Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå August


Tricolor
 Share

Recommended Posts

Guest Klematis

Si meg en ting,selv om jeg synes det høres litt rart ut. Er diaré noe som kan dukke opp i forbindelse med løpetid? Halve soveromsgulvet og kjøkkengulvet mitt er nemlig bokstavelig talt sprayet ned, og jeg skjønner ikke hva som utløste en så veldig løs mage. Fin form ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Måå bare dele! Se, pappa smiler!! Har ikke sett han smile siden før hjerneslaget for 5-6år siden!

Woho, jeg fikk drømmejobben!!!! :D :banana:

Ups, jeg skal gifte meg neste år jeg

Posted Images

Guest Klematis

For en gjeng. Den ene har diaré, og den andre skvetter litt her og der inne, fordi han ikke gidder å gå ut for å tisse når det regner. Så da fikk ho mor det travelt med å vaske hele huset med salmiakk, og nå skal vi forhåpentligvis komme oss avgårde til Oslo, så Timmy får oppdatert helse-statusen sin hos kiropraktor/veterinær Renate Nydal på Alnabru. Håper vi finner fram, da. Bønder i byen og så videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke godt av å stort sett ha fri på formidagene, det har gjort at jeg er blitt fan av serien deadliest catch på discovery :P Hvem skulle tro at en gjeng krabbefiskere både er interessant og underholdende å se på? :P 

Jeg hadde en periode der jeg spiste frokost til "millionær søker kjæreste".. Jeg er sikker på at jeg mistet hjerneceller litt om litt :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en periode der jeg spiste frokost til "millionær søker kjæreste".. Jeg er sikker på at jeg mistet hjerneceller litt om litt :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

Åå det der drev jeg med å... hjelpes!

Jaja nå er det ikke tid for TV titting :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på Stormberg og levert/byttet en bukse (søm som var begynt å gå opp), fikk et anfall og dro innom Meny og kjøpte røkt torsk, og på Hund som hobby etter hvetekimolje til Audi (håper fremdeles på pels til EDS...). Nå skal jeg ut og klippe plen. Effektiv formiddag!

Forøvrig er det så mange som reagerer på at jeg sier at det er ettermiddag når klokka er ett. Men det er jo logisk?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig er det så mange som reagerer på at jeg sier at det er ettermiddag når klokka er ett. Men det er jo logisk?!

Jeg reagere på at så mange ikke skjønner at formiddag er før klokken 12 og ettermiddag er etter klokken 12!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på Stormberg og levert/byttet en bukse (søm som var begynt å gå opp), fikk et anfall og dro innom Meny og kjøpte røkt torsk, og på Hund som hobby etter hvetekimolje til Audi (håper fremdeles på pels til EDS...). Nå skal jeg ut og klippe plen. Effektiv formiddag!

 

 

Forøvrig er det så mange som reagerer på at jeg sier at det er ettermiddag når klokka er ett. Men det er jo logisk?!

Det er jo den egentlige definisjonen, men for meg er det morgen frem til 12, formiddag frem til ca 3, ettermiddag frem til ca 6 og så resten kveld :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fått tak i inntakskontoret... Mannen ble like forvirret som meg hva som foregår med søknaden min, men skulle prøve å finne en løsning før andreinntaket i dag. Så fikk jeg bare vente på telefon eller sjekke inntak i morgen. Æsj, hater usikkerhet!

Hva gjør man om man har rett på studieplass som ikke er blitt tatt med i beregningen, som da medfører at man ikke blir satt i rekken riktig og noen andre fyller den plassen? Må de lage ekstra studieplass? For de kan jo tross alt ikke kaste noen ut fra sin plass :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvistplukking! :gaah: Jeg syns det var noen som nevnte at belgerpels er nesten vedlikeholdsfri... Men stumpen er jo full av små kvister og biter av granbar som vikler seg helt ekstremt inn.

Jaja, skal i skogen og samle mer kvist nå snart.

Husk å sjekke mellom beina og, i lysk område. Khal tover sinnsykt fort der, så jeg har måttet klippe bort masse pels der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin tur som ble litt annerledes enn jeg hadde tenkt pga sau på utmarksbeite. Neste gang skal jeg gå i en litt annen retning også, så vi ikke treffer vei og sivilisasjon så fort :P Jaja, hundene ble slitne selv om de måtte gå i bånd langs veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagere på at så mange ikke skjønner at formiddag er før klokken 12 og ettermiddag er etter klokken 12!

Vært på Stormberg og levert/byttet en bukse (søm som var begynt å gå opp), fikk et anfall og dro innom Meny og kjøpte røkt torsk, og på Hund som hobby etter hvetekimolje til Audi (håper fremdeles på pels til EDS...). Nå skal jeg ut og klippe plen. Effektiv formiddag!

Forøvrig er det så mange som reagerer på at jeg sier at det er ettermiddag når klokka er ett. Men det er jo logisk?!

I mitt hode er middag ikke midt på dagen som i kl 12:00, men på det tidspunktet folk flest spiser middag, altså sånn 16:00 - 17:00. Middagstid er klokka 12 bare på pleiehjem. Gamlinger!

Endelig en smak av egentlig sommer, d.v.s. så varmt at man kan sitte ute selv om det ikke er direkte sol. Har lest mange kapitler i boka mi (Gullgutten av Jon Michelet), mens hundedrogene har slanget seg på verandagulvet. Nå kjente jeg noen regndråper og trakk inn, men det begynte visst ikke å regne. Værradaren på YR viser at et kraftig regnvær strøk forbi noen mil lenger vest.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt hode er middag ikke midt på dagen som i kl 12:00, men på det tidspunktet folk flest spiser middag, altså sånn 16:00 - 17:00. Middagstid er klokka 12 bare på pleiehjem. Gamlinger!

Fra gammelt av så spiste folk middag klokka 12, det er jo derfra begrepet kommer :)

Hos mormor så var det alltid frokost klokken 7, middag klokken 12, nons rundt 15-16 og kveldsmat 19 eller 20 (husker ikke helt)

Red: Eller så er det kanskje sånn pga det @JeanetteH sier og.

Endret av Stine
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...