Eplefe Skrevet 7. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2015 Jeg anbefaler *****'s Coffee Corner om du skal til Barcelona! Beste kaffen i byen. Edit: Nei, nei, ikke sensurer meg nå, sonen, det er et navn. S a t a n 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 7. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2015 Drink og burger på Maka Maka er også å anbefale! NAM. http://www.makamaka.es Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2015 Gikk ikke reisen bra, eller var det en annen grunn til at det har vært en hard dag? Reisen gikk forsåvidt bra, så var sikkert nerver og mangel på søvn Grei igjen nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 7. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2015 Noen som har vært i Alaska? Skal til Anchorage og Juneau om en måned! Jeg skal også være to døgn alene i Portland. Tips til ting å gjøre der som ikke får meg drept eller ranet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 7. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2015 Når er det du skal til Portland? Gubben har vært det litt i forbindelse med jobb, og skal dit nå om en ukes tid. Om du liker øl så kan han sikkert passe på deg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 7. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2015 Når er det du skal til Portland? Gubben har vært det litt i forbindelse med jobb, og skal dit nå om en ukes tid. Om du liker øl så kan han sikkert passe på deg. Første helga i juli. Synd jeg drar senere, ellers ville jeg ha hengt meg på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 7. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2015 Første helga i juli. Synd jeg drar senere, ellers ville jeg ha hengt meg på! Han foreslår sprit-distilleriene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 7. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2015 Noen som har vært i Alaska? Skal til Anchorage og Juneau om en måned! Jeg skal også være to døgn alene i Portland. Tips til ting å gjøre der som ikke får meg drept eller ranet? Åhh Alaska hadde vært så kult! Ei jeg kjenner bodde der når hun var yngre, det er endel år siden (tror det var starten av 80 eller 90-tallet), så det er neppe så mye tips hun evt har som er gjeldende nå da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 9. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2015 Vi har droppa tanken om å reise til California i sommer. Sånn kan det gå når begge er sånne duste "det føles som vi burde vært på det stedet"-mennesker som aldri får bestilt noe i tide fordi følelsen gjerne kommer litt akutt. Vi får en vanvittig feit ferie i Europa for 20.000 kr, som er det bare flybilletter tur/retur til USA for to pers ville kosta i det tidsrommet vi kan reise, så da får vi heller prøve å tenke litt fortere eller tidligere neste gang, og faktisk planlegge litt. Så da starter vi ferien med en langhelg til Lisboa!! Ingen oss av har vært i byen før, så det blir fint. Jeg har en kollega som er fra Lisboa, så jeg regner med at vi får gode reisetips av henne. Og det beste? Vi skal bo på fiiint hotell for en gangs skyld! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2015 Dag 6 i USA: Alt er stort.. OMG, skjønner meg ikke helt på amerikanerne, men de har sin sjarm. Chicago er svært og folksomt, så glad vi bor utenfor (Naperville - kjempe koselig liten by) Maten er grei, men kjenner jeg er lei av fettet. Dog er det ingenting å utsette på donuts'ne og Jambo Juice har århundrets beste smoothie Og hamburgeren er et kapittel for seg selv... Om noen planlegger reise til Chicago MÅ dere innom RJ Grunts ved Lincoln Park Zoo - fantastisk sted med god mat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 16. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2015 Takk for svar! Barcelona var veldig lite farlig og greit å komme seg rundt i Kjempefin by som jeg skal tilbake til senere en gang! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 17. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2015 I morgen drar vi til Lisboa! Sjømat og rødvin til jeg ruller! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 17. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2015 I morgen drar vi til Lisboa! Sjømat og rødvin til jeg ruller! God tur, kos dere masse (heldigriser ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 18. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2015 5 dager og noen timer til vi setter oss på flyet retning sørvest Først en natt i London, så videre til San Francisco dagen etter. Huhei det skal bli såå braaa 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 25. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2015 Tips til billig og bra reisemål for helgetur ønskes Vi har sett for oss kanskje en by i Øst Europa, noe som kanskje faller inn under de billigste alternativene i alle fall. Har hørt mye fint om både Riga, Tallin, Vilnius, Praha et, men aldri selv vært andre steder i øst, enn på bygda i gamle Øst Tyskland.. Ønsker meg god atmosfære og god mat og vin. Sistnevnte er jeg redd ikke er en selvfølge i feks noen av de nevnte byene..men hva vet jeg Tips noen?? Er åpen for hvilket som helst forslag! Vi reiser fra Oslo og i utgangspunktet på lavt budsjett, dog ikke på typ sovesal-lavt-budsjett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 25. