Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor får jeg kjøpt tråden - ikke hunderelatert


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

På 18.12.2015, 18.13.47, Pixie skrev:

Kasse i solid plast til strøsand? Bor i firemannsbolig der ingen gidder strø fordi alle forventer at noen annen gjør det, med en sånn kasse foran huset har alle sand tilgjengelig. Helst en billig en...

Sjekket felleskjøpet? Ta en telefon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 457
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Spis noe som minner om mat i steden? 

Jeg har en hel haug men innså at jeg ikke har kjøpt et eneste et av dem. Så jeg går rundt med reklame for alt fra Språkrådet til Glasgow University Real Ale Society. Men de hadde f.eks. her: http://w

Oh gawd yes  

Posted Images

  • 3 weeks later...

Pappa har i alle år kjørt rundt med et hestehode på hengerfestet, det var tilogmed det eneste han følte for å redde fra den gamle bilen før han vraket den :lol:  

Nå er det noen som har stjålet det! (Nei, det har ikke ramlet av, det satt så godt at selv ikke pappa klarte å få det av ;) ) 

Hvor får man kjøpt? Er kjøpt for sånn 6-8 år siden fra Hooks eller Horze, men ingen av de har nå :/  

Edit: er sånn det så ut:

IMG_0012.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Paranomia skrev:

Pappa har i alle år kjørt rundt med et hestehode på hengerfestet, det var tilogmed det eneste han følte for å redde fra den gamle bilen før han vraket den :lol:  

Nå er det noen som har stjålet det! (Nei, det har ikke ramlet av, det satt så godt at selv ikke pappa klarte å få det av ;) ) 

Hvor får man kjøpt? Er kjøpt for sånn 6-8 år siden fra Hooks eller Horze, men ingen av de har nå :/  

Edit: er sånn det så ut:

IMG_0012.jpg

Ikke det samme, men: http://www.lowenborg.no/ebiz/products.html?ebiz_products.pid=40634&cid=33970&mpid=1003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
3 timer siden, rosinbolle skrev:

Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt ei 3 meter lang fillerye eller matte? Jeg strever med å finne noen som selger det...

Det er nemlig veldig gulvkaldt i gangen i underetasjen hjemme hos meg, og et teppe på 2 meter er litt for kort.

Jeg fant et på Ellos, men prisen var kanskje ikke så søt. Ellers vil kanskje et sånt sklisikkert underlag gjøre at to tepper på halvannen meter ligger rolig nok?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
1 time siden, maysofie skrev:

Halvveis hunderelatert - superbillig myggnetting som kan brukes over den største typen sprinkelbur? Om den må sys til eller bare kan brettes over spiller ingen rolle, bare den er stor nok :)

Sjekket jysk? Der kjøpte jeg myggnetting til 69kr som var noe større enn et vanlig vindu.. Det var sånt man klipte til for at det skulle passe og så festet det med borrelås.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2016 at 0:59 AM, Krutsi skrev:

Sjekket jysk? Der kjøpte jeg myggnetting til 69kr som var noe større enn et vanlig vindu.. Det var sånt man klipte til for at det skulle passe og så festet det med borrelås.. 

Ooh, de så jo fine ut! Tror kanskje de bli litt små, selv to stk. 130 eller 150 når nok ikke over uansett vei. Måle bur, yeps :)

 

Akkurat nå, Line skrev:

Solide teltplugger, helst butikk (som jeg finner i Trondheim)? 

Biltema. Akkurat kjøpt både plast- og solide stålplugger. Vi brukte slike til stevneteltet ved Agilityuken i fjor med sterk vind store deler av uka uten å måtte gå over og slå ned, ikke knakk dem eller bøyde seg veldig til tross for hard mark :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Line skrev:

De har jo bare sånne tynne på biltema og jula, de bøyer jo så lett...

De tynne L-pluggene bøyer, ja, men ikke O-pluggene da de er kraftigere. Plastplugger får du også i to forskjellige varianter, vanlige (som for vår del har fungert utmerket) og ekstra kraftige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...