Gå til innhold
Hundesonen.no

Dumme ting du lurer på!


ida
 Share

Recommended Posts

  • Svar 785
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det er fordi du tenker for mange skitne tanker når du kjører bil, som manifisterer seg på frontruten på din side, som igjen fører til at vindusviskerne på den siden må jobbe ekstra hardt.

Søtpotetreklamen. Hvis en potet, som ikke er en potet likevel, kan brukes som en vanlig potet - hvorfor er det ikke en potet da?

Er vel en grunn til at Harry Potter har en ugle og ikke en brev due liksom! :-P

Det lurer jeg også på! For noen uker siden nachet jeg til kl. halv 7 om morgenen, kl 10 var jeg lys våken og hadde ikke sjans om å sove mer :huh: Og jeg er skikkelig b-menneske, så det er jo ikke fordi jeg er lys våken rundt 8-9tiden til vanlig heller.

Fordi alkohol gir dårlig søvnkvalitet. "At all dosages, alcohol causes a reduction in sleep onset latency, a more consolidated first half sleep and an increase in sleep disruption in the second half of sleep". Hvilket betyr at både innsovningsdelen forstyrres, og den senere søvnen forstyrres med økning i søvnavbrudd. Slik at man feks våkner tidligere enn vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg drikker alkohol. Hvorfor våkner jeg gjerne i 6tiden? Av og til 5, av og til 7 eller nærmere 8.. Det har hendt at jeg har vært på nach til sent-sent, og våknet en time eller to etterpå for da er klokken 7... :|

(Skjer uansett om jeg drikker vin, øl, rusbrus/cider, vodka eller hjemmebrent.) Noen teorier? :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Det gjør jeg å, verst av alt, jeg er lys våken, men har utrolig lyst å bare sove et døgn til!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor finner man de fineste tingene når man er blakk, mens når man har penger finner man ingenting?

Man blir mer kritisk på hva man faktisk vil ha? Når jeg har penger blir jeg litt sånn "vil jeg virkelig bruke penger på det?". Mens når jeg ikke har penger så dagdrømmer jeg om dagen jeg har råd til å kjøpe hele verden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir mer kritisk på hva man faktisk vil ha? Når jeg har penger blir jeg litt sånn "vil jeg virkelig bruke penger på det?". Mens når jeg ikke har penger så dagdrømmer jeg om dagen jeg har råd til å kjøpe hele verden :P

Et godt poeng. Men jeg opplever det slik uansett om det er noe jeg vil ha eller trenger. Sist nå med nye tursko, hvor de jeg hadde ikke lenger kunne brukes - tok inn vann og var så vonde å gå i at jeg kjente det i kroppen resten av dagen. Finner ingenting i flere måneder og så, samtidig som jeg blir blakk, tada!!!! Der fant jeg supre tursko!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, hundepotelukt :heart:

Og nå lurer jeg på hva alle dere som lukter på hundepoter har røyka for no... :lol:

:lol:

Hvis du ikke har lukta på hundepoter har du virkelig gått glipp av noe, jeg ligger og snuser på Melvin sine hver kveld når vi koser på sofaen :teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom jeg på en dum ting jeg lurer på :P Er det helt uvanlig å vaske hendene før man setter seg ved matbordet? Uavhengig av hva man har tatt på eller ikke :P

Som regel gjør jeg det. Og alltid før jeg skal holde på med mat med hendene... ekkelt når folk lager mat uten å vaske seg på hendene først, alle må gjøre det her hvis jeg skal lage mat sammen med noen...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurer jeg også på!

Kommer vel anpå bruken og hvor mye man svetter med mer?

Jeg bytter alt fra daglig til en ukes mellomrom alt ettersom. Har jeg ikke vært i fysisk aktivitet eller noe bruker jeg den lengre enn om jeg har gjort noe som tilsier svette osv :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...