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2015 Tips til billig og bra reisemål for helgetur ønskes Vi har sett for oss kanskje en by i Øst Europa, noe som kanskje faller inn under de billigste alternativene i alle fall. Har hørt mye fint om både Riga, Tallin, Vilnius, Praha et, men aldri selv vært andre steder i øst, enn på bygda i gamle Øst Tyskland.. Ønsker meg god atmosfære og god mat og vin. Sistnevnte er jeg redd ikke er en selvfølge i feks noen av de nevnte byene..men hva vet jeg Tips noen?? Er åpen for hvilket som helst forslag! Vi reiser fra Oslo og i utgangspunktet på lavt budsjett, dog ikke på typ sovesal-lavt-budsjett Krakow er veldig koselig, synes jeg! Likte Krakow bedre enn Praha, faktisk, men begge har sin sjarm 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraSL Skrevet 25. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2015 Om 5 dager drar jeg til NY, USA sammen med Young Life på camp 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 25. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2015 Tips til billig og bra reisemål for helgetur ønskes Vi har sett for oss kanskje en by i Øst Europa, noe som kanskje faller inn under de billigste alternativene i alle fall. Har hørt mye fint om både Riga, Tallin, Vilnius, Praha et, men aldri selv vært andre steder i øst, enn på bygda i gamle Øst Tyskland.. Ønsker meg god atmosfære og god mat og vin. Sistnevnte er jeg redd ikke er en selvfølge i feks noen av de nevnte byene..men hva vet jeg Tips noen?? Er åpen for hvilket som helst forslag! Vi reiser fra Oslo og i utgangspunktet på lavt budsjett, dog ikke på typ sovesal-lavt-budsjett Må vel bare nevne Wroclaw enda en gang i denne tråden Virkelig verdt turen! Billigere enn Krakow og Warszawa, akkurat passe størrelse med mye fin arkitektur, god mat og vin. Mange fine steder å besøke. Eneste er at flytidene med med Ryanair eller wizz er litt teite på sommeren. Men det går fly til Katowice dersom ikke flytidene passer helt. Koster ca 150zl (300kr) med taxi fra Katowice til Wroclaw. Skulle dere ende opp der kan jeg sette opp en liste med restauranter som har god vin og mat. De beste og billigste restaurantene ligger litt skjult og er nok ikke så lette å finne på egenhånd Sent fra min D6603 via Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmp Skrevet 26. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2015 Krakow er veldig koselig, synes jeg! Likte Krakow bedre enn Praha, faktisk, men begge har sin sjarm Takk for tips Har du konkrete tips? Flyr Norwegian/Ryan Air dit? Må vel bare nevne Wroclaw enda en gang i denne tråden Virkelig verdt turen! Billigere enn Krakow og Warszawa, akkurat passe størrelse med mye fin arkitektur, god mat og vin. Mange fine steder å besøke. Eneste er at flytidene med med Ryanair eller wizz er litt teite på sommeren. Men det går fly til Katowice dersom ikke flytidene passer helt. Koster ca 150zl (300kr) med taxi fra Katowice til Wroclaw. Skulle dere ende opp der kan jeg sette opp en liste med restauranter som har god vin og mat. De beste og billigste restaurantene ligger litt skjult og er nok ikke så lette å finne på egenhånd Sent fra min D6603 via Tapatalk Det hørte veldig spennende ut! Må sjekkes, takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polfarer Skrevet 26. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2015 Takk for tips Har du konkrete tips? Flyr Norwegian/Ryan Air dit? Det hørte veldig spennende ut! Må sjekkes, takk Til Krakow går det fly fra Torp (wizz), Rygge (Ryan air) og norwegian (Gardermoen) hver dag tror jeg Mulig også SAS har flyvninger, men usikker på om det er hver dag og om de går direkte eller om de mellomlander noe sted. Sent fra min D6603 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 26. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2015 Takk for tips Har du konkrete tips? Flyr Norwegian/Ryan Air dit? Det hørte veldig spennende ut! Må sjekkes, takk Skrev noen Krakow tips lengre bak i tråden 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 27. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2015 Bare noen dager av USA-ferien har gått og det er så kjekt! Vi har til nå en god blanding av super-turist-ting og litt mer ukjente ting. Solnedgang over Venice og Santa Monica går vel som super-turist, men fint var det Men, resten av LA hopper vi over, nå venter San Diego 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 27. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2015 Noen som har vært i Alaska? Skal til Anchorage og Juneau om en måned! Jeg skal også være to døgn alene i Portland. Tips til ting å gjøre der som ikke får meg drept eller ranet? Samboer fabler om at han vil flytte ditt og ser på alt som er fra/ om Alaska på Discovery og National Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 28. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2015 Da blir det tur til festival i Nederland i slutten av sommeren. Gruer meg litt til å kjøre 13 timer til festivalen, men det får bare gå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 28. Juni 2015 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2015 Samboer fabler om at han vil flytte ditt og ser på alt som er fra/ om Alaska på Discovery og National Men har ingen tips? :pq Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts