Gå til innhold
Hundesonen.no

Dumme ting du lurer på!


ida
 Share

Recommended Posts

  • Svar 785
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det er fordi du tenker for mange skitne tanker når du kjører bil, som manifisterer seg på frontruten på din side, som igjen fører til at vindusviskerne på den siden må jobbe ekstra hardt.

Søtpotetreklamen. Hvis en potet, som ikke er en potet likevel, kan brukes som en vanlig potet - hvorfor er det ikke en potet da?

Er vel en grunn til at Harry Potter har en ugle og ikke en brev due liksom! :-P

Er det flere som tar seg i å si "Pappa syns vi skal den veien" osv, når man snakker til bikkja? Eller "mamma sier" da for dere kvinner der ute.

Eller er det sykt unormalt?

Oh yes. Her er vi "mor" og "far" til både hunden og kattene. Hvis jeg f.eks er treg med å rote frem en belønning etter jeg har klikket, så godsnakker jeg med gutten mens jeg roter i lomma - "Uff da, mor bare tuller med godbitene, ja, kom og se hva mor har..." :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamman min er mamman til vovven her i huset, men jeg ser jo på henne som bebien min da :P

Hun er liksom ikke noen lillesøster heller, vanskelig...

Stefaren min bruker ofte å si "gå til Dadda" da blir jeg rett og slett irritert, men nå har jeg aldri likt ordet "dadda" er det Bergensk det kanskje, for jeg hørte det ikke før vi flyttet til Bergen(men så var jeg jo ganske liten når vi flyttet)??

Hvordan det blir når jeg skaffer meg helt egen hund vet jeg ikke :P

Dadda brukes her nordpå også. Jeg fordrar det ikke! Voksne mennesker som går rundt og sier dadda, som en annen toåring. :blink:

Beklager om jeg tråkker på noen tær nå..Helt personlig og ja fordomsfullt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er sjukt vanlig. Jeg gjør det ikke, da. I mitt hode har minstesøstra mi og bikkja havna i samme kategori, av en eller annen grunn. Sier feil navn til dem, og alt mulig. Så når jeg snakker til bikkja om "mamma", er det min mor det handler om.

Har inntrykk av at de fleste andre gjør det da, har til og med venner som omtaler meg som "mamma" når de snakker til hundedyret mitt.

:lol:

Samme her, jeg kaller mamma og pappa for mor og far til hundene når jeg snakker med de :P Men kjæresten min sier mor om meg til hundene av en eller annen grunn :P

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg ikke på! :icon_redface:

:D

Her i huset er jeg "muttern", typen er "fattern" og mine foreldre er gammern og gamla.

"Nei Pluto, gå til fattern og mas på han istede".

Typen dubber Pluto: "Øy, muttern, lag mat til meg da!"

Osv...

:icon_redface:

Jeg sa senest for 5 min siden "hvorfor går du til meg, gå til pappa å mas istedenfor" til ene katta xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg ikke på! :icon_redface:

Jeg liker å tisse utendørs! :lol: **** IT ILL ADMIT IT liksom. Det er så... naturlig :lol: Neida, det er nok mest at jeg forbinder det med skogturer = best times of my life = hygge. Det er jo litt keitete, I'll admit that aswell. Men når man har det fint på skogtur så er det en enkel ofring, og jeg lager heller en hyggelig assosiasjon ut av det enn å irritere meg :ahappy: Så yess, det er diggere å tisse ute enn inne!

Som en bonus kan man jo si at særlig offentlige toaletter (også de på jobb) er litt ubehagelige og jeg står nøyaktig like mye i 90graders stiv balanse på jobb som i skogen. Da foretrekker jeg faktisk skogen, hvor jeg slipper å ta i skitne dørhåndtak og knapper :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg tisser ute er jeg som oftest full, det gjør det ikke lettere mtp å holde balansen, unngå kvister osv. (Samtidig blir man jo litt mindre nøye på det også.) Sist gang var oppe i Kollen under rennene der. Da måtte man i tillegg til å passe på sin egen fullhet og balanse sørge for å unngå de tusen stedene folk hadde tisset før deg. Men fremdeles bedre enn de overfylte midlertidige toalettene.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan klarer folk å produsere så utrolig mye lodotter inni sokkene når de har dem på? Også faller de ut når man tar de av seg sokkene... Jeg har aldri lo mellom tærne!

