Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3 2.0


Kaja
 Share

Recommended Posts

Den lille damen her tror jeg kan bli festlig etterhvert. Gav henne en pærebit etter middag, mens hun åpenbart forventet å få brødskive, for pære var ille, spesielt å ta på, og også smake på. Full krise! Tok henne opp av stolen mens jeg lette etter mer brød, og satte henne hylende i stolem og gav henne brødskiva - vips - blid unge! :lol: Viktig å vite hva man vil. :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 9.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da var vi blitt foreldre Lillegutt kom til verden klokken 11.45 i formiddag etter en litt dramatisk fødsel som endte i akuttsnitt. Han veier 3580 gram, er 49 cm lang og selvsagt helt perfekt Mor,

Siden nærmeste familie nå er informert så får jeg snike meg sånn litt småoffisielt inn her

03:22 kom verdens skjønneste tass. Han fikk det veldig travelt på slutten og kom ut med superheltarmen først. Veldig effektiv og grei fødsel. Lystgassen var noe drit, ble bare kvalm og svimmel, så da

Posted Images

Flere deilige fødselsdetaljer...

Det var åpenbart ikke hele slimproppen som hadde gått i dag tidlig :| At folk ikke kan merke den, er for meg uforståelig.... :icon_redface:

...og etter den oppdagelsen startet riene her. :lol: Lykke til uansett når det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ih spennende! :D 

 

Jada goory details er spennende. :D Er fremdeles så kort tid siden min kom at jeg husker mye av det der enda. Hos meg gikk sliproppen så var det småblødninger og masse aktivitet i to netter - så var det HELT stille en natt (altså - normale bevegelser - men ikke noe kynnere) og kvelden etter satte fødselen i gang.

 

@Baby da? Hvordan går det?

Jeg tror jeg har rier sånn nesten hver dag jeg. :P. Men så stopper det opp. Slimproppen min gikk for over en uke siden.

39 uker nå. Maya ble født 38+4 og Natalie 39+2 så nå Bør det skje noe snart.

Men de sier jo at nr 3 er en luring så...

Det er sykt tungt nå, bekken og rygg er vondt hele tiden. Klarer ikke Gjøre noe. Stikker og har nedpress. For ikke å snakke om andre intime plager som jeg ikke skal plage dere med. :P

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeltposter litt jeg..

Må bare fortelle. :)

I kveld når Maya skulle legge seg så var det pappan som gikk ned med henne så jeg spurte om jeg fikk nattakos før hun gikk. Men nei det fikk jeg ikke, men babyen få kos sier hun også kommer hun å kysser meg på magen. ♡

Her er forresten et bilde fra barnehagen. ♡

post-172-1394668002,846_thumb.jpg

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt våknet jeg av at Hannamannen la seg intill og strøk meg over magen. I dagmorges fortalte han at han hadde hatt en vond drøm om barnet og trengte å kjenne at magen var der enda. Ikke så greit alltid å være vordende pappa heller :wub:

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt våknet jeg av at Hannamannen la seg intill og strøk meg over magen. I dagmorges fortalte han at han hadde hatt en vond drøm om barnet og trengte å kjenne at magen var der enda. Ikke så greit alltid å være vordende pappa heller :wub:

Det bekreftes fra mannen her også!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere deilige fødselsdetaljer...

 

Det var åpenbart ikke hele slimproppen som hadde gått i dag tidlig  :| At folk ikke kan merke den, er for meg uforståelig....  :icon_redface:

Jeg merket aldri noe av at slipproppen gikk.. Når vannet gikk derimot :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merket aldri noe av at slipproppen gikk.. Når vannet gikk derimot :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Merket aldri slimproppen på de to andre jeg heller. ;)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på kontroll nå. 39+2 i dag, og hodet har festet seg. Fått ny time om en uke, men legen regnet ikke med jeg kom til å trenge den. Sånt skulle vært ulovelig å si :P

*finne en ny boks med tålmodighet og smøre seg godt inn*

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jm time på tirsdag men håper ikke jeg trenger den. :P

Går jeg lenger enn til lørdag så har jeg gått gravid lenger enn jeg noen gang har gjort. :P

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere deilige fødselsdetaljer...

Det var åpenbart ikke hele slimproppen som hadde gått i dag tidlig :| At folk ikke kan merke den, er for meg uforståelig.... :icon_redface:

Jeg merket aldri noe av at slipproppen gikk.. Når vannet gikk derimot :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg merket heller aldri til noe slimpropp, og glad var jeg for det :P

Jeg hadde sånn vannavgang man ser på tv. Plopp - så fossa det ut. Jeg lå på sofaen og så film, og kjente ploppet godt. Rakk akkurat å rulle ut av sofaen (som var helt ny) :lol:

Lykke til med siste innspurt og fødsel! :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Jeg merket heller aldri til noe slimpropp, og glad var jeg for det :P

Jeg hadde sånn vannavgang man ser på tv. Plopp - så fossa det ut. Jeg lå på sofaen og så film, og kjente ploppet godt. Rakk akkurat å rulle ut av sofaen (som var helt ny) :lol:

 

Lykke til med siste innspurt og fødsel! :flowers:

Jeg også! Bare jeg sov i senga mi, våknet av en slags tissetrang.. Sto opp og bare Vosj :-O

Min første tanke var at jeg tisset på meg.. Men sååå stor blære har jeg ikke altså :lol:

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannet gikk ikke før legen stakk hull på fosterhinna med noen av mine. Det kom jeg selvsagt ikke på før jeg hadde ligget en hel natt med veer hvert 5 minutt med datterbarnet :P De punkterte meg, og vips - full fødsel :)

Det er visst normalt på "mine linjer", tante hadde også sånne fødsler :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Random spørsmål: Hvis man er skikkelig, skikkelig dårlig med barn. Sånn, helt elendig. Og man brått presterer å få en eller to: Vil man automatisk bli flinkere?

Jeg håper virkelig det :innocent::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Random spørsmål: Hvis man er skikkelig, skikkelig dårlig med barn. Sånn, helt elendig. Og man brått presterer å få en eller to: Vil man automatisk bli flinkere?

Det spørs vel også litt på hvor god man er til å lære.. Ja, man kan lære det.. Men så er det noen som er bare veldig veldig dårlig på å lære da :lol:

og nå ligger faktisk tøtta i vogna si og sover, og jeg har begge armene fri på flere dager.. Jeg føler meg helt naken :aww::P Jeg går faktisk rundt og kjenner på at jeg mangler noe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Random spørsmål: Hvis man er skikkelig, skikkelig dårlig med barn. Sånn, helt elendig. Og man brått presterer å få en eller to: Vil man automatisk bli flinkere?

Nå har jeg ikke barn selv, men med mine første to nevøer brydde jeg meg ikke engang.. Med de to siste ble jeg interresert og lærte at sånn skal man bære, holde, kle på osv :lol:

så jeg vil påstå det ja! :ahappy::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Random spørsmål: Hvis man er skikkelig, skikkelig dårlig med barn. Sånn, helt elendig. Og man brått presterer å få en eller to: Vil man automatisk bli flinkere?

Jeg er helt elendig med barn. Aner ikke hva jeg skal si til dem :P Men så fikk jeg to, og jeg skravler jo i vei :P Forskjell på egne og andres :) Klarer fortsatt ikke snakke med naboungene.

I dag har vi begynt med tannpuss, og det er slutt på flaske i senga! Eller, de kan jo få vann. Men nå la jeg dem uten noe! Og jeg troooor faktisk de sovner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...