Turb Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Utrolig trist Varme tanker og min dypeste medfølelse sendes til alle berørte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Som flere her, måtte jeg lese det et par ganger før jeg faktisk forstod. Takk og lov for at tobente er i god behold, men herregud, for en tragedie. All medfølelse til dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Jeg har ikke ord... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Ufattelig trist. måtte lese det selv noen ganger før det sank inn. Grusomt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Sier som alle over, ufattelig lesning! Mangler ord. Min dypeste medfølelse, virkelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Herregud, så grusomt! :`( Min dypeste medfølelse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingo Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 For en tragedie! Så utrolig trist... har bare ikke ord, for et sjokk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Sender mange varme tanker og klemmer godt å høre at alt står bra til med de tobeinte, tross alt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Herlighet, du har min dypeste medfølelse Lill. Kondolerer så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Forferdelig å lese! All medfølelse går til dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Åh herregud,ufattelig tragisk Kondolerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 For en tragedie.. Finnes ikke ord.. Kondelerer så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuvane Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si, det er så trist og fælt. Enda godt det gikk bra med de tobeinte, men sånt skal jo ikke skje, for en tragedie. Kondolerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Satt her og koste meg med bilder av valpene, til jeg plutselig kom over sjokkbeskjeden. For en tragedie, noe så forferdelig! Håper du og familien tar godt vare på hverandre i tiden fremover, og har gode mennesker rundt dere å støtte dere til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Kondolerer; dette var forferdelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mollymor Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Nå sitter jeg her og gråter. Så forferdelig! Godt at alle tobente klarte seg. Dere har min dypeste medfølelse. <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 29. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2015 Åh, herre! Godt at det gikk bra med Lill og barna. Stor klem sendes deres vei, ord blir fattige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eloise Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 Jeg har vært innom denne tråden flere ganger i løpet av dagen. Jeg vet bare ikke hva jeg skal si. Så grusomt... Jeg tenker masse på dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 Nei nei nei nei! Herregud! Jeg er uendelig lei meg på deres vegne, så grusomt, Lill Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 Kondolerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 Så utrolig trist Lill :-( kondolerer <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 Så grusomt! Kondolerer på det varmeste. :hug: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 30. Januar 2015 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2015 Brann er forferdelig for de det rammer! Sender all min medfølelse og varme tanker, godt det gikk bra med dere. RIP hundene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts