Gå til innhold
Hundesonen.no

Vårt Kortiskull


Perfect Image
 Share

Recommended Posts

  • Svar 385
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ååå ventetiden! Dag 56 fra første parring men vi vet jo ikke om hun tok seg da, så det kan jo enda være en lang uke og litt til igjen! Denne ventetiden er jo så utholdelig på slutten, jeg gleder meg j

Kan love dere at jeg ikke har sett på dere skrive og ledd av dere eller noe lignende Har ikke hatt nett hjemme, itillegg til at Arya var litt treg å få melk, valpene, 5 andre hunder som krever sitt o

"Hajjo? Ej det hej det ej pajty?"

Gratulerer så mye med de nydelige små! :wub: Og at det har blitt litt mye er fult forståelig, selvfølgelig tar det litt tid før det kommer oppdateringer da! Dødsfall i familien er virkelig tung business uansett situasjon ellers. :( Kondolerer.

Jeg tippa rett på antall tisper i det minste da! Og på fargefordelingen deres! :D Hannene bomma jeg på :P
"Tipper 8 valper, 5 tisper og 3 hannhunder. 3 tric tisper, 2 BM tisper, 1 tric hann og 2 BM hanner. :D"

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Og jeg beklager til sonen (Oppriktig!) for at jeg brukte så langt tid med å oppdatere. Mange valper og mamma uten melk til å begynne med + dødsfall i familien + ta meg av det vanlige på hjemmefronten ble bare for mye, så måtte bare koble ut og konsentrere meg om det aller viktigste!

Ja, vesla spiser selv, gikk ned første dagen men godt opp igjen nå :) Passer på at hun ligger på varmeteppe så hun ikke trenger å holde kroppsvarmen, og at hun får spise av de "gode" pattene :P

Og takk til @Kensington Gate for support over webcam&chat med antall, farger, vekt, og kjønn mens de kom ut :lol:

Vi skjønner veldig godt at du må prioritere det som faktisk betyr noe her i verden, så du et tilgitt <3

Nydelig kull! Og for en flink mamma!

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophia var med når de to siste valpene kom. Hun ble litt bekymret når Arya sluttet å presse på den ene og heiet at nå måtte hun presse da Arya :lol: Den ene måtte jeg knikke litt på før den begynte å vræle, og hun pustet lettet ut da, og sa hun trodde den ikke levde med engang. Hun spurte også masse spørsmål, som om hvorfor valpene kom ut bak, hvorfor det var så masse blod, hva valpene lå inne var for noe, og hvorfor Arya spiste blodgørre.

Hun kommer nok tilbake i barnehagen og forteller om morkaker og fosterposer :lol:

  • Like 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...