Det har jeg også lurt på. Jeg tror det har noe å gjøre med hva slags sokker man bruker. Jentesokker loer ikke.

Men navlelo! Det er et mysterium...

Jeg er ikke bare mamma'n til hundene mine. Jeg er faktisk mammane sine (flertall).

Alt det rare som kommer fram når man koseprater... For å få opp hund i sofaen så sa jeg før "ja, hopp da!". Det ble sakte men sikkert til koseversjonen: sjaoppa. Samboeren lurte litt på hva "sjaoppa" betydde da Boris kom i hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også lurt på. Jeg tror det har noe å gjøre med hva slags sokker man bruker. Jentesokker loer ikke.

Men navlelo! Det er et mysterium...

Jeg er ikke bare mamma'n til hundene mine. Jeg er faktisk mammane sine (flertall).

Alt det rare som kommer fram når man koseprater... For å få opp hund i sofaen så sa jeg før "ja, hopp da!". Det ble sakte men sikkert til koseversjonen: sjaoppa. Samboeren lurte litt på hva "sjaoppa" betydde da Boris kom i hus.

Navlelo blir til fordi man har hår rundt navelen som går innover. Etterhvert så skraper disse hårene av fiber fra klær, som dannes til "lo" og ender opp i navelen, på grunn av veien disse hårene går. Fordi menn generelt har mer magehår enn kvinner, så har også menn mer navlelo enn kvinner :) Ref: "Duck Quacks Don't Echo" sesong 1 episode 4(?).

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å tisse utendørs! :lol: **** IT ILL ADMIT IT liksom. Det er så... naturlig :lol: Neida, det er nok mest at jeg forbinder det med skogturer = best times of my life = hygge. Det er jo litt keitete, I'll admit that aswell. Men når man har det fint på skogtur så er det en enkel ofring, og jeg lager heller en hyggelig assosiasjon ut av det enn å irritere meg :ahappy: Så yess, det er diggere å tisse ute enn inne!

Som en bonus kan man jo si at særlig offentlige toaletter (også de på jobb) er litt ubehagelige og jeg står nøyaktig like mye i 90graders stiv balanse på jobb som i skogen. Da foretrekker jeg faktisk skogen, hvor jeg slipper å ta i skitne dørhåndtak og knapper :P

Haha, jeg kom over denne en gang da jeg titta på telt på finn :P Blir litt nysgjerrig, samtidig som det nesten virker litt ekkelt og :Phttp://www.go-girl.com
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg drikker alkohol. Hvorfor våkner jeg gjerne i 6tiden? Av og til 5, av og til 7 eller nærmere 8.. Det har hendt at jeg har vært på nach til sent-sent, og våknet en time eller to etterpå for da er klokken 7... :|

(Skjer uansett om jeg drikker vin, øl, rusbrus/cider, vodka eller hjemmebrent.) Noen teorier? :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg drikker alkohol. Hvorfor våkner jeg gjerne i 6tiden? Av og til 5, av og til 7 eller nærmere 8.. Det har hendt at jeg har vært på nach til sent-sent, og våknet en time eller to etterpå for da er klokken 7... :|

(Skjer uansett om jeg drikker vin, øl, rusbrus/cider, vodka eller hjemmebrent.) Noen teorier? :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det lurer jeg også på! For noen uker siden nachet jeg til kl. halv 7 om morgenen, kl 10 var jeg lys våken og hadde ikke sjans om å sove mer :huh: Og jeg er skikkelig b-menneske, så det er jo ikke fordi jeg er lys våken rundt 8-9tiden til vanlig heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurer jeg også på! For noen uker siden nachet jeg til kl. halv 7 om morgenen, kl 10 var jeg lys våken og hadde ikke sjans om å sove mer :huh: Og jeg er skikkelig b-menneske, så det er jo ikke fordi jeg er lys våken rundt 8-9tiden til vanlig heller.

Sånn var jeg også i mine yngre dager... Det går over.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...