Symra&Pippin Skrevet 8. August 2015 Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 unngå mat pakket i plast... da lever ikke grønnsaker lenge hos meg Jeg pleier liksom fordelen en fersk grønnsak på flere måltider og spiser sjeldent det samme to dager etter hverandre. Blir mye forbruk isteden da? http://www.matmerk.no/no/okologisk/helse-og-livsstil/okovennlig-og-plastfri-oppbevaring-av-mat Det er kanskje litt feil å oversette negerbolle med negroballs? Det bare datt ut, helt spontant i samtale med en nederlender her *ler* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 8. August 2015 Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 Det er kanskje litt feil å oversette negerbolle med negroballs? Det bare datt ut, helt spontant i samtale med en nederlender her *ler* Kanskje pittelitt ...nyter jeg kaffen min innendørs og sitter og ser ut på sola. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 8. August 2015 Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 Da har jeg giftet bort min kjæreste @Enits ! Fantastisk brud og vielse! Undertegnede gråt sine modigste tårer når hun gikk opp kirkegulvet i all sin prakt! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 8. August 2015 Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 Det er kanskje litt feil å oversette negerbolle med negroballs? Det bare datt ut, helt spontant i samtale med en nederlender her *ler* En eldre dame jeg jobba med før, kom tilbake fra kantina helt rød i ansiktet. Hun hadde nemlig stått bak en neger (eller en med afrikansk opprinnelse for å være pk) som skulle handle en negerbolle i køen. Så hun sto der og tenkte at ja nå får man jo ikke bruke ordet neger lenger, så hva skal man egentlig kalle negerboller da. Når han foran i køen hadde betalt, glemte han igjen negerbollen sin. Og hun roper etter ham NEGER NEGER DU GLEMTE BOLLEN DIN! :D 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 8. August 2015 Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 Ok. Nok et idiotspørsmål fra lite bereist sonenmedlem. Kan sluker taes med i håndbagasje? @JeanetteH? Edit: Gratulerer @Enits ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 8. August 2015 Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 Pippin: Men det meste man kjøper er jo alt pakket i plast. Spesielt det økologiske som ofte ikke selges løst. Mud: Vet ikke, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 8. August 2015 Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 Ok. Nok et idiotspørsmål fra lite bereist sonenmedlem. Kan sluker taes med i håndbagasje? @JeanetteH? Edit: Gratulerer @Enits ! Fikk denne som googleresultat ihvertfall http://www.fiskersiden.no/forum/index.php/topic/64687-reise-med-fiskeutstyr/usikker på om det er endringer siden 2013 i regelverk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 8. August 2015 Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 Jeg fant kortholderen i senga til Thea, under teppet hennes. Teppet var godt pakket sammen, så hun har lagt en god innsats i å gjemme den Jeg trodde ikke katter gadd slikt, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 8. August 2015 Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 Fikk denne som googleresultat ihvertfall http://www.fiskersiden.no/forum/index.php/topic/64687-reise-med-fiskeutstyr/usikker på om det er endringer siden 2013 i regelverk? Takk! Vi tar sneller og sluk med I håndbagasje da, fiskestengene har egen koffert Blir ikke mye plass igjen *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 8. August 2015 Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 Det er kanskje litt feil å oversette negerbolle med negroballs? Det bare datt ut, helt spontant i samtale med en nederlender her *ler* Hjemme fra tur. Det sluttet å regne, så da gikk vi lenger enn planlagt, og jammen skulle jeg ikke hatt solbriller på siste biten Nå er vi slække alle tre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 8. August 2015 Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 Det er kanskje litt feil å oversette negerbolle med negroballs? Det bare datt ut, helt spontant i samtale med en nederlender her *ler* Nå lo jeg godt her! Da har jeg giftet bort min kjæreste @Enits ! Fantastisk brud og vielse! Undertegnede gråt sine modigste tårer når hun gikk opp kirkegulvet i all sin prakt! Hun var en nydelig brud, og det var en flott seremoni! Jeg er glad jeg gikk bort for å se på. Gratulerer så masse til @Enits 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 8. August 2015 Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 Hun ække helt tam, den der 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 8. August 2015 Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 Gratulerer til @Enits og mannen, håper dere har en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 8. August 2015 Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 Gratulerer @Enits!!! :flowers: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 8. August 2015 Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 Takk! Vi tar sneller og sluk med I håndbagasje da, fiskestengene har egen koffert Blir ikke mye plass igjen *sukk* Har du sjekket at dere får ha med fiskeutstyr som er brukt i Norge til Island? Det må vel i så fall steriliseres osv. Island er et vanskelig land. Skal man f.eks ri på Island kan du ikke ha med rideutstyr fra Norge uten videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 8. August 2015 Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 Nei mamma, jeg kan ikke passe hunden til bror når jeg tviholder på barner mitt for å få henne til å ligge rolig lenge nok til at hun husker at hun er trøtt nok til å sove. Spesielt ikke når du nettopp sa at det ikke skal hunder inn på soverommet her. Nope hjelper ikke å bli sur heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 8. August 2015 Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 Har du sjekket at dere får ha med fiskeutstyr som er brukt i Norge til Island? Det må vel i så fall steriliseres osv. Island er et vanskelig land. Skal man f.eks ri på Island kan du ikke ha med rideutstyr fra Norge uten videre. Det står ingenting om det? Jeg har funnet ut at fiskeutstyr går som sportsutstyr . Det burde stått noe I så fall synes jeg? Sent fra min SM-G901F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 8. August 2015 Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 Det står ingenting om det? Jeg har funnet ut at fiskeutstyr går som sportsutstyr . Det burde stått noe I så fall synes jeg? Sent fra min SM-G901F via Tapatalk Det må desinfiseres enten før dere drar, og da må dere ha dokumentasjon, eller ved ankomst. Det koster penger. Dere må gå på rødt og si hva det gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 8. August 2015 Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 Det må desinfiseres enten før dere drar, og da må dere ha dokumentasjon, eller ved ankomst. Det koster penger. Dere må gå på rødt og si hva det gjelder. Argh ! Jeg Google og leste det nå. Veldig merkelig at icelandair ikke opplyser om det. Da pakker jeg ut den ene snella, poden får greie seg med 1. Sambo planla å ta med to stenger , får advare han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 8. August 2015 Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 Det står ingenting om det? Jeg har funnet ut at fiskeutstyr går som sportsutstyr . Det burde stått noe I så fall synes jeg? Sent fra min SM-G901F via Tapatalk http://gofishing.is/fishing-tackle-disinfection/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 8. August 2015 Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 Det står ingenting om det? Jeg har funnet ut at fiskeutstyr går som sportsutstyr . Det burde stått noe I så fall synes jeg? Sent fra min SM-G901F via Tapatalk Mtp vi har slike regler her fra område til område, så gjelder det nok garantert Island Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 8. August 2015 Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 Mer om det her http://www.mast.is/english/frontpage/import-export/import/fishingequipment/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 8. August 2015 Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 Så et klipp fra shark week på tv. Masse hvithaier som bet i båter og var generelt skumle og fæle. Guttene: "Fisk! Fisk! Bade?" 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sbtlita Skrevet 8. August 2015 Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 Akkurat nå drikker jeg Guiness på Guinnesshuset og hører på live og ekte irsk felemusikk Dublin er fantastisk 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 8. August 2015 Rapporter Share Skrevet 8. August 2015 Inne fra hagearbeid og tur. Nå avsted og handle ingredienser til Pavlova. Innvielse av ny veranda i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts