var sendt inn? :) Men da satser jeg på at den kom igjennom tross feilmelding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun skal inn for full test på cushing.... Hun har tre ganger forhøyet verdier. De skulle diskuterer flere seg imellom så ringe på mandag med en plan.

Tre ganger forhøyet på hva da?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun skal inn for full test på cushing.... Hun har tre ganger forhøyet verdier. De skulle diskuterer flere seg imellom så ringe på mandag med en plan.

Huff da. Håper dere får bedre nyheter enn dere frykter :hug:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@AnetteN håper prøvesvarene er bedre enn du frykter!

Nomin, 5 søte små, eller...de blir søte om et par uker :) Gratulerer :)

Klart de små gryntepølsene er søte allerede nå, de har sin egen variant av søt :)
Men jeg er enig i at de blir mer "valper" om en 3 ukers tid. Nå er de som sagt gryntepølser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fetter og jeg har vært på fin tur i regnet og har blitt gjennomvåte begge to. Nå er vi hjemme og det har sluttet å regne. :getlost:

Han lekte fint med en hund vi møtte på tur, og eieren spurte hva han var blanding av. Ikke den første som stiller det spørsmålet. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepper løp med snuten først på en knust ølflaske på tur, han. Godt han var for opptatt med godbiten han ble tilbudt til å ha vondt. Gikk fint, heldigvis! Et pittelite kutt (som blødde helt SYKT mye) som nå er fint og rent og tørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Klematis

Jeg må snart slutte å gå tur i nabolaget her. Enten er det aggressive terriere med ufine eiere, eller det er orm.

I dag traff vi 2 stålorm og en baby huggorm. Huggormen så mistenkelig død ut, heldigvis.

Har ikke sett en så liten en før, den hadde vært meget skummel hvis den hadde rørt på seg. Så ut som en liten brun pinne, det eneste mistenkelige med den pinnen var sikksakkmønsteret på ryggen.

Fysj. Det er ikke så mange alternativer for hvor man skal gå rundt her hvis man ønsker litt variasjon.Ekkelt er det, jeg har mer enn nok med å se hvor jeg selv går, må jo følge med på hvor disse firbeinte setter føtter og snute også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG!

11811567_10153073096207108_1022002834279

Velkommen til verden!

...har jeg kjøpt 3 bøker bare for å finne kallenavn i valpekassen. Har bare hatt de på lydbok og klarer ikke google meg fram til hvordan de någet spesielle navnene skrives :lol:

Det er dedikert oppdretter, det!

En uke til jeg gifter meg :D

Lader opp med venninne sitt bryllup idag <3

Ooh, så fort tiden går, det var jo nettopp lenge til.

Tre timers søvn i går og fem timer i natt. Gjett hvem som skal legge seg tidlig i dag! Men det har vært en fin dag på rasespesial, selv om resultatene ikke var de beste. Knallkritikk, så vi kommer sterkere tilbake for den dommeren når Foenix har bedre dagsform.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om hun skal inn for full test på cushing.... Hun har tre ganger forhøyet verdier. De skulle diskuterer flere seg imellom så ringe på mandag med en plan.

Forklarer det evt labbene hennes? (Jeg bare spør, for bildet av den poten så helt vanvittig ut... :( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...