Gjest Skrevet 21. September 2014 Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 Hver dag. Fordi de drikker mye etter aktivitet. Og hvis jeg syns vannet ser ekkelt ut. Har 7-liters vannskål stående på kjøkkengulvet, rett ved vasken, så fort gjort å skifte okke som. Jeg fyller den ganske full, for jeg har en ide om at mye vann gir bedre smak enn om der bare er en skvett oppi som raskt blir "tam og ekkel". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 21. September 2014 Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 Mange ganger i løpet av dagen. Har bartehunder! Hvis vannet ikke er rent og friskt blir Pippin stående ved siden av skåla og småknurre! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 21. September 2014 Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 4-6 ganger om dagen tenker jeg. Han sikler noe sinnsykt når han drikker og lager et belegg med slim på toppen. Æsj.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElleBelle Skrevet 21. September 2014 Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 Skifter vann når jeg husker på det. Dvs ca hver dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 21. September 2014 Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 Minst to ganger om dagen. Forrige hunden måtte alltid se at jeg skiftet vann før han drakk, så da ble det ganske mye oftere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 21. September 2014 Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 Har ikke noe fast rutine på det. Av og til hver dag, og av og til annenhver dag. Min hund får vom, så han drikker ikke så mye til måltidene. Han drikker også litt av fuglebadet ute i hagen, når vi kommer fra tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. September 2014 Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 2-3 ganger for dag (som et minimum skiftes vannet om morgenen og etter hovedtur). Ellers skifter/fyller jeg skålen dersom han drikker den tom, og dersom det er gøgg i den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. September 2014 Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 4-5 ganger om dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 21. September 2014 Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 Jeg gir nytt vann når jeg går om morran, og utover det trenger jeg ikke bytte så mye. Fyller selvsagt opp om det blir litt skrantent, men det er så sjelden. Mine, spesielt Aiko, elsker også sølepytter og vanndammer og kan stå uti en sånn lenge og kose seg. I tillegg er de flinke til å drikke av bekker når vi er på tur. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrasselTrollet Skrevet 21. September 2014 Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 Här hemma blir det minst 3 gånger om dagen men oftast betydligt mer eftersom minstingen är en duktig kille och tvättar tassarna i vattenskålen efter att han varit ute... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 21. September 2014 Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 Jeg skifter en til to ganger om dagen, da som regel fordi det begynner å gå tomt. Ser jeg at det er lite vann før jeg legger meg, så bytter jeg og fyller opp da også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 21. September 2014 Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 Timmy og pus drikker av vannfontene, der fylles det på ved behov, som er ca hver dag, og alt vannet skiftes 1 gang pr. uke. Timmy har en liten skål med vann på soverommet, der bytter jeg vannet når det er tomt. Erica har en stor skål i stua, og en på soverommet, og der byttes vannet ut 1-2 ganger pr. dag. De har ikke rukket å bli i nærheten av tomme enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 21. September 2014 Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 Annenhver dag eller så, oftere ved behov. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 21. September 2014 Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 Hver gang jeg gir de mat. Dvs to ganger om dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 21. September 2014 Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 Hver gang jeg gir de mat. Dvs to ganger om dagen. Samme her. Da blir gammelt vann hellt ut, skålen skylt/vasket og det fylles på nytt. Jeg bytter også ut hvis jeg ser det begynner å bli tomt.. men ser jo tydelig på vannskåla at jeg er mer fiksert på innsiden enn utsiden - den er støvete utenpå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 21. September 2014 Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 Hver dag til det blir tomt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 21. September 2014 Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 Samme som deg Synes må skifte litt ja selv om kanskje er litt ofte. Bedre for ofte enn sjelden da føler jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 21. September 2014 Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 Jeg skifter når skåla blir tom :-) Som regel hver dag, men av og til annenhver dag! Ser ingen grunn til å skifte flere ganger daglig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M&M Skrevet 21. September 2014 Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 3-5 ganger daglig. Som et minimum gir jeg henne rent vann før jeg går om morgenen, skifter ut vannet når jeg kommer hjem fra jobb og igjen til kveldsmaten. Skifter oftere ved behov - dvs. når det er tomt, rusk/slev oppi vannet eller at det har stått så lenge at det er bobler på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 21. September 2014 Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 Jeg bruker matskålene som vannskål, så da bytter jeg hver gang de spiser. Som er 2 ganger for dagen. Uten om dette fyller på ved behov Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Jeg vasker skålene hver dag til frokost. Skyller vannskåla og fyller på med vann ved behov. Han har en gryte ute også, som han liker veldig godt å drikke av, så det blir ikke så ofte tomt inne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 En til to ganger om dagen og ellers om det er gugg i eller lite vann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Samme som Poter 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Når den er tom. Og den vaskes når den ser ekkel ut og jeg husker det Hund og kanin byttelåner vann hele tiden , så det varierer hvor fort den blir tom etter hva de har "dilla" på. Mono sin er mindre. Vanligvis foretrekker de skåla som er mest skitten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillekrapyl Skrevet 14. November 2014 Rapporter Share Skrevet 14. November 2014 Skåla tømmes flere ganger om dagen som regel så.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts