mushi Skrevet 18. Januar 2016 Rapporter Skrevet 18. Januar 2016 På 18.12.2015, 18.13.47, Pixie skrev: Kasse i solid plast til strøsand? Bor i firemannsbolig der ingen gidder strø fordi alle forventer at noen annen gjør det, med en sånn kasse foran huset har alle sand tilgjengelig. Helst en billig en... Sjekket felleskjøpet? Ta en telefon. Siter
simira Skrevet 19. Januar 2016 Rapporter Skrevet 19. Januar 2016 Coop OBS har thermodresser, ellers ville jeg sjekket byggvareforretninger ala Maxbo, Byggmax osv? Min kjøpte jeg på en forretning for fiskere, type industrifiske. :P Siter
Kokospaniel Skrevet 19. Januar 2016 Rapporter Skrevet 19. Januar 2016 Wenaas har lagt ned de fysiske butikkene sine. De stengte i november i fjor. Siter
Paranomia Skrevet 9. Februar 2016 Rapporter Skrevet 9. Februar 2016 Pappa har i alle år kjørt rundt med et hestehode på hengerfestet, det var tilogmed det eneste han følte for å redde fra den gamle bilen før han vraket den Nå er det noen som har stjålet det! (Nei, det har ikke ramlet av, det satt så godt at selv ikke pappa klarte å få det av ) Hvor får man kjøpt? Er kjøpt for sånn 6-8 år siden fra Hooks eller Horze, men ingen av de har nå :/ Edit: er sånn det så ut: Siter
Ingidano Skrevet 9. Februar 2016 Rapporter Skrevet 9. Februar 2016 21 minutter siden, Paranomia skrev: Pappa har i alle år kjørt rundt med et hestehode på hengerfestet, det var tilogmed det eneste han følte for å redde fra den gamle bilen før han vraket den Nå er det noen som har stjålet det! (Nei, det har ikke ramlet av, det satt så godt at selv ikke pappa klarte å få det av ) Hvor får man kjøpt? Er kjøpt for sånn 6-8 år siden fra Hooks eller Horze, men ingen av de har nå :/ Edit: er sånn det så ut: Ikke det samme, men: http://www.lowenborg.no/ebiz/products.html?ebiz_products.pid=40634&cid=33970&mpid=1003 Siter
Paranomia Skrevet 9. Februar 2016 Rapporter Skrevet 9. Februar 2016 1 time siden, Ingidano skrev: Ikke det samme, men: http://www.lowenborg.no/ebiz/products.html?ebiz_products.pid=40634&cid=33970&mpid=1003 Jepp, fant den der jeg også. Får kjøpe den hvis vi ikke finner en lik som den han hadde 1 Siter
TrasselTrollet Skrevet 9. Februar 2016 Rapporter Skrevet 9. Februar 2016 1 time siden, Paranomia skrev: Finns på Börjes i Sverige, frakten borde väl inte bli så väldigt dyr på en sådan liten sak? Siter
rosinbolle Skrevet 7. April 2016 Rapporter Skrevet 7. April 2016 Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt ei 3 meter lang fillerye eller matte? Jeg strever med å finne noen som selger det... Det er nemlig veldig gulvkaldt i gangen i underetasjen hjemme hos meg, og et teppe på 2 meter er litt for kort. Siter
SFX Skrevet 7. April 2016 Rapporter Skrevet 7. April 2016 3 timer siden, rosinbolle skrev: Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt ei 3 meter lang fillerye eller matte? Jeg strever med å finne noen som selger det... Det er nemlig veldig gulvkaldt i gangen i underetasjen hjemme hos meg, og et teppe på 2 meter er litt for kort. Jeg fant et på Ellos, men prisen var kanskje ikke så søt. Ellers vil kanskje et sånt sklisikkert underlag gjøre at to tepper på halvannen meter ligger rolig nok? 1 Siter
maysofie Skrevet 27. Juni 2016 Rapporter Skrevet 27. Juni 2016 Halvveis hunderelatert - superbillig myggnetting som kan brukes over den største typen sprinkelbur? Om den må sys til eller bare kan brettes over spiller ingen rolle, bare den er stor nok Siter
Zitka Skrevet 27. Juni 2016 Rapporter Skrevet 27. Juni 2016 1 time siden, maysofie skrev: Halvveis hunderelatert - superbillig myggnetting som kan brukes over den største typen sprinkelbur? Om den må sys til eller bare kan brettes over spiller ingen rolle, bare den er stor nok Sjekket jysk? Der kjøpte jeg myggnetting til 69kr som var noe større enn et vanlig vindu.. Det var sånt man klipte til for at det skulle passe og så festet det med borrelås.. Siter
xxx12345 Skrevet 29. Juni 2016 Rapporter Skrevet 29. Juni 2016 Solide teltplugger, helst butikk (som jeg finner i Trondheim)? Siter
maysofie Skrevet 29. Juni 2016 Rapporter Skrevet 29. Juni 2016 På 28.6.2016 at 0:59 AM, Krutsi skrev: Sjekket jysk? Der kjøpte jeg myggnetting til 69kr som var noe større enn et vanlig vindu.. Det var sånt man klipte til for at det skulle passe og så festet det med borrelås.. Ooh, de så jo fine ut! Tror kanskje de bli litt små, selv to stk. 130 eller 150 når nok ikke over uansett vei. Måle bur, yeps Akkurat nå, Line skrev: Solide teltplugger, helst butikk (som jeg finner i Trondheim)? Biltema. Akkurat kjøpt både plast- og solide stålplugger. Vi brukte slike til stevneteltet ved Agilityuken i fjor med sterk vind store deler av uka uten å måtte gå over og slå ned, ikke knakk dem eller bøyde seg veldig til tross for hard mark 2 Siter
xxx12345 Skrevet 29. Juni 2016 Rapporter Skrevet 29. Juni 2016 De har jo bare sånne tynne på biltema og jula, de bøyer jo så lett... Siter
Zitka Skrevet 29. Juni 2016 Rapporter Skrevet 29. Juni 2016 1 time siden, Line skrev: De har jo bare sånne tynne på biltema og jula, de bøyer jo så lett... Sjekk ut de derre litt mer spesialsportsbutikkene i Midtbyen de har sikkert vil jeg tippe Siter
Pixie Skrevet 29. Juni 2016 Rapporter Skrevet 29. Juni 2016 2 timer siden, Line skrev: De har jo bare sånne tynne på biltema og jula, de bøyer jo så lett... Både den som heter kraftig teltplugg og spiralpluggen ser vel ganske solide ut? http://www.biltema.no/no/Sok/?query=teltplugg Siter
maysofie Skrevet 29. Juni 2016 Rapporter Skrevet 29. Juni 2016 2 timer siden, Line skrev: De har jo bare sånne tynne på biltema og jula, de bøyer jo så lett... De tynne L-pluggene bøyer, ja, men ikke O-pluggene da de er kraftigere. Plastplugger får du også i to forskjellige varianter, vanlige (som for vår del har fungert utmerket) og ekstra kraftige Siter
Siri Skrevet 29. Juni 2016 Rapporter Skrevet 29. Juni 2016 Plastpluggene fra Biltema fungerer faktisk bra Siter
Guest Yellow Skrevet 21. Juli 2016 Rapporter Skrevet 21. Juli 2016 Fysisk butikk som selger/du vet hvertfall har solgt liknende ølkjøler (til én øl)? http://www.allegaver.no/gavetips/591 Siter
Polfarer Skrevet 21. Juli 2016 Rapporter Skrevet 21. Juli 2016 Fysisk butikk som selger/du vet hvertfall har solgt liknende ølkjøler (til én øl)? http://www.allegaver.no/gavetips/591 Tror teknikkmagasinet har hatt noe sånt Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk Siter
Lillekrapyl Skrevet 22. Juli 2016 Rapporter Skrevet 22. Juli 2016 15 timer siden, Polfarer skrev: Tror teknikkmagasinet har hatt noe sånt Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk Mhm! https://www.teknikmagasinet.no/produkter/utkledning-o-fest/fest-o-party/beer-tjiller Siter
mokken Skrevet 22. Juli 2016 Rapporter Skrevet 22. Juli 2016 "Posthylle" med 3-4 hyller/rom som kan henges på veggen? Siter
Wilhelmina Skrevet 3. August 2016 Rapporter Skrevet 3. August 2016 Polarbrød Extrem Fullkorn? Fant ikke på Coop i alle fall... Blitt hekta på Polarbrød etter Sverige-tur, men det blir litt langt å kjøre helt til Sverige for å handle Siter
ingerlise Skrevet 3. August 2016 Rapporter Skrevet 3. August 2016 Rosa hettegenser i diger størelse, 4-5 xl og bomull? Siter
Debbie Skrevet 3. August 2016 Rapporter Skrevet 3. August 2016 Noen som vet hvor man får tak i Kavli Karve Smøreost? Finner den ingen steder lenger, og elsker den osten. Siter
Recommended Posts