Gå til innhold
Hundesonen.no

Dumme ting du lurer på!


ida
 Share

Recommended Posts

SIkkert fordi de lever seg inn i det når de spiller (som popstjerner som alltid gjør ett eller annet teit når de står på scenen og synger). Du var kanskje ikke så dedikert til pianospillingen at du levde deg nok inn i det, vøtt :D .

Nei kan ikke akkurat skryte på meg det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 785
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det er fordi du tenker for mange skitne tanker når du kjører bil, som manifisterer seg på frontruten på din side, som igjen fører til at vindusviskerne på den siden må jobbe ekstra hardt.

Søtpotetreklamen. Hvis en potet, som ikke er en potet likevel, kan brukes som en vanlig potet - hvorfor er det ikke en potet da?

Er vel en grunn til at Harry Potter har en ugle og ikke en brev due liksom! :-P

Vet ikke om det gjelder bare meg eller mange, men; hvorfor lukter man rart dagen derpå? Fra huden liksom. Jeg kan lukte på armen min og kjenne at jeg var på en kraftig snurr liksom. Lukter ikke alkohol på en måte, men lukter ikke meg heller :P synes det er så spes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det gjelder bare meg eller mange, men; hvorfor lukter man rart dagen derpå? Fra huden liksom. Jeg kan lukte på armen min og kjenne at jeg var på en kraftig snurr liksom. Lukter ikke alkohol på en måte, men lukter ikke meg heller :P synes det er så spes..

Ja, det lukter liksom en blanding av søtt og kjemisk på en måte! Raart.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger gullsmeder løse bakdeler til øredobber?

Enig med Siri om at det bør de gjøre, men hvis ikke kan det kanskje være et alternativ å kjøpe sånne sett med billig-øredobber, for så å bare bruke stopperne? Hvis det ikke er rent gull eller noe sånt du trenger, for det tviler jeg på at disse billig-greiene har :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja, har stått mer enn en gang å tint opp BGB kroker som har fryst fast.

Har faktisk bare opplevd det med den andre greien.

(Ellers vet jeg ikke om det er bare hos meg, men de andre har blitt ødelagt flere ganger i den opp og ned delen. Bikkjene har ikke greid det med bgb krokene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk bare opplevd det med den andre greien.

(Ellers vet jeg ikke om det er bare hos meg, men de andre har blitt ødelagt flere ganger i den opp og ned delen. Bikkjene har ikke greid det med bgb krokene)

Har også opplevd at de andre krokene blir lett ødelagt, kjedelig å stå der å så er kroken knekt og man virkelig MÅ ha hunden i bånd. Ellers så liker jeg best BGB krok, men mor vil nok si det motsatte etter at hun sto med en BGB krok igjennom fingeren :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også opplevd at de andre krokene blir lett ødelagt, kjedelig å stå der å så er kroken knekt og man virkelig MÅ ha hunden i bånd. Ellers så liker jeg best BGB krok, men mor vil nok si det motsatte etter at hun sto med en BGB krok igjennom fingeren :P

Helt enig med mamman din, jeg har hatt et par nesten-ulykker og fått noen stygge skrammer etter å ha håndtert ivrig husky og bgb-krok :P Nå har vi nesten bare sånne bronsekroker, og slike:

thumb_plast_snaps_rimp_300_215.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg de gjør... Det BØR de gjøre :aww:.

De BØR gjøre det, men jeg er ikke sikker på om de gjør det?

Enig med Siri om at det bør de gjøre, men hvis ikke kan det kanskje være et alternativ å kjøpe sånne sett med billig-øredobber, for så å bare bruke stopperne? Hvis det ikke er rent gull eller noe sånt du trenger, for det tviler jeg på at disse billig-greiene har :teehe:

Det ville jo vært greit om det var så enkelt, men det er tydeligvis ikke noen standarisert greie, for jeg har for øyeblikket på meg øredobber (ikke billig-øredobber heller) der bakdelene bare sklir av. Det er svært irriterende :aww: Jeg har andre øredobber igjen der det nesten er klin umulig å få bakdelen av øredobben, men jeg kan jo ikke alltid gå med de heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De BØR gjøre det, men jeg er ikke sikker på om de gjør det? 

 

Det ville jo vært greit om det var så enkelt, men det er tydeligvis ikke noen standarisert greie, for jeg har for øyeblikket på meg øredobber (ikke billig-øredobber heller) der bakdelene bare sklir av. Det er svært irriterende :aww: Jeg har andre øredobber igjen der det nesten er klin umulig å få bakdelen av øredobben, men jeg kan jo ikke alltid gå med de heller :P 

Aha! Da foreslår jeg sølvtape! Kan brukes til alt, bare spør mcgyver.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir man innimellom "aldri" full uansett hvor mye man drikker, mens andre ganger blir man full på null komma niks? Selv om man har spist og er i god form?

Jeg tipper bare, men regner med det har litt med placebo å gjøre? (Som tenåringer som blir "fulle" når de drikker Munkholm med øl-etiketter på.) Jeg blir i alle fall fortere full når jeg er gira og i godt humør og går inn for å ha det gøy, mens jeg kan være tilsynelatende "edru" etter fem-seks øl hvis jeg bare sitter i en sofa og sturer. Stemningen rundt har en del å si for hvordan jeg reagerer på alkohol.

Dere vet de tekstene som er bak på bøker, det lille sammendraget om hva boka handler om? Er det forfatteren selv som skriver det? :P

http://nn.wikipedia.org/wiki/Vaskesetel

(Vaskeseddel på bokmål. :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører stadig ordene "bonusbarn" og "bonusbarnebarn". Hva er forskjellen på bonusbarn og stebarn?

Det betyr vel akkurat det samme. Jeg tipper folk synes bonusbarn er et hyggeligere begrep enn stebarn. Stebarn gir assosiasjoner til "i stedet for" (egne barn), mens bonusbarn er en ekstra bonus, et gode man får i tillegg til å få en kjæreste/samboer/ektefelle.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også opplevd at de andre krokene blir lett ødelagt, kjedelig å stå der å så er kroken knekt og man virkelig MÅ ha hunden i bånd. Ellers så liker jeg best BGB krok, men mor vil nok si det motsatte etter at hun sto med en BGB krok igjennom fingeren :P

For å si det slik, det er en grunn til at jeg lærer bort på sporkurs at kroken skal være nedover om man fester i sele under buken :P

Kjenner ett par som har hatt den å hånden også etter de har en god ide med å feste fillen i båndet og tar kroken i hånden for de vil ikke at bikkjen skal skade tennene om de treffer den. Hånden har blitt flådd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...