Gå til innhold
Hundesonen.no

WTF kullet.


Perfect Image
 Share

Recommended Posts

  • Svar 312
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

En av disse blir mitt lille vidunder, gleder meg så utrolig mye

Alt er så veldig vondt. Veldig... Men midt opp i alt det vonde hadde vi to små valper å ta vare på, og som skulle til sine nye hjem. Så var spørsmålet, hvem skulle de dra til? Alle hjemmene var så per

Har dere forresten noensinne hørt om en tispe som har gått tom etter en tjuvparring? Det skjer ikke nei. Men når man har kjørt hundre mil for å parre derimot.

Alt er så veldig vondt. Veldig... Men midt opp i alt det vonde hadde vi to små valper å ta vare på, og som skulle til sine nye hjem. Så var spørsmålet, hvem skulle de dra til? Alle hjemmene var så perfekte. og til og med de siste valpene hadde nå noen som ventet på dem. Alt var klart...

Denne lille tassen heter nå Balto, og bor i Skien hos noen pensjonister som har hatt Collie i over 50 år. Jeg har aldri vært sånn at jeg har blitt lei meg av valpeavleveringer, da jeg er glade for valpens nye hjem men det var veldig tøft å gi fra seg det siste vi hadde igjen etter Lyra. Men, på samme tid så var det så godt for jeg følte med hele meg at dette var rette hjemmet for han.

1526458_10152993285100256_46254203204319

Så var det lille Miracle... Noe hun endte opp med å virkelig være. Hun heter nå Shandi og bor hos @RenateA på sonen og flyttet ditt idag. Jeg er så glad for at jeg vet jeg kommer til å få følge henne resten av livet og jeg vet hun kommer til å bli enormt høyt elsket av Renate!

10410191_10152993288845256_4070353359965

  • Like 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er så veldig vondt. Veldig... Men midt opp i alt det vonde hadde vi to små valper å ta vare på, og som skulle til sine nye hjem. Så var spørsmålet, hvem skulle de dra til? Alle hjemmene var så perfekte. og til og med de siste valpene hadde nå noen som ventet på dem. Alt var klart...

Denne lille tassen heter nå Balto, og bor i Skien hos noen pensjonister som har hatt Collie i over 50 år. Jeg har aldri vært sånn at jeg har blitt lei meg av valpeavleveringer, da jeg er glade for valpens nye hjem men det var veldig tøft å gi fra seg det siste vi hadde igjen etter Lyra. Men, på samme tid så var det så godt for jeg følte med hele meg at dette var rette hjemmet for han.

1526458_10152993285100256_46254203204319

Så var det lille Miracle... Noe hun endte opp med å virkelig være. Hun heter nå Shandi og bor hos @RenateA på sonen og flyttet ditt idag. Jeg er så glad for at jeg vet jeg kommer til å få følge henne resten av livet og jeg vet hun kommer til å bli enormt høyt elsket av Renate!

10410191_10152993288845256_4070353359965

lille Miracle som aldri skulle vært til kommer til å få et fantastisk liv hos @RenateA ! :wub:

Snakk om å leve opp til navnet sitt :D

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt så mye på dere siden jeg hørte om denne forferdelige tragedien. Det hele er jo bare helt ufattelig.

Jeg er så lettet over at det gikk bra med dere,så innmari trist for de flotte hundene som mistet livet og alle dere som sitter igjen med tomrommet etter de.

Føler sånn med dere i sorgen. :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ord. Denne tråden var så koselig å følge og jeg fikk helt sjokk da jeg leste om den forferdelige tragedien. Jeg kjenner dere ikke, men jeg sender likevel noen varme tanker. Kondolerer så mye over tapet av de flotte hundene, men takker likevel høyere makter for at det, på tross av alt, gikk bra med dere tobente <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...