Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3 2.0

Kaja
 Share

Recommended Posts

• Svar 9.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da var vi blitt foreldre Lillegutt kom til verden klokken 11.45 i formiddag etter en litt dramatisk fødsel som endte i akuttsnitt. Han veier 3580 gram, er 49 cm lang og selvsagt helt perfekt Mor,

Siden nærmeste familie nå er informert så får jeg snike meg sånn litt småoffisielt inn her

03:22 kom verdens skjønneste tass. Han fikk det veldig travelt på slutten og kom ut med superheltarmen først. Veldig effektiv og grei fødsel. Lystgassen var noe drit, ble bare kvalm og svimmel, så da

Posted Images

Guttungen står lett hengslengt mot stuebordet med hettegenser, capsen bak frem og spiller på nettbrettet sitt..

I et glimt der så jeg tenåringen han skal bli :|

Mens min satt og spilte på iPaden før han plutselig nøs utover hele skjermen, han titter opp på faren sin og sier "se pappa, glitter!" :lol:

Grattis med dagen til nydelige Jaran!

• Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Ganzie Jeg har løst det ved å kjøpe størrre str i buksene jeg normalt bruker

Nå i vinter bruker jeg en softshellbukse fra Stormberg. Bruker normalt M og kjøpt en i XL og har belte på. Funker fint enn så lenge

Regner med at når vi kommer i slutten av april/mai så får jeg gå i joggebukse eller noe. Men nå med snø og kuldegrader funker ikke det

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Hva heter den nettsiden hvor man kan bestille klær med hunder/bilder etc? Starter på cafe et eller annet

Og er bodyer derfra okay?

Cafe press

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå setter han andre seg opp også! Men hvorfor må han sette seg opp akkurat på flisegulvet? Kan han ikke heller sette seg på lekematta der det er mykt?? :cry:

Om det er noen trøst, så har datterbarnet vokst opp på flislagt gulv uten å skade seg stort, og det er til tross for at hun er en anelse uheldig av seg ;) Men kanskje du bør kjøpe hjelm? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noen trøst, så har datterbarnet vokst opp på flislagt gulv uten å skade seg stort, og det er til tross for at hun er en anelse uheldig av seg ;) Men kanskje du bør kjøpe hjelm? hehe

Ja, kan jeg det? Eller er det litt hysterisk? :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett å ha Tuva for tiden. Hun befinner seg på ett sted; i hjørnet på hjørnesofaen. i går fant hun ut at hun kan klatre opp i sofaen og gå ned. Så, vel. Hun klatrer opp, så klatrer hun ned. Så klatrer hun opp og klatrer ned igjen. Hele dagen.. Hele tiden... :lol:

• Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett å ha Tuva for tiden. Hun befinner seg på ett sted; i hjørnet på hjørnesofaen. i går fant hun ut at hun kan klatre opp i sofaen og gå ned. Så, vel. Hun klatrer opp, så klatrer hun ned. Så klatrer hun opp og klatrer ned igjen. Hele dagen.. Hele tiden... :lol:

Hun må lære Jaran det trikset med opp og ned... For nå er han bare opp i sofaen, og røsker tak i gardiner og alt han finner på vinduskarmene -_-

@Wednesday Du må skaffe deg en Collie, ingen av ungene mine har noen gang falt med hodet ned ved å prøve å sette/reise seg :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med dere her inne skjønner det, men sier det likevel: dere som jeg har som venner på fb, om jeg skulle finne på å føde så vil jeg offentliggjøre det selv. Jeg har ikke engang offentliggjort graviditeten der. :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

• Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med dere her inne skjønner det, men sier det likevel: dere som jeg har som venner på fb, om jeg skulle finne på å føde så vil jeg offentliggjøre det selv. Jeg har ikke engang offentliggjort graviditeten der. :)

Jeg syns sånt er en selvfølge, men det er ikke alle som forstår det. Før min Ane "kom ut" som gravid (Thomas samboer la ut et bilde av henne med "Ane har slutta å drite" med struttemage :lol: ), skifta jeg profilbilde til et av meg med hennes som baby på armen. Det var min lille måte å si fra på. De som visste, skjønte det og de som ikke visste likte bildet likevel :D Nå snakker ikke jeg så mye om min datters svangerskap, uansett, jeg da. Det er hennes baby og hennes liv. Når hun føder, regner jeg med å få gratulere på andre måter enn på facebook :D

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sorry, jeg gratulerte deg med forestående familieforøkelse der, ville selvsagt ikke lagt ut nyheten om fødsel, men trodde hele verden visste at du var gravid. Dumme dumme meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sorry, jeg gratulerte deg med forestående familieforøkelse der, ville selvsagt ikke lagt ut nyheten om fødsel, men trodde hele verden visste at du var gravid. Dumme dumme meg.

Hehe, det går bra, men jeg slettet det jeg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...