Wednesday Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Skrevet 14. Mars 2014 Hvorfor lærer ikke hundene at de ikke må gå FORAN barnevogna?? Hvor fuckings ****** vanskelig kan det egentlig være? Kjører på dem sikkert tre ganger i uka. 1 Siter
Lunatic Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Skrevet 14. Mars 2014 Hvorfor lærer ikke hundene at de ikke må gå FORAN barnevogna?? Hvor fuckings ****** vanskelig kan det egentlig være? Kjører på dem sikkert tre ganger i uka. Min gjør det samme med både sykkel og akebrett og jeg vet ikke hva. Jeg skjønner ikke at hun ikke skjønner at det ikke lønner seg liksom Siter
Malinka Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Skrevet 14. Mars 2014 Altså, hun er jo desperat på andre ting. Så det er ikke rart hun er fiksert på sokker heller Hun har en egen evne til å snuse opp ting hun kan spise. Heldigvis kaster hun dem opp igjen, men jeg har kjøpt ganske mange nye sokker i løpet av de årene hun har vært her ja Hunden vi hadde da jeg var tenåring, Scott, han også spiste sokker. Og sko. Men bare mamma sine, og helst skulle de være skitne også. Så hun hadde svært få hele sokker..... 1 Siter
Lunatic Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Skrevet 14. Mars 2014 Hunden vi hadde da jeg var tenåring, Scott, han også spiste sokker. Og sko. Men bare mamma sine, og helst skulle de være skitne også. Så hun hadde svært få hele sokker.... Haha! Heldigvis tar ikke bikkjus her sko, (bare innleggssålene til pappa da hun var valp). Sokkene skal gjerne være gode og svette også. MMmmm. Skjønner ikke hva som går av den hunden Siter
Annik Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Skrevet 14. Mars 2014 Er det galt av meg å være fornøyd med å ha en så kresen hund, at han ikke engang vil ha en sokk i nærheten av munnen sin, etter å ha lest om de sokkespisende hundene deres? 2 Siter
Lunatic Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Skrevet 14. Mars 2014 Er det galt av meg å være fornøyd med å ha en så kresen hund, at han ikke engang vil ha en sokk i nærheten av munnen sin, etter å ha lest om de sokkespisende hundene deres? Nei. Absolutt ikke 1 Siter
Wanderlust Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Skrevet 14. Mars 2014 Er det galt av meg å være fornøyd med å ha en så kresen hund, at han ikke engang vil ha en sokk i nærheten av munnen sin, etter å ha lest om de sokkespisende hundene deres? Og jeg er fornøyd over å ha en matglad retriever som holder seg unna klesplagg, vesker, bager og embalasje. Det er så kjipt det, å dra på besøk til noen med en jakke med litt godbitlukt i, for så å finne lomma tygd i stykker. Men jeg lærer heldigvis av sånt 1 Siter
Ingvild Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Skrevet 14. Mars 2014 Hvis man er tre personer som går sammen om å kjøpe en gave, og to av disse personene tilfeldigvis er et par, hva er da egentlig rettferdig fordeling av beløpet? Skal man dele i to - halvparten på hver husstand, eller skal man dele på tre - en tredel per person? Økonomien til de tre er ikke så veldig ulik, men paret har noe romsligere økonomi enn den enslige (den enslige er student, paret er en student og en jobbende. Men de har en del dyrere husleie pr pers enn den enslige). Gaven skal gis til en person som er i slekt med den enslige og den ene i paret. Jeg klarer ikke å bestemme meg for hva som er moralsk riktig. Syns egentlig halvparten per husstand er helt greit, det er slik vi alltid har gjort det når vi har kjøpt gaver sammen. Men nå kom jeg til å tenke på at jeg (som altså er den enslige i dette eksemplet) hadde jo kommet litt bedre utav det om vi betaler en tredel hver... Siter
Tommy Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Skrevet 14. Mars 2014 snip I mine øyne deles det inn i "husstand". Husstand kan defineres som: "Har hatt intimt samvær eller (IKKE OG/ELLER) er i nær familie som f.eks far/sønn, mor/datter." Reglen er åpen for tolkning i situasjoner hvor det intime samværet skjedde i ikke altfor fjern fortid eller en av partene ikke har noe forhold til vedkommende gaven er til. I siste tilfellet er det naturlig å dele husstand for husstand, men det er forventet at den ene parten i husstanden med to i betaler mer enn den andre. Erru singel fårru schwi! Siter
Mud Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Skrevet 14. Mars 2014 Hvorfor vrikker enkelte eldre konstant på rattet når de kjører bil? Siter
Enits Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Skrevet 14. Mars 2014 @Ingvild jeg mener det bør deles pr person i et sånt tilfelle.. Siter
Tabris Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Skrevet 14. Mars 2014 Jeg synes også det blir mest riktig å dele på tre. Siter
Raksha Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Skrevet 14. Mars 2014 Vet ikke om jeg ville delt på tre, men ser det som naturlig at de som er to betaler mer enn en. Siter
Ingridhw Skrevet 15. Mars 2014 Rapporter Skrevet 15. Mars 2014 Hvis man er tre personer som går sammen om å kjøpe en gave, og to av disse personene tilfeldigvis er et par, hva er da egentlig rettferdig fordeling av beløpet? Vi hadde delt på tre. Hilsen student som har samboer med jobb. :-P Siter
SuperDachs Skrevet 16. Mars 2014 Rapporter Skrevet 16. Mars 2014 Har høns det moro, leker høns med hverandre liksom? 3 Siter
Aslan Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 Hva heter egentlig den hvite greia som er i bunnen på endel kyllingfiletpakker og sånn? Absorbsjonsmatte ellernoe? Siter
Wednesday Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 Går det an å bli hørselsskadet av sitt eget skrik? Har en unge som synes det er gøy å skrike så høyt han kan, men vi rundt får vondt i ørene. Får han ikke vondt i ørene selv? Siter
Guest Yellow Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 Normalt å dele per husstand for meg, så får man bare være ærlig om man skal spleise på gave med hva man hadde tenkt å bruke. Siter
Ingvild Skrevet 18. Mars 2014 Rapporter Skrevet 18. Mars 2014 Jeg føler dette er et smådumt spørsmål fordi jeg burde vite det... Men. Hvis man som norsk statsborger vil søke om utveksling til et universitet i Storbritannia, regnes man da som EU citizen eller non-EU citizen? Jeg mener, EØS gjør jo at EU-regler gjelder for oss i mange sammenhenger, men ikke alle... @ vet du? Edit: Fant ut. Var jo kanskje ikke så dumt å sjekke ANSA sine sider. Siter
bernertryne Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Hvorfor selger de ikke tannkrem i store tuber? Har tannkrem utløpsdato? Hvordan uttales CACIB? Siter
Kaja Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Hvorfor selger de ikke tannkrem i store tuber? Har tannkrem utløpsdato? Hvordan uttales CACIB? Vet ikke, ja og "sasib" Siter
Wachita Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Jeg trodde det uttaltes kakib jeg? @Aslan absoberingspapir kanskje? Siter
Kaja Skrevet 19. Mars 2014 Rapporter Skrevet 19. Mars 2014 Jeg trodde det uttaltes kakib jeg? @Aslan absoberingspapir kanskje? Alle sier sasib Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.