Gå til innhold
Hundesonen.no

Dumme ting du lurer på!


ida
 Share

Recommended Posts

snip

I mine øyne deles det inn i "husstand". Husstand kan defineres som: "Har hatt intimt samvær eller (IKKE OG/ELLER) er i nær familie som f.eks far/sønn, mor/datter." Reglen er åpen for tolkning i situasjoner hvor det intime samværet skjedde i ikke altfor fjern fortid eller en av partene ikke har noe forhold til vedkommende gaven er til. I siste tilfellet er det naturlig å dele husstand for husstand, men det er forventet at den ene parten i husstanden med to i betaler mer enn den andre.

Erru singel fårru schwi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 785
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Det er fordi du tenker for mange skitne tanker når du kjører bil, som manifisterer seg på frontruten på din side, som igjen fører til at vindusviskerne på den siden må jobbe ekstra hardt.

Søtpotetreklamen. Hvis en potet, som ikke er en potet likevel, kan brukes som en vanlig potet - hvorfor er det ikke en potet da?

Er vel en grunn til at Harry Potter har en ugle og ikke en brev due liksom! :-P

Jeg føler dette er et smådumt spørsmål fordi jeg burde vite det... Men. Hvis man som norsk statsborger vil søke om utveksling til et universitet i Storbritannia, regnes man da som EU citizen eller non-EU citizen? :icon_redface: Jeg mener, EØS gjør jo at EU-regler gjelder for oss i mange sammenhenger, men ikke alle... @ vet du?

Edit: Fant ut. :) Var jo kanskje ikke så dumt å sjekke ANSA sine sider. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle sier sasib :P

Det har jeg hørt og fått med meg, men ikke blitt helt vant til der. I mitt hode uttales det nemlig kasib. :aww: så det så :aww: jaja, blir vel vant til det en eller annen gang :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler dette er et smådumt spørsmål fordi jeg burde vite det... Men. Hvis man som norsk statsborger vil søke om utveksling til et universitet i Storbritannia, regnes man da som EU citizen eller non-EU citizen? :icon_redface: Jeg mener, EØS gjør jo at EU-regler gjelder for oss i mange sammenhenger, men ikke alle... @ vet du?

Edit: Fant ut. :) Var jo kanskje ikke så dumt å sjekke ANSA sine sider. :P

Hva fant du ut? :lol:

C foran e og i blir "s", som i Cecilie :) mens C foran u, a og o blir "k", som i Carl & Co og Cucumber :)

Men ettersom det er forkortelse, så uttales det kanskje annerledes? Jeg vet ikke altså, for jeg vet ikke hvordan det uttales (bare hørt alle sier sasib) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva fant du ut? :lol:

"Studenter fra land utenfor EU, deriblant Norge, må betale høye skolepenger i Storbritannia (overseas/international fees)."

"Tror du at du kan være berettiget til å betale home/EU-fee?

Lærestedene vurderer selv hvem som får betale home fee/EU-fee, men ta en titt på nettsidene til UKCISA for nærmere informajson og definisjoner av de ulike kategoriene. "

http://www.ansa.no/Fag_og_Land/Europa/Hovedsiden_om_utdanning_i_Storbritannia/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...