Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor får jeg kjøpt tråden - ikke hunderelatert


MegaMarie
 Share

Recommended Posts

  • Svar 457
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Spis noe som minner om mat i steden? 

Jeg har en hel haug men innså at jeg ikke har kjøpt et eneste et av dem. Så jeg går rundt med reklame for alt fra Språkrådet til Glasgow University Real Ale Society. Men de hadde f.eks. her: http://w

Oh gawd yes  

Posted Images

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
7 minutter siden, Tekopp skrev:

Hotelldisk ringeklokke, gjerne en sånn som sier "ding" når man trykker på den en gang og er litt fin å se på.

Kan søke etter resepsjonsklokke for eksempel. Mener jeg faktisk så en standard sånn på TGR, men Her er en fin en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det er mulig å få tak i datamus som IKKE lager klikkelyd? Noe mer stillegående? Som samboer med spillentusiast så begynner jeg å bli smågal av den infernalske klikkingen som skjærer inn i ørene fra tid til annen, når jeg virkelig legger merke til den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Sprettballen skrev:

Noen som vet om det er mulig å få tak i datamus som IKKE lager klikkelyd? Noe mer stillegående? Som samboer med spillentusiast så begynner jeg å bli smågal av den infernalske klikkingen som skjærer inn i ørene fra tid til annen, når jeg virkelig legger merke til den.

https://www.dustinhome.no/product/5010775207/silent-sm-8000b?ssel=false

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigst mulige varmeklær til hundelufting? Type termodress eller skibukse? Har dårlige erfaringer med dress fra Europris, er det noen som har prøvd Jula sine? Trenger forsåvidt vintersko også, billigst mulig... Får heller kutte alle krav til hvordan de ser ut, bare de holder meg varm og tørr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Pixie skrev:

Billigst mulige varmeklær til hundelufting? Type termodress eller skibukse? Har dårlige erfaringer med dress fra Europris, er det noen som har prøvd Jula sine? Trenger forsåvidt vintersko også, billigst mulig... Får heller kutte alle krav til hvordan de ser ut, bare de holder meg varm og tørr...

Vintersko har kamik og Sorel noen som varmer men ikke ser ut. Husker ikke pris men dem kan være på tilbud. Det som er viktig er at det er en ullfiltsokk inni til å trekke ut

Hvis det er varmen med thermodressene så er dem like og billig ja det er ikke altid holdbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigst mulige varmeklær til hundelufting? Type termodress eller skibukse? Har dårlige erfaringer med dress fra Europris, er det noen som har prøvd Jula sine? Trenger forsåvidt vintersko også, billigst mulig... Får heller kutte alle krav til hvordan de ser ut, bare de holder meg varm og tørr...

Jeg har fra felleskjøpet. Den har vært veldig god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...