Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3 2.0


Kaja
 Share

Recommended Posts

Lett å ha Tuva for tiden. Hun befinner seg på ett sted; i hjørnet på hjørnesofaen. i går fant hun ut at hun kan klatre opp i sofaen og gå ned. Så, vel. Hun klatrer opp, så klatrer hun ned. Så klatrer hun opp og klatrer ned igjen. Hele dagen.. Hele tiden... :lol:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 9.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da var vi blitt foreldre Lillegutt kom til verden klokken 11.45 i formiddag etter en litt dramatisk fødsel som endte i akuttsnitt. Han veier 3580 gram, er 49 cm lang og selvsagt helt perfekt Mor,

Siden nærmeste familie nå er informert så får jeg snike meg sånn litt småoffisielt inn her

03:22 kom verdens skjønneste tass. Han fikk det veldig travelt på slutten og kom ut med superheltarmen først. Veldig effektiv og grei fødsel. Lystgassen var noe drit, ble bare kvalm og svimmel, så da

Posted Images

Lett å ha Tuva for tiden. Hun befinner seg på ett sted; i hjørnet på hjørnesofaen. i går fant hun ut at hun kan klatre opp i sofaen og gå ned. Så, vel. Hun klatrer opp, så klatrer hun ned. Så klatrer hun opp og klatrer ned igjen. Hele dagen.. Hele tiden... :lol:

Hun må lære Jaran det trikset med opp og ned... For nå er han bare opp i sofaen, og røsker tak i gardiner og alt han finner på vinduskarmene -_-

@Wednesday Du må skaffe deg en Collie, ingen av ungene mine har noen gang falt med hodet ned ved å prøve å sette/reise seg :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med dere her inne skjønner det, men sier det likevel: dere som jeg har som venner på fb, om jeg skulle finne på å føde så vil jeg offentliggjøre det selv. Jeg har ikke engang offentliggjort graviditeten der. :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med dere her inne skjønner det, men sier det likevel: dere som jeg har som venner på fb, om jeg skulle finne på å føde så vil jeg offentliggjøre det selv. Jeg har ikke engang offentliggjort graviditeten der. :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Jeg syns sånt er en selvfølge, men det er ikke alle som forstår det. Før min Ane "kom ut" som gravid (Thomas samboer la ut et bilde av henne med "Ane har slutta å drite" med struttemage :lol: ), skifta jeg profilbilde til et av meg med hennes som baby på armen. Det var min lille måte å si fra på. De som visste, skjønte det og de som ikke visste likte bildet likevel :D Nå snakker ikke jeg så mye om min datters svangerskap, uansett, jeg da. Det er hennes baby og hennes liv. Når hun føder, regner jeg med å få gratulere på andre måter enn på facebook :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med dere her inne skjønner det, men sier det likevel: dere som jeg har som venner på fb, om jeg skulle finne på å føde så vil jeg offentliggjøre det selv. Jeg har ikke engang offentliggjort graviditeten der. :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Å sorry, jeg gratulerte deg med forestående familieforøkelse der, ville selvsagt ikke lagt ut nyheten om fødsel, men trodde hele verden visste at du var gravid. Dumme dumme meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Å sorry, jeg gratulerte deg med forestående familieforøkelse der, ville selvsagt ikke lagt ut nyheten om fødsel, men trodde hele verden visste at du var gravid. Dumme dumme meg.

Hehe, det går bra, men jeg slettet det jeg. :P

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men jeg innså i dag at jeg kanskje er litt hysterisk sjøl og :whistle: Han var ikke her og så hvor skummelt det var han!

Edit: De biter! Hardt!

Men skal du ha lekematter i hele huset får du invustere i anti skli sak! Hvis ikke knekker noen voksne no :-P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unger er da skapt for å falle de.. Hadde det vært noen voksne som hadde falt ned feks fra trær slik som barn gjør, hadde det jo vært brudd og sykemelding i lange tider..

Og det er heller ikke høyden på ungene som gjør at de får mindre skader.. Jeg ekke stort høyere selv og det funker ikke bare å sette på et spiderman-plaster for å døyve mine smerter hvis jeg feks har falt på isen :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna kommer til å tryne på asfalt også. .

Jeg tenkte fint lite over det når A stabbet usikkert på fliser må jeg innrømme. Jeg har aldri beskyttet han mot fall fra egen høyde uansett underlag. De er skapt for det tenker jeg. Hvis ikke hadde de aldri lært å gå..

Jeg har egentlig aldri beskyttet han fra å slå seg når jeg tenker meg om. Skade seg ja, slå seg nei.

Dvs han får løpe ned bratte bakker med påfølgende blødende skrubbsår på kne, hender og gjerne ansikt. Men han må ha hjelm når han sykler og redningsvest i båt.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbeltposter allikevel jeg.

A har vært hjemme i dag, men allmenntilstanden hans har vært fin.

Øynene hans renner hele tiden fordi han er potte tett. Nesespray gjør ingen underverker. Han hadde 38 i morges, nå har han 37,8.

Mammahjertet sier han skal være hjemme i morgen også selv om han kjeder liiivet av seg, arbeidssamvittigheten min sier at han egentlig ikke er syk nok til at han må holdes hjemme siden han teknisk sett er feberfri med god allmenntilstand.

Hva sier sonen?

Med utgangspunkt i at formen er uendret i morgen selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Krutsi : jeg kom til motsatt konklusjon faktisk :lol:

Han blir tettere og tettere og selv om det går greit hjemme blir nok barnehage slitsomt. Han får jo ikke sove og han klager over hodesmerter og vondt i nese og hals. Men han er jo blid!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Krutsi : jeg kom til motsatt konklusjon faktisk :lol:

Han blir tettere og tettere og selv om det går greit hjemme blir nok barnehage slitsomt. Han får jo ikke sove og han klager over hodesmerter og vondt i nese og hals. Men han er jo blid!

Hvis han blir tettere, så forverrer jo tilstanden seg og da er jeg jo enig med deg ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er formen bedre så hadde jeg sendt han, har han vondt i hode og det kommer til å bli en tung og slitsom dag hadde jeg holdt han hjemme definitivt.

Han sier han har vondt i hodet i hvertfall. Men han er jo i upåklagelig humør! Litt mer kosete enn vanlig bare. " vet du hva? Jeg har fått altfor lite mammakos i dag!"

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier han har vondt i hodet i hvertfall. Men han er jo i upåklagelig humør! Litt mer kosete enn vanlig bare. " vet du hva? Jeg har fått altfor lite mammakos i dag!"

I barnehagen E går i sender de barn med feber hjem med en gang. De sier egentlig at barna skal være feberfrie en dag før de går i barnehagen igjen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig deilig at lillemor syns det er festlig å sitte i sofahjørnet og leke med egne ting så lenge jeg sitter vedsiden av. :wub: Jeg har feber og skallebank og vi er alene, så grenser for hvor mye underholdning jeg orker å stå for. Bonden er ikke hjemme før tidligst 23. Så blir forhåpentligvis tidlig kveld på oss to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I barnehagen E går i sender de barn med feber hjem med en gang. De sier egentlig at barna skal være feberfrie en dag før de går i barnehagen igjen.

han har ikke hatt feber siden i dag tidlig, så det ville vært 24 timer siden svak feber. Hadde det ikke vært for at han er så inni hampen tett at alt renner og han plages hadde jeg ikke hatt veldig store betenkeligheter.

Han har forstørrede mandler så jeg også før jeg la han.

Han sover faktisk. Enn så lenge.. han våknet spnn ca 10 ganger natt til i dag og da var han ikke like tett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...