TonjeM Skrevet 7. August 2015 Rapporter Share Skrevet 7. August 2015 Herregud, for en latterlig dårlig film jeg ser på Dinner for Schmucks? Den ble så tåkrøllende ubekvem at jeg flyktet til PC-en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 7. August 2015 Rapporter Share Skrevet 7. August 2015 Dinner for Schmucks? Den ble så tåkrøllende ubekvem at jeg flyktet til PC-en! Nei, The Transporter. Jeg avsto fra å se toeren som begynte med en gang etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 7. August 2015 Rapporter Share Skrevet 7. August 2015 Jeg fant kameraladeren. Men hvor fankern har jeg gjort av gjestedyna??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 7. August 2015 Rapporter Share Skrevet 7. August 2015 Nei, The Transporter. Jeg avsto fra å se toeren som begynte med en gang etterpå Flir.. kunne fortalt deg det på forhånd (Ja, har sett både en og to , dog ufrivillig!) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 7. August 2015 Rapporter Share Skrevet 7. August 2015 Bruksbernere. Duh! Nå er tre sølegriser badet, så er det blåsing neste. Det var en gang fredagskveldene handlet om å finne et tomt hus uten foreldre som hele vennegjengen kunne dra til Fredagene mine handlet en gang om hvordan jeg og to venninner skulle klare å snike oss avsted til et diskotek på Lade som het East End. Det var det aller tøffeste stedet i hele verden, og der var Jarle! Min spede ungdoms store avstandsforelskelse! Men vi var fjorten og fikk slett ikke lov å dra på diskotek, så vi måtte finne på dekkhistorier, og det var veldig skummelt, vi hadde strenge foreldre! Nå er den store konflikten som setter følelser i sving at Pippin ligger i dyp søvn i godstolen min, der jeg har veldig lyst til å sitte og lese akkurat nå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 7. August 2015 Rapporter Share Skrevet 7. August 2015 Forsøk på å legge om livet sitt, hva er suksessraten på sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 7. August 2015 Rapporter Share Skrevet 7. August 2015 Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal pakke ut mer av flyttelasset mitt, eller om jeg skal slappe av Begge deler frister omtrent like mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 7. August 2015 Rapporter Share Skrevet 7. August 2015 Er det ikke litt typisk at når jeg har meldt fra til bilmekanikeren min(pappa), om at det er tre uvanlige lyder i bilen min, og han kommer for å kjøre en tur med bilen for å undersøke hva det skyldes, så er det selvfølgelig ikke en ulyd noe sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 7. August 2015 Rapporter Share Skrevet 7. August 2015 Flir.. kunne fortalt deg det på forhånd (Ja, har sett både en og to , dog ufrivillig!) Den var som en ulykke - klarte ikke la være å se på Oppdatere til Win10 - yay, nay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 7. August 2015 Rapporter Share Skrevet 7. August 2015 Den var som en ulykke - klarte ikke la være å se på Oppdatere til Win10 - yay, nay? Det lurer jeg også på. Må jeg det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 7. August 2015 Rapporter Share Skrevet 7. August 2015 Valpen har skadet seg på tur i dag. Blødde fra roten på ene kloen. Han halter litt, men ser ikke ut til å ha veldig vondt. Blir ganske rolig i helgen, og potesokker Han kommer til å være sååå happy Var som sagt på tur i skogen, og møtte noen med boxere. To hanner og ei tispe. Endte med at hundene lekte så fint på et åpen område, men vi to beinte snakket Før så møtte jeg aldri hyggelige hannhunder pga Koda. Men etter at Casper kom så har jeg enn så lenge møtt bare hyggelige hanner. Alt fra valper til unghunder og voksne. Er så deilig å se at hanner kan være velfungerende de også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 7. August 2015 Rapporter Share Skrevet 7. August 2015 Sara sin katt har begynt å være ute i hagen i nyhuset. Jeg ler hvis han plutselig sitter og spiser i andre etasje her, han bruker jo å bo her når Sara er bortreist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 7. August 2015 Rapporter Share Skrevet 7. August 2015 Det lurer jeg også på. Må jeg det da? Det er det jeg håper noen kan svare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 7. August 2015 Rapporter Share Skrevet 7. August 2015 Det er det jeg håper noen kan svare på Jeg har reservert, så får vi se om jeg gidder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siljus Skrevet 7. August 2015 Rapporter Share Skrevet 7. August 2015 @Line kan svare når min er oppdatert! For øyeblikket heller jeg mot "Don't do it!!", ettersom min har stått i snart 9 timer med teksten "starter på nytt"..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 7. August 2015 Rapporter Share Skrevet 7. August 2015 @Line kan svare når min er oppdatert! For øyeblikket heller jeg mot "Don't do it!", ettersom min har stått i snart 9 timer med teksten "starter på nytt".. Egentlig en god nok grunn til å ikke gjøre det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 7. August 2015 Rapporter Share Skrevet 7. August 2015 I kveld har K drukket ett glass cognac, det hører man på snorkevolumet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siljus Skrevet 7. August 2015 Rapporter Share Skrevet 7. August 2015 Egentlig en god nok grunn til å ikke gjøre det Agreed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 7. August 2015 Rapporter Share Skrevet 7. August 2015 Kan man se Sommerbåten-sendinga live på nett noe sted? Vi har mista NRK-kanalene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 7. August 2015 Rapporter Share Skrevet 7. August 2015 @Line kan svare når min er oppdatert! For øyeblikket heller jeg mot "Don't do it!", ettersom min har stått i snart 9 timer med teksten "starter på nytt".. Gubbens PC tok 36 timer å få inn Win10 av en eller annen grunn.. min PC brukte ca 15 min.. go figure! Våre PC-er er like gamle, men gubben, som liker å leke datanerd, er sånn som ikke vil ha automatiske oppdateringer og starter dem opp manuelt, mens jeg, data-amøben, sier ja takk til alt som går av seg selv.. Gubben mente at siden han ikke hadde automatiske oppdateringer så fikk den automatiske win10 oppgraderingen hikke... veit ikke om det er grunnen men. Uansett,størrelse på PC, båndbredde, hvor mye greier man har på pc-en fra før, betyr også litt tenker jeg. Ingenting går tapt i win10 oppgraderingen, så har man mye rart på PC-en av programmer etc så tar det vel mer tid. Nå ble dere myyye klokere vedr skal/skal ikke oppgradere til win10 tenker jeg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 7. August 2015 Rapporter Share Skrevet 7. August 2015 Kan man se Sommerbåten-sendinga live på nett noe sted? Vi har mista NRK-kanalene... NRK kan man se direte på nett-TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 7. August 2015 Rapporter Share Skrevet 7. August 2015 @Enits Dette er det mest bedagelige jeg har sett på fryktelig lenge Hun sjarmerte Musikeren i senk også. Det er en liten fare for at hun blir med i bilen når vi drar på søndag 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 7. August 2015 Rapporter Share Skrevet 7. August 2015 NRK kan man se direte på nett-TV Regner med det også kan åpnes på telefon? Har ikke datamaskin heller nemmelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 7. August 2015 Rapporter Share Skrevet 7. August 2015 Regner med det også kan åpnes på telefon? Har ikke datamaskin heller nemmelig Ja de skal ha en app for sånt, men min tlf er for gammel for den slags dvs jeg har ikke testet hvor godt den fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 7. August 2015 Rapporter Share Skrevet 7. August 2015 Da har jeg endelig surret meg til å pakke. Fikk stappa det meste i kofferten, så den er ganske sprengt nå! Resten får bare ligge igjen her. Kjenner jeg savner mannen veldig idag, så det skal bli utrolig deilig å se han igjen imorgen! Blir nok en lang busstur, men det går jo somregel ganske radig. Satser på det er lite folk og at jeg får dobbelsete for meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts