Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3 2.0


Kaja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 9.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da var vi blitt foreldre Lillegutt kom til verden klokken 11.45 i formiddag etter en litt dramatisk fødsel som endte i akuttsnitt. Han veier 3580 gram, er 49 cm lang og selvsagt helt perfekt Mor,

Siden nærmeste familie nå er informert så får jeg snike meg sånn litt småoffisielt inn her

03:22 kom verdens skjønneste tass. Han fikk det veldig travelt på slutten og kom ut med superheltarmen først. Veldig effektiv og grei fødsel. Lystgassen var noe drit, ble bare kvalm og svimmel, så da

Posted Images

Altså, kan ikke vises i offentlighet kan du bare gi slipp på led en gang :P

Hva med noe i skapet til mannen? Jeg har gått løs på hans jakker for å få litt plass.

Eller kanskje du kan finne en bukse i stor strl som ikke er så dyr så får du brette, snurpe og dra til litt her og der. Men det er rart det ikke er mer turtøy for gravide. Jeg har ikke sett på buksa til Stormberg, men så på jakka og den kjentes ut som en kjip regnjakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vær så vanskelige da :lol: Turbuksa jeg har nå har jeg ikke fått lukket den siste mnd, og nå begynner det snart å bli uanstendig om jeg ikke har lang jakke over :lol: I tillegg har visst ræva blitt litt større, så sømmene truer med å takke for seg. Skjønner ikke :icon_confused::P

Har jo en joggebukse, men den er ikke heeeelt i kategorien "kan vises i offentligheten" :P

Og jeg trenger noe som er litt mer robust enn strechdongeri når jeg trener hund, er på tur og steller kaniner.

Noen som har prøvd den stormbergbuksa? Ser den har fått en del varierende anmeldelser. Svinedyr er den også :fear:

Forøvrig, gratulerer med dagen, Jaran :wub:

Du er gravid. Det er lov å se ut som en slask. :D De har noen ok joggebukse/tightsting på h&m, ta en kikk der. Ellers kjøpte jeg noen store turbukser på en eller annen butikk som jeg brukte ute i skogen og på hundetrening. Kjøpte rett og slett bare for stor størrelse og som var høye i livet.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, kan ikke vises i offentlighet kan du bare gi slipp på led en gang :P

Hva med noe i skapet til mannen? Jeg har gått løs på hans jakker for å få litt plass.

Eller kanskje du kan finne en bukse i stor strl som ikke er så dyr så får du brette, snurpe og dra til litt her og der. Men det er rart det ikke er mer turtøy for gravide. Jeg har ikke sett på buksa til Stormberg, men så på jakka og den kjentes ut som en kjip regnjakke.

Du er gravid. Det er lov å se ut som en slask. :D De har noen ok joggebukse/tightsting på h&m, ta en kikk der. Ellers kjøpte jeg noen store turbukser på en eller annen butikk som jeg brukte ute i skogen og på hundetrening. Kjøpte rett og slett bare for stor størrelse og som var høye i livet.

Slask er mellomnavnet mitt, så det er ikke det som er problemet :lol: Men det er så upraktisk med "inneklær" når man er ute, særlig når man er verdensmester til å grise seg til :P

Mannen er en halvmeter høyere enn meg, så det meste han har er en kilometer for langt i beina.

Sukk, det var så mye enklere sist, da var det vinter og jeg kunne gå i varmekjeledressen :sleep:

Jeg får ta en tur på den lokale sport og fritidbutikken og se om de har noe digert som ikke er for dyr, og så får jeg heller modifisere litt :pinch:

Men veldig teit (og rart) at de ikke har mer turklær for gravide, det må da være et stort behov for slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk @Puttiva , @Ganzie og @Pippin&Symra :flowers::heart:


Er det noen her som sleit med halsbrann? Det forsvant fort etter fødsel? Ikke sant?

JA!! Hadde grusomt halsbrann med Sophia, ingen ting hjalp :( :( Men øyeblikket hun var ute, borte!

Jeg får ta en tur på den lokale sport og fritidbutikken og se om de har noe digert som ikke er for dyr, og så får jeg heller modifisere litt :pinch:

Men veldig teit (og rart) at de ikke har mer turklær for gravide, det må da være et stort behov for slikt?

Tror det har endel med at turklær med bittelitt kvalitet betyr jo gjerne høyere pris, og da er det vanskelig å konkurere med de store kjedene som h&m cubus osv med mammaklær når folk som regel ikke vil investere noe penger i det da det blir brukt i så kort tid. Min teori :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttungen står lett hengslengt mot stuebordet med hettegenser, capsen bak frem og spiller på nettbrettet sitt..

I et glimt der så jeg tenåringen han skal bli :|

Mens min satt og spilte på iPaden før han plutselig nøs utover hele skjermen, han titter opp på faren sin og sier "se pappa, glitter!" :lol:

Grattis med dagen til nydelige Jaran!

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Ganzie Jeg har løst det ved å kjøpe størrre str i buksene jeg normalt bruker

Nå i vinter bruker jeg en softshellbukse fra Stormberg. Bruker normalt M og kjøpt en i XL og har belte på. Funker fint enn så lenge

Regner med at når vi kommer i slutten av april/mai så får jeg gå i joggebukse eller noe. Men nå med snø og kuldegrader funker ikke det

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Hva heter den nettsiden hvor man kan bestille klær med hunder/bilder etc? Starter på cafe et eller annet

Og er bodyer derfra okay?

Cafe press

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå setter han andre seg opp også! Men hvorfor må han sette seg opp akkurat på flisegulvet? Kan han ikke heller sette seg på lekematta der det er mykt?? :cry:

Om det er noen trøst, så har datterbarnet vokst opp på flislagt gulv uten å skade seg stort, og det er til tross for at hun er en anelse uheldig av seg ;) Men kanskje du bør kjøpe hjelm? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noen trøst, så har datterbarnet vokst opp på flislagt gulv uten å skade seg stort, og det er til tross for at hun er en anelse uheldig av seg ;) Men kanskje du bør kjøpe hjelm? hehe

Ja, kan jeg det? Eller er det litt hysterisk? :